Inderdaad... Compleet belachelijk eigenlijk! Of het moet zijn dat ze zijn ziekte willen scheiden van zijn pyromaantrekjes, maar die indruk geven ze helaas niet.Rieka schreef:Ewel, ben blij dat 't niet alleen mij is opgevallen.daffy duck schreef:Ik heb Rafael nog nooit in de taxi zien rijden. Dat zou wel geloofwaardiger zijn als we hem ook eens effectief zien rijden.
En excuses als ze toch al Rafael in taxi hebben laten zien, want ik zie niet altijd alles van Thuis (zo'n grote fan ben ik nu ook weer niet )
gisterenavond is hij toegekomen in een taxi. al was het maar met snode plannen, want hij had z'n aanstekertje weer bij!
Was wel wat bij het haar gegrepen. Hij nam z'n pil niet en had direct pyromaantrekjes!
Willen ze nu echt insinueren dat 't meteen al fout gaat als een psychisch zieke zijn medicatie één keer neemt?
Amai, waar hebben zij (de scenaristen) zich geïnformeerd???
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Re: Wat er niet klopt in Thuis
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

Het leek anders dat hij de opties nog aan het overlopen was. 
"De boel in de fik steken? hmmm, misschien is enkel het brandalarm in gang steken een betere optie."
"De boel in de fik steken? hmmm, misschien is enkel het brandalarm in gang steken een betere optie."
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5

Wat ik mij afvraag is waarom Tom de trui van Luc draagt en andersom
die paarse trui is namelijk heel populair bij zowel Luc als Tom.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Ann+
- x 435
De makers van "Thuis" zullen moeten bezuinigen ,zeker.....Kwast schreef:Wat ik mij afvraag is waarom Tom de trui van Luc draagt en andersomdie paarse trui is namelijk heel populair bij zowel Luc als Tom.
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Zou kunnen, Bram draagt in elk geval het hemd en de das van LucKwast schreef:Wat ik mij afvraag is waarom Tom de trui van Luc draagt en andersomdie paarse trui is namelijk heel populair bij zowel Luc als Tom.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Raar of niet, er zijn veel mensen die op hun werk een extra hemd o.i.d. hebben liggen. Ik werk al bijna 8 jaar in de schoonmaakbranche en heb dat dikwijls gezien. Mannen zijn vaak echte smeerdeers en dan is het wel handig dat je nog een extra hemd tot je beschikking hebt. Zelf heb ik ook vaak iets extra's in de auto liggen omdat ik ook een smeerdeer.
Maar Luc die iets leent aan Bram is nog te volgen maar een trui die Tom dag 1 van Thuis aan heeft en die week heeft Luc op dag 3 precies dezelfde trui aan vind ik wel een beetje maf.
Maar Luc die iets leent aan Bram is nog te volgen maar een trui die Tom dag 1 van Thuis aan heeft en die week heeft Luc op dag 3 precies dezelfde trui aan vind ik wel een beetje maf.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ze gaan naar dezelfde kledingzaak?Kwast schreef:Raar of niet, er zijn veel mensen die op hun werk een extra hemd o.i.d. hebben liggen. Ik werk al bijna 8 jaar in de schoonmaakbranche en heb dat dikwijls gezien. Mannen zijn vaak echte smeerdeers en dan is het wel handig dat je nog een extra hemd tot je beschikking hebt. Zelf heb ik ook vaak iets extra's in de auto liggen omdat ik ook een smeerdeer.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5

C&A is toch voordelig!
0 x
-
Lisaaa
- Nog geen rang
Eddy deed zijn gebedje verkeerd. Hij deed rechterschouder - linkerschouder, en het is toch echt omgekeerd?
0 x
- Bomanza
- Nog geen rang
Wat er vooral langs geen kanten klopt is het feit dat Eddy in de Zus & Zo kwam aanzetten, terwijl hij van het bestaan ervan geen flauw benul had.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Niet bij de Orthodoxe mensen - en dat zijn ze toch in Rusland, niet?Lisaaa schreef:Eddy deed zijn gebedje verkeerd. Hij deed rechterschouder - linkerschouder, en het is toch echt omgekeerd?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Hoe moet het dan? Ik wist niet eens dat dit volgens een vaste volgorde moest. Maar ik ben ook niet religieus ingesteld en opgevoed.
0 x
-
Omega
- x 435
Inderdaad. Al zagen de religieuze 'attributen' bij Eddy thuis er me toch eerder Rooms-katholiek uit.satine schreef:Niet bij de Orthodoxe mensen - en dat zijn ze toch in Rusland, niet?Lisaaa schreef:Eddy deed zijn gebedje verkeerd. Hij deed rechterschouder - linkerschouder, en het is toch echt omgekeerd?
0 x
-
salwa
- Nog geen rang
Bomanza schreef:Wat er vooral langs geen kanten klopt is het feit dat Eddy in de Zus & Zo kwam aanzetten, terwijl hij van het bestaan ervan geen flauw benul had.
hahaha ja idd, ik zat ook zo van te denken , hoe is hij te weten gekomen dat nancy in de zus & zo zit?
0 x
-
Valda
- Poster rang 1

Onlangs was de oude deur van sanitechniek nog eens te zien tijdens zo die paar seconden dat ze de straat filmen...
0 x
tomorrow is another day...