Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
daffy duck schreef:Ik heb Rafael nog nooit in de taxi zien rijden. Dat zou wel geloofwaardiger zijn als we hem ook eens effectief zien rijden.
En excuses als ze toch al Rafael in taxi hebben laten zien, want ik zie niet altijd alles van Thuis (zo'n grote fan ben ik nu ook weer niet )

gisterenavond is hij toegekomen in een taxi. al was het maar met snode plannen, want hij had z'n aanstekertje weer bij!
Was wel wat bij het haar gegrepen. Hij nam z'n pil niet en had direct pyromaantrekjes! :denk:
Ewel, ben blij dat 't niet alleen mij is opgevallen.
Willen ze nu echt insinueren dat 't meteen al fout gaat als een psychisch zieke zijn medicatie één keer neemt?
Amai, waar hebben zij (de scenaristen) zich geïnformeerd??? :thumbdown:
Inderdaad... Compleet belachelijk eigenlijk! Of het moet zijn dat ze zijn ziekte willen scheiden van zijn pyromaantrekjes, maar die indruk geven ze helaas niet.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Het leek anders dat hij de opties nog aan het overlopen was. :)
"De boel in de fik steken? hmmm, misschien is enkel het brandalarm in gang steken een betere optie." :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wat ik mij afvraag is waarom Tom de trui van Luc draagt en andersom :eh: die paarse trui is namelijk heel populair bij zowel Luc als Tom.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Kwast schreef:Wat ik mij afvraag is waarom Tom de trui van Luc draagt en andersom :eh: die paarse trui is namelijk heel populair bij zowel Luc als Tom.
De makers van "Thuis" zullen moeten bezuinigen ,zeker..... :lol:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Kwast schreef:Wat ik mij afvraag is waarom Tom de trui van Luc draagt en andersom :eh: die paarse trui is namelijk heel populair bij zowel Luc als Tom.
Zou kunnen, Bram draagt in elk geval het hemd en de das van Luc 8) die Luc dan nog eens gewoon uit zijn lade tovert... uiteraard.. iedereen heeft toch een hemd en das in zijn werkbureau liggen :crazy: .
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Raar of niet, er zijn veel mensen die op hun werk een extra hemd o.i.d. hebben liggen. Ik werk al bijna 8 jaar in de schoonmaakbranche en heb dat dikwijls gezien. Mannen zijn vaak echte smeerdeers en dan is het wel handig dat je nog een extra hemd tot je beschikking hebt. Zelf heb ik ook vaak iets extra's in de auto liggen omdat ik ook een smeerdeer.

Maar Luc die iets leent aan Bram is nog te volgen maar een trui die Tom dag 1 van Thuis aan heeft en die week heeft Luc op dag 3 precies dezelfde trui aan vind ik wel een beetje maf.
0 x

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Kwast schreef:Raar of niet, er zijn veel mensen die op hun werk een extra hemd o.i.d. hebben liggen. Ik werk al bijna 8 jaar in de schoonmaakbranche en heb dat dikwijls gezien. Mannen zijn vaak echte smeerdeers en dan is het wel handig dat je nog een extra hemd tot je beschikking hebt. Zelf heb ik ook vaak iets extra's in de auto liggen omdat ik ook een smeerdeer.

Maar Luc die iets leent aan Bram is nog te volgen maar een trui die Tom dag 1 van Thuis aan heeft en die week heeft Luc op dag 3 precies dezelfde trui aan vind ik wel een beetje maf.
Ze gaan naar dezelfde kledingzaak? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

C&A is toch voordelig!
0 x

Lisaaa
Nog geen rang

Bericht door Lisaaa »

Eddy deed zijn gebedje verkeerd. Hij deed rechterschouder - linkerschouder, en het is toch echt omgekeerd?
0 x
Bomanza
Nog geen rang

Bericht door Bomanza »

Wat er vooral langs geen kanten klopt is het feit dat Eddy in de Zus & Zo kwam aanzetten, terwijl hij van het bestaan ervan geen flauw benul had.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Lisaaa schreef:Eddy deed zijn gebedje verkeerd. Hij deed rechterschouder - linkerschouder, en het is toch echt omgekeerd?
Niet bij de Orthodoxe mensen - en dat zijn ze toch in Rusland, niet? ;)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Hoe moet het dan? Ik wist niet eens dat dit volgens een vaste volgorde moest. Maar ik ben ook niet religieus ingesteld en opgevoed.
0 x

Omega
x 435

Bericht door Omega »

satine schreef:
Lisaaa schreef:Eddy deed zijn gebedje verkeerd. Hij deed rechterschouder - linkerschouder, en het is toch echt omgekeerd?
Niet bij de Orthodoxe mensen - en dat zijn ze toch in Rusland, niet? ;)
Inderdaad. Al zagen de religieuze 'attributen' bij Eddy thuis er me toch eerder Rooms-katholiek uit.
0 x
salwa
Nog geen rang

Bericht door salwa »

Bomanza schreef:Wat er vooral langs geen kanten klopt is het feit dat Eddy in de Zus & Zo kwam aanzetten, terwijl hij van het bestaan ervan geen flauw benul had.

hahaha ja idd, ik zat ook zo van te denken , hoe is hij te weten gekomen dat nancy in de zus & zo zit?
0 x
Valda
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Valda »

Onlangs was de oude deur van sanitechniek nog eens te zien tijdens zo die paar seconden dat ze de straat filmen...
0 x
tomorrow is another day...
Plaats reactie