Kwast schreef:Mijn god dat is ook maf! Wie betaald er nu ineens de huur voor 3 jaar?! Heb je de Flikken al eens gebeld? Dat helpt soms ook. Anders, zaag al die hakken eraf!

In het begin toen ik hoorde dat ze 3 j huur ineens betaalde wist ik meteen er iets aan de hand niet veel later werd het bevestigd: die kreeg s'nachts vaak bezoek van mannen en dan kreeg je regelmatig per nacht een concertje te horen
Een ander buurvrouw is met de vorige eigenaar gaan praten en heeft bevestigd dat zij een luxe prostituee is
Ik heb ze ook al vaak gezien en ik zie iets aan die ogen dus drugs zal ze ook wel nemen.
Nog een andere persoon die in een andere blok woont heeft eens gezien dat er s'nachts vreemde mensen rond ons gebouw (wie weett klanten voor die) rond lopen en aan fietsen en auto's zaten en zaten te plassen tegen de muren. Die had toen naar de politie gebeld maar die kwamen pas na 40 min dus toen waren die allemaal weg natuurlijk dus politie kan je ook niet rekenen.
Agh ja van mij mag iedereen blijven en toe wat ze willen natuurlijk zolang het s'nachts maar stil is!
Ps t'is toch al 5 dagen terug stil hopen dat het een zo blijft