Scepter zwaaien (oftewel tomaten gooien en vangen)

Hier kan je deelnemen aan spelletjes die niks met Thuis te maken hebben. Algemene quiz, woordspelletje,..
Forumregels
Hier worden allerlei spelletjes gespeeld die niet met Thuis te maken hebben.
Plaats reactie
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Scepter zwaaien (oftewel tomaten gooien en vangen)

Bericht door Crackers » wo 07 dec 2011, 20:09

omdat ik weer afgeschoten werd :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast » wo 07 dec 2011, 22:23

:boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo:

Voor die ongelofelijke prutser van een scheidsrechter! :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt

Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Kimmeke » za 10 dec 2011, 11:58

Voor mijn Bronchitis :sick:

:boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo:
0 x

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast » vr 23 dec 2011, 18:25

:boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: voor de verkeersterreur in Hengelo. Verschrikkelijk irritant! Ik reed vanmiddag NOG goed gezind naar Hengelo. Kom ik daar, word meteen van de weg gejakkerd door een patserbak. Vervolgens beland ik in de bejaardensoos. Mien jongs. Is het groen, geen mens die denkt, ik mag gaan! :roll: duh! Vervolgens rijden ze ook nog eens 10 km zachter dan de maximum snelheid, terwijl er niks aan de hand was verder. Sneeuw, ijzel, de verschrikkelijke Yeti, niks nakkes nada! Nouzeg! Ik naar de IKEA, word ik rechts ingehaald door een broeder horlepiep en die knalt het er even lekker voor. Sjongejongejonge alsof ik niet al oeverloos aan het wachten was. Serieus wat een traag gedoe! Nou dan ga ik naar de MAC, volgende terreur, krijsende en gillende kinderen. Vandaag liep niets zoals het zou moeten lopen, alleen ik zelf maar bon.
0 x

Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Kimmeke » ma 02 jan 2012, 21:33

Mijn vervelende,lawaaierige,denkende dat ze alleen in het appartements gebouw wonen boven buren zijn terug (helaas)

:boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo:
0 x

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast » di 03 jan 2012, 20:59

Oei dat is irritant! Heb je er al wat van gezegd? Sommige mensen maken een heidens kabaal!
0 x

Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Kimmeke » wo 04 jan 2012, 10:53

Kwast schreef:Oei dat is irritant! Heb je er al wat van gezegd? Sommige mensen maken een heidens kabaal!
Het ergste is dat het lawaai 8/10 keer s'nachts is met naaldhakken rondlopen,dingen verschuiven,ruzie maken. Meerdere malen aan syndicus gemeld dan gaat het een paar dagenof een week goed maar dan begint de miserie weer
Die buren zijn geen mensen als u en ik het zijn mensen met veel geld: hebben huur betaald voor 3jaar (En het is een dure loft) en mensen met geld t'ja die hebben macht.
0 x

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast » za 07 jan 2012, 18:15

Mijn god dat is ook maf! Wie betaald er nu ineens de huur voor 3 jaar?! Heb je de Flikken al eens gebeld? Dat helpt soms ook. Anders, zaag al die hakken eraf! :twisted:
0 x

Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Kimmeke » zo 08 jan 2012, 09:52

Kwast schreef:Mijn god dat is ook maf! Wie betaald er nu ineens de huur voor 3 jaar?! Heb je de Flikken al eens gebeld? Dat helpt soms ook. Anders, zaag al die hakken eraf! :twisted:
In het begin toen ik hoorde dat ze 3 j huur ineens betaalde wist ik meteen er iets aan de hand niet veel later werd het bevestigd: die kreeg s'nachts vaak bezoek van mannen en dan kreeg je regelmatig per nacht een concertje te horen ;)
Een ander buurvrouw is met de vorige eigenaar gaan praten en heeft bevestigd dat zij een luxe prostituee is
Ik heb ze ook al vaak gezien en ik zie iets aan die ogen dus drugs zal ze ook wel nemen.
Nog een andere persoon die in een andere blok woont heeft eens gezien dat er s'nachts vreemde mensen rond ons gebouw (wie weett klanten voor die) rond lopen en aan fietsen en auto's zaten en zaten te plassen tegen de muren. Die had toen naar de politie gebeld maar die kwamen pas na 40 min dus toen waren die allemaal weg natuurlijk dus politie kan je ook niet rekenen.
Agh ja van mij mag iedereen blijven en toe wat ze willen natuurlijk zolang het s'nachts maar stil is!
Ps t'is toch al 5 dagen terug stil hopen dat het een zo blijft
0 x

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast » zo 08 jan 2012, 13:15

Woow dat is wel heel erg maf! Zulke praktijken heb ik gelukkig hier nog niet meegemaakt. Gelukkig zijn de meesten hier 's nachts slapende. Ik kan mij voorstellen dat zoiets erg vervelend is. Hoe het ook zij, er zijn altijd wetten en regels van kracht. Al betaal je 7 jaar huur vooruit, nachtlawaai mag niet. Helaas heb je daar maar bar weinig aan. Ik weet niet of jij particulier huurt, huisjesmelker of via een woningstichting? Ik huur het bij een organisatie en daar zijn vastgestelde regels en wetten waar de huurder zich aan dient te houden.

Nouja en de politie stelt geen prioriteit aan dit soort zaken. Dan komen ze altijd aankakken wanneer het gedonder allang weg is.
0 x

Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Kimmeke » zo 08 jan 2012, 15:30

ik weet niet hoe het met iedereen zit maar bij mij stond in het huurcontract wat de regels en wetten zijn en van de syndicus hebben we ook zo een lijst gekregen. Agh ja vanaf het moment dat het opnieuw ernstig lawaai is ga ik zeker en vast opnieuw klagen bij haar. Maar momenteel is het terug leefbaar maar ik ga zwijgen voor het opnieuw begint :shh:
Af en toe je frustraties schrijven of hier met tomaten gooien kan deugd doen :razz:
0 x

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast » zo 08 jan 2012, 18:04

Mijn onderbuurvrouw heeft mij zojuist geprobeerd van de weg te rijden. :boo: geen idee wat haar bezield hoor! Ik wilde de straat over steken, te voet met de hond en zij was met de auto. Stond stil. Op het moment dat ik de straat over wil steken geeft mevrouw een pleer gas! :eek: kon nog net terugspringen. Met alle respect, als dit de manier is om aan te geven dat je iemand niet mag ben je in mijn beleving gewoon gestoord! :boo:
0 x

Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Kimmeke » zo 08 jan 2012, 18:18

wtf zot :shock:
0 x

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast » zo 08 jan 2012, 18:21

Dat bedoel ik! We leven in een rare wereld. Als ze nog eens tot zo een actie overgaat ga ik eens bij de Flikken informeren hoe zij daar over denken. Ik probeer echt rekening te houden met geluid maar kom op ik kan overdag toch niet door mijn eigen huis sluipen???? Alsof zij zoveel rekening houdt met haar buren.
0 x

Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast » zo 08 jan 2012, 20:24

Vandaag is het voor mij echt Tomatendag!

Gezocht: Mate om een fles whisky mee soldaat te maken om te drinken op de o zo liefdevolle, begripvolle en hartverwarmende wereld waarin er plaats is voor iedereen! Waarin iedereen gelijk is en waarin iedereen tijd voor elkaar heeft op de momenten dat het nodig is. Dan bunkeren we nog een zak sloffe pinda's er bij weg om te vieren hoe fijn het is dat wanneer jij je kut voelt of in de shit zit er een wars van mensen is waarbij je even je verhaal kwijt kunt. Ja, de wereld waarin wij leven is echt een schoolvoorbeeld van liefde en geborgenheid. Hoezo de maatschappij verhard. #fuckit!
0 x

Plaats reactie