Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Peggy heeft met Axel wel de hoofdschotel afgeschoten. De forumleden die hem van in het begin een degoutante figuur vonden, krijgen overschot van gelijk.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
-
- Poster rang 5
Wel, denk dat ze niet van plan was om Axel in contact te brengen met Sandrientje. Uiteindelijk had ze Axel enkel nodig voor in bed.Christel schreef:Wat Peggy betreft; ze heeft met die Axel wel een echt schatje in huis gehaald blijkbaar...![]()
Zonder dat ik Tom helemaal gelijk wil geven in zijn commentaar, vind ik wel dat hij gelijk heeft wat betreft het gemak waarmee Peggy met die kerel in bed duikt. Erg chique vind ik het toch allemaal niet, om over het gevaarlijke aspect nog maar te zwijgen...
Maar ja, hij had er zo maar eventjes anders over beslist.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5
ze wil Tom gewoon jaloers maken denk ik.lord F. schreef:Wel, denk dat ze niet van plan was om Axel in contact te brengen met Sandrientje. Uiteindelijk had ze Axel enkel nodig voor in bed.Christel schreef:Wat Peggy betreft; ze heeft met die Axel wel een echt schatje in huis gehaald blijkbaar...![]()
Zonder dat ik Tom helemaal gelijk wil geven in zijn commentaar, vind ik wel dat hij gelijk heeft wat betreft het gemak waarmee Peggy met die kerel in bed duikt. Erg chique vind ik het toch allemaal niet, om over het gevaarlijke aspect nog maar te zwijgen...
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat is natuurlijk waar, maar dat risico had ze vanaf het begin wel prima in kunnen schatten als ze een beetje verder gedacht had dan haar neus lang was vind ik.lord F. schreef:Wel, denk dat ze niet van plan was om Axel in contact te brengen met Sandrientje. Uiteindelijk had ze Axel enkel nodig voor in bed.Christel schreef:Wat Peggy betreft; ze heeft met die Axel wel een echt schatje in huis gehaald blijkbaar...![]()

En als dit haar manier is geweest om Tom terug te pakken, dan vraag ik me wel af hoe oud ze eigenlijk is én waar ze haar verstand heeft zitten. Die aanklacht van Axel sprak toch eigenlijk al boekdelen?
Ik ben eens benieuwd wat hij deze keer gaat uithalen, want dat hij zich niet zomaar bij haar afwijzing neer gaat leggen lijkt me duidelijk...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Waarom doet Peggy niet gewoon de deur op slot als ze alleen achterblijft in de Noorderzon. De zaak is toch gesloten?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ssssst niet vragen, dat is veel te gevat voor de eenvoud van de soapserie! 

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^
Daar lijkt het wel op inderdaad!
Heel vreemd dat ze daar blijkbaar avond na avond gewoon alleen achterblijft terwijl ze bibbert van de schrik. En ook niet zo slim van haar eerlijk gezegd. Axel is niet te vertrouwen en laat zich niet zomaar tegenhouden, dat is toch al lang gebleken...

Heel vreemd dat ze daar blijkbaar avond na avond gewoon alleen achterblijft terwijl ze bibbert van de schrik. En ook niet zo slim van haar eerlijk gezegd. Axel is niet te vertrouwen en laat zich niet zomaar tegenhouden, dat is toch al lang gebleken...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- willem criel
- Nog geen rang
Helemaal niet slim van haar. Ze zoekt het toch een beetje zelf hoor.
0 x
La vie est dûre sans confiture!
-
- Nog geen rang
jaaah daar hebt ge gelijk in ;Ddoken18 schreef:Thuis in een passie van mij en ik help graag mensen héKwast schreef:Dorien vindt zo een beetje alles wat er maar over Thuis bekend is, whoehoe hulde!
0 x
True Friends aren't true friends forever, but most of all, they are
-
- Nog geen rang
misschien heb je wel gelijk, maar ik vind het raar dat axcel niet in den bak zit, op verkrachting staat toch heel erge straffen? en dan nog voor stalking? ik vind het niet helemaal realistischwillem criel schreef:Helemaal niet slim van haar. Ze zoekt het toch een beetje zelf hoor.
0 x
-
- Poster rang 5
als ze niet kunnen bewijzen dat het verkrachting is kunnen ze hem niks doen hé.Jitskee schreef:misschien heb je wel gelijk, maar ik vind het raar dat axcel niet in den bak zit, op verkrachting staat toch heel erge straffen? en dan nog voor stalking? ik vind het niet helemaal realistischwillem criel schreef:Helemaal niet slim van haar. Ze zoekt het toch een beetje zelf hoor.
niet lang ervoor gingen ze nog regelmatig op hotelkamer.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5
Ik vind het wel sneu voor Peggy. Het is toch rot als je eerst een relatie had met iemand, of ja een bijslaap.... en dat die bijslaap dan alle regels/grenzen schendt om vervolgens ook nog vrijuit te kunnen omdat men eerder een relatie had. Net alsof dat een vrijbrief had om iemand maar te kunnen eeeh... nouja je weet wel. Ik vind dat zoiets niet in deze mate hoort mee te spelen. Peggy en Axel hadden inderdaad de nodige slaapkameracorbatiek maar op het moment dat Peggy aangaf niet meer te willen had Axel moeten kappen. Peggy had de grens getrokken en Axel overschreed deze met grote voet. Dat vind ik ronduit een schande.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
- Nog geen rang
ben ik niet mee akkoord er moet toch sperma gevonden zijnlord F. schreef:als ze niet kunnen bewijzen dat het verkrachting is kunnen ze hem niks doen hé.Jitskee schreef:misschien heb je wel gelijk, maar ik vind het raar dat axcel niet in den bak zit, op verkrachting staat toch heel erge straffen? en dan nog voor stalking? ik vind het niet helemaal realistischwillem criel schreef:Helemaal niet slim van haar. Ze zoekt het toch een beetje zelf hoor.
niet lang ervoor gingen ze nog regelmatig op hotelkamer.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Als er sperma wordt gevonden bewijst dat nog niet of het een verkrachting was, of dat Peggy heeft mee gewerkt, zoals Axel beweert. 

0 x
-
- Nog geen rang
jaaaah daar had ik ng niet over nagedachtjessie V. schreef:Als er sperma wordt gevonden bewijst dat nog niet of het een verkrachting was, of dat Peggy heeft mee gewerkt, zoals Axel beweert.
0 x