Rafael Campo (Maarten Claeyssens)
- Crackers
- Poster rang 5
Re: Rafael Campo (Maarten Claeyssens)
Uiteindelijk zal hij toch naar Spanje vluchten zeker en zo zal hij verdwijnen uit de reeks, vroeg of laat...
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Rafael had nogal wat noten op zijn zang gisteren!
Femke heeft tenminste niet staan liegen, zoals hij wel doet.
Hij belooft Paulien een tentoonstelling in Barcelona, maar niemand mag weten dat hij 'ziek' is.
Rafael heeft nog geen enkele belofte gehouden sinds hij in België is gearriveerd.
Of is hij bang dat Femke zijn boekje gaat opendoen over wat er echt in Ter Smissen is gebeurd?

Femke heeft tenminste niet staan liegen, zoals hij wel doet.
Hij belooft Paulien een tentoonstelling in Barcelona, maar niemand mag weten dat hij 'ziek' is.
Rafael heeft nog geen enkele belofte gehouden sinds hij in België is gearriveerd.
Of is hij bang dat Femke zijn boekje gaat opendoen over wat er echt in Ter Smissen is gebeurd?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat denk ik niet. Femke was veel te enthousiast met zeggen dat hij zich niet moest aangeven, toen hij deed alsof hij naar de politie wilde stappen.satine schreef:Of is hij bang dat Femke zijn boekje gaat opendoen over wat er echt in Ter Smissen is gebeurd?
Ik heb alleen het idee dat Rafael meent dat iedereen hem in alles zijn zin moet geven. Verwend kereltje...
Dat hij gisteren zo boos werd op Femke, had er volgens mij meer mee te maken dat zijn plannetje om haar in te pakken min of meer lijkt te zijn mislukt.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Ganja
- Poster rang 3
Hij kan ook voor jaren achter de tralis vliegen als ze denken dat hij de moord op Fien pleegde en dat het nooit uitkomt dat Guy het heeft gedaan. Zoals het nooit uitkomt dat Rafael de brand veroorzaakte in Ter Smissen en er iemand anders opdraait voor de kosten = Marianne. Denk dat hij in Spanje niets meer kan gaan doen want zijn zaak is daar niet meer en wie weet hoeveel mensen heeft hij daar in het zak gezet en bij hoeveel mensen heeft hij daar schulden. Volgens mij wordt het gevang of mss opname in psychiaterie for ever of nog iets anders...Thuis zal het ons weldra laten zienCrackers schreef:Uiteindelijk zal hij toch naar Spanje vluchten zeker en zo zal hij verdwijnen uit de reeks, vroeg of laat...

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Zou wel kunnen, ik was in ieder geval behoorlijk teleurgesteld in de reactie van Femke - zo schuldig en triest!Christel schreef: Dat hij gisteren zo boos werd op Femke, had er volgens mij meer mee te maken dat zijn plannetje om haar in te pakken min of meer lijkt te zijn mislukt.

Nee, valse beloftes maken en liegen tegen Paulien, maar niemand mag weten dat hij (zonder pillen) niet helemaal ok is.
0 x
-
- x 435
Rafael is zo moeilijk te doorgronden, hij heeft alleszins kwaliteiten, volgens mij heeft hij zeker het talent om mensen te motiveren; zijn ziekte speelt hem natuurlijk wel vaak parten
ik hoop dat hij niet moet opdraaien voor het overlijden van Fien (doodslag, moord zou ik het niet durven noemen)
ik hoop dat hij niet moet opdraaien voor het overlijden van Fien (doodslag, moord zou ik het niet durven noemen)
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik denk ook wel dat hij mensen kan motiveren, hij weet alvast heel goed hoe hij ze moet vleien...
Maar da's niet genoeg, als je iets belooft moet dat ook haalbaar zijn, anders gelooft geen hond je nog.
Denkt hij nu echt dat het nooit gaat uitkomen, dat hij die galerie helemaal niet meer heeft?

Maar da's niet genoeg, als je iets belooft moet dat ook haalbaar zijn, anders gelooft geen hond je nog.
Denkt hij nu echt dat het nooit gaat uitkomen, dat hij die galerie helemaal niet meer heeft?

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ik vind dat we Rafael niet zo hard mogen aanpakken. Femke wil hem niet meer zien, Peter is kwaad op hem, Jens heeft een hekel aan hem, Paulien keert zich tegen hem, ... maar uiteindelijk heeft hij toch nog niet zo veel verkeerd gedaan? Toch zeker niet tegen Peter, Jens en Paulien.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Hij liegt, maakt beloftes die hij niet kan nakomen en degene die hij kan nemen, daar doet hij niks mee.
En verder.... de brand in Ter Smissen al vergeten?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
maar niemand weet van die brand in Ter Smissen, behalve Femke. Waarom zijn Peter, Jens en Paulien dan zo tegen hem terwijl hij toch zijn best doet?satine schreef:Hij liegt, maakt beloftes die hij niet kan nakomen en degene die hij kan nemen, daar doet hij niks mee.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Peter meer dan waarschijnlijk omdat Rafael een behoorlijke belasting is voor zijn relatie met Femke.
Jens omdat hij het gevoel heeft dat Rafael Fien wil/wou afpakken en Paulien omdat ze vindt dat Rafael niet eerlijk tegen haar geweest is.
Paulien is nog jong he - wie weet wat stelt ze zich daar allemaal bij voor?
Jens omdat hij het gevoel heeft dat Rafael Fien wil/wou afpakken en Paulien omdat ze vindt dat Rafael niet eerlijk tegen haar geweest is.
Paulien is nog jong he - wie weet wat stelt ze zich daar allemaal bij voor?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik denk nog altijd dat er meer is/was tussen Femke en Rafael dan halfbroer/zus. Misschien iets gehad voor ze wisten dat ze familie waren (als dat al zo is). Ik denk dat Peter die (seksuele ?) spanning ook wel voelde toen hij terugkwam van t joggen vandaar zijn bitse opmerking.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Wel grappig dat Paulien vroeg of Rafael wou meewerken. Zij is uiteindelijk degene met de Nikon ! Raf heeft zelfs geen eigen toestel, wel raar voor een 'topfotograaf'.
0 x
- dylan
- Poster rang 1
ik moet eerlijk zijn als ik psychische problemen had zou ik ook niet willen dat iemand dat weet hoor en zeker niet dat mijn zus dat een beetje zou gaan rondvertellensatine schreef:
Nee, valse beloftes maken en liegen tegen Paulien, maar niemand mag weten dat hij (zonder pillen) niet helemaal ok is.
:s
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik weet niet hoe ik zou reageren, maar ik zou ook niet willen dat mijn dochter optrekt met iemand van wie achteraf zoiets blijkt.
Ik heb toch niet het gevoel dat Rafael alleen maar goede bedoelingen heeft met Paulien, anders was hij eerlijk geweest over zijn galerie.
Ik heb toch niet het gevoel dat Rafael alleen maar goede bedoelingen heeft met Paulien, anders was hij eerlijk geweest over zijn galerie.
0 x