lelie schreef:Maar neen,ik antwoordde enkel op hun vraag,dat zoiets kan,ze wonen allemaal ergens hee,maar das hun privé,hebben wij geen uitstaands mee:-)
Wjd
hebben wij geen uitstaands mee
Tenzij ze voor ons voeten lopen!
Laatst gewijzigd door Rieka op ma 24 sep 2012, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gisteren Martine tegengekomen in Mechelen (H & M).
Ik weet wel dat ze daar woont, maar toch Het was de eerste keer dat ik haar zag.
Ze leek me wel niet echt blij. Ze keek me aan met een blik van 'heb ik iets aan van jou'.
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
Anderzijds, als je een hoofdpersonage in een van de meest bekende soaps van Vlaanderen bent, is t normaal dat je af en toe herkend wordt op straat. Anders moet ze maar in Wallonie gaan wonen.
johan1969 schreef:Ge hebt haar handtekening toch niet gevraagd ?
Anderzijds, als je een hoofdpersonage in een van de meest bekende soaps van Vlaanderen bent, is t normaal dat je af en toe herkend wordt op straat. Anders moet ze maar in Wallonie gaan wonen.
Handtekeningen vragen is niet echt mijn stijl. Nee ik keek haar gewoon 2 seconden aan. Heb niet echt iets speciaal gedaan
0 x
Jealously in technicolor
satine schreef:Misschien had ze liever dat je toch een handtekening vroeg? Nu voelt ze zich misschien wel miskend.
Ach, iedereen heeft wel eens een offday he.
Ja misschien Het valt wel op dat iedereen die ik tegenkom me vies aankijkt. Misschien ligt het aan mij
0 x
Jealously in technicolor
johan1969 schreef:
Ze had het over Martine, niet over Marianne. Had eerst ook anders gelezen. Marianne lijkt me in het echt sympathiek, maar die Martine lijkt me dat een stuk minder. Ze komt ook niet echt meer aan de bak nu, vandaar dat ze mss "vies" liep.
johan1969 schreef:
Ze had het over Martine, niet over Marianne. Had eerst ook anders gelezen. Marianne lijkt me in het echt sympathiek, maar die Martine lijkt me dat een stuk minder. Ze komt ook niet echt meer aan de bak nu, vandaar dat ze mss "vies" liep.
Waarschijnlijk En misschien had ik inderdaad moeten vragen 'ken ik u ergens van '
0 x
Jealously in technicolor
johan1969 schreef:
ze speelt toch nog in wat series mee? Elfenheuvel bijvoorbeeld op Ketnet en in Amika ook dacht ik?
Ook Amika, niet dat ik weet ? In Dubbelleven had ze toen ook een kleine rol.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.