Rafael Campo (Maarten Claeyssens)

Gesloten
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Rafael Campo (Maarten Claeyssens)

Bericht door Ganja »

Ik hoop van niet maar ik krijg meer en meer het gevoel dat we met Rafael opnieuw in herhaling gaan vallen.
Ik zeg opnieuw omdat we al in herhaling vielen toen we de hint kregen dat Femke met hem een korte relatie heeft gehad in Spanje = herhaling omdat ze ooit ook een relatie had met zijn en haar eigen vader :crazy: En nu krijg ik het gevoel dat we weer eens in herhaling gaan vallen en dat Rafael op een bepaald moment iets super ergs gaat doen een moord plegen ofzo :crazy: Ik hoop van niet. Ten eerste omdat we dan een tweede herhaling krijgen en ten tweede omdat als hij dan een moordaanslag zou plegen op Femke dan is dat een tig herhaling en ten derde hoop ik ook van niet omdat het te cliché en te veel te verwacht zou zijn. Maar juist daarom dat mijn gevoel mss klopt omdat het zo té verwachten (voorspelbaar) is in Thuis !!??!! :crazy: In ieder geval hoop dat hij zo iets niet zal gaan doen. Wat me beter lijkt is dat Slurfke thuis komt en hem of buiten smijt of vermoord :lol: al zal bij dat laatste Nancy wel weer niet blij zijn want dan zit Slurfke terug in het cachot :D
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ganja schreef:Ik hoop van niet maar ik krijg meer en meer het gevoel dat we met Rafael opnieuw in herhaling gaan vallen.
Ik zeg opnieuw omdat we al in herhaling vielen toen we de hint kregen dat Femke met hem een korte relatie heeft gehad in Spanje = herhaling omdat ze ooit ook een relatie had met zijn en haar eigen vader :crazy: En nu krijg ik het gevoel dat we weer eens in herhaling gaan vallen en dat Rafael op een bepaald moment iets super ergs gaat doen een moord plegen ofzo :crazy: Ik hoop van niet. Ten eerste omdat we dan een tweede herhaling krijgen en ten tweede omdat als hij dan een moordaanslag zou plegen op Femke dan is dat een tig herhaling en ten derde hoop ik ook van niet omdat het te cliché en te veel te verwacht zou zijn. Maar juist daarom dat mijn gevoel mss klopt omdat het zo té verwachten (voorspelbaar) is in Thuis !!??!! :crazy: In ieder geval hoop dat hij zo iets niet zal gaan doen. Wat me beter lijkt is dat Slurfke thuis komt en hem of buiten smijt of vermoord :lol: al zal bij dat laatste Nancy wel weer niet blij zijn want dan zit Slurfke terug in het cachot :D
@Ganja, kun je bovenstaande nog eens herhalen zonder in herhaling te vallen? :whistle:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Rafael is maar een twijfelachtige fotograaf, aangezien hij zelf geen fototoestel heeft en een instapdslr van Nikon moet lenen van Paulien. Echte pro's gebruiken de Canon 5D MII of 1Ds MIII voor modelfotografie :lol: .
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

ER is in feite nog veel meer twijfelachtigs aan Rafael.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:ER is in feite nog veel meer twijfelachtigs aan Rafael.
Er is eigenlijk maar heel weinig niet twijfelachtig aan Rafael.. :razz:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Rafael liep achter Fien uit De Noorderzon (veel getuigen), Rafael bleef uren weg, Fien werd in tussentijd vermoord... voel je het al aankomen?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ja, en een instabiele persoon als Rafael zullen ze rapper verdenken dan heilige Guy.

t Gsmnr van Guy staat wel op een briefje dat in de locker van Fiens werk ligt ...

Dat ze haar gsm niet meehad, zal het onderzoek ook niet voorthelpen.
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Oh oh, dat ziet er niet goed uit voor Rafael.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

Blokje schreef:Oh oh, dat ziet er niet goed uit voor Rafael.
Nu krijg ik medelijden met Rafael. Nooit gedacht eigenlijk ... Vind hem vooral een creep. Maar dit verdient hij niet. Al mag hij ook wel eens gaan bekennen dat hij die brand in Ter Smissen heft mee aangestoken.
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ik denk dat als hij de schuld krijgt van de moord op Fien hij zelf aan zichzelf gaat twijfelen, of hij al dan niet Fien heeft vermoord. Omdat ik denk dat hij een blackout had toen hij weg was. En ik weet niet of het jullie al is opgevallen maar hij pakt zijn pillen al enkele dagen niet meer.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ganja schreef:Ik denk dat als hij de schuld krijgt van de moord op Fien hij zelf aan zichzelf gaat twijfelen, of hij al dan niet Fien heeft vermoord. Omdat ik denk dat hij een blackout had toen hij weg was. En ik weet niet of het jullie al is opgevallen maar hij pakt zijn pillen al enkele dagen niet meer.
Als 't nog maar een paar dagen is dat ie zijn pillen niet meer neemt, zou dat normaliter nog zo'n geen desastreuze gevallen mogen hebben. Medicatie blijft een tijdje in 't bloed zitten, hoor.
En 't is mij wel opgevallen dat ie redelijk "wakker" was toen hij met Fien in De Noorderzon zat. ;)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Ganja schreef:Ik denk dat als hij de schuld krijgt van de moord op Fien hij zelf aan zichzelf gaat twijfelen, of hij al dan niet Fien heeft vermoord. Omdat ik denk dat hij een blackout had toen hij weg was. En ik weet niet of het jullie al is opgevallen maar hij pakt zijn pillen al enkele dagen niet meer.
Als 't nog maar een paar dagen is dat ie zijn pillen niet meer neemt, zou dat normaliter nog zo'n geen desastreuze gevallen mogen hebben. Medicatie blijft een tijdje in 't bloed zitten, hoor.
En 't is mij wel opgevallen dat ie redelijk "wakker" was toen hij met Fien in De Noorderzon zat. ;)
Da's waar... Bovendien zou het me niet verbazen als Rafael al die tijd niet zo in de war is geweest als hij iedereen (inclusief de artsen?) heeft doen geloven. Hij manipuleert zonder of met pillen de pannen van het dak en lijkt heel goed te weten waar hij mee bezig is. Ik geloof dan ook niet dat hij ooit aan zichzelf gaat twijfelen. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Iedereen (incl Raf zelf) zullen denken dat hij een black out had door de combinatie van medicijnen en drank.

Guy zal weer safe zitten, maar voor hoe lang ?

Benieuwd of hij de gsm van Fien heeft kunnen bemachtigen.

Ik vrees dat ze het weer eindeloos gaan rekken.
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Ik denk niet dat hij die heeft kunnen bemachtigen. Vandaar dat hij zo happig was om naar "Winterlicht" te gaan. Die gsm is het enige dat hem op die avond linkt met haar.
0 x
lml
Nog geen rang

Bericht door lml »

Maar hoe komt hij ongezien in haar kastje?
0 x
Gesloten