Thuis kennende zal het waarschijnlijk nog eventjes durenLuc schreef:Misschien kan iemand ns verwittigen als Mayra een beslissing genomen heeft. Hoef ik die scenes in tussentijd niet te bekijken.

Thuis kennende zal het waarschijnlijk nog eventjes durenLuc schreef:Misschien kan iemand ns verwittigen als Mayra een beslissing genomen heeft. Hoef ik die scenes in tussentijd niet te bekijken.
Juist, ze komt haar belofte na. Ann moet nog wat geduld oefenen, dat zou haar ook sieren, helaas is ze niet gewoon van echt rekening te houden met iemand anders dan zichzelf.satine schreef:Misschien is ze bang voor het nieuwe en onbekende?
Een relatie van 12 jaar eindigen doe je ook niet zomaar van de ene dag op de andere.
En het siert haar eigenlijk wel dat ze die therapie serieus neemt, ze heeft gezegd dat ze het nog een kans zou geven en dat doet ze ook, hoe verward ze verder ook is qua gevoelens.
Kan het hier niet mee eens zijn.satine schreef:Misschien is ze bang voor het nieuwe en onbekende?
Een relatie van 12 jaar eindigen doe je ook niet zomaar van de ene dag op de andere.
En het siert haar eigenlijk wel dat ze die therapie serieus neemt, ze heeft gezegd dat ze het nog een kans zou geven en dat doet ze ook, hoe verward ze verder ook is qua gevoelens.
Sorry dat begrijp ik niet hoor. En sorry dat ik mss over kom als een moeilijke enzo...Wallanderjunior schreef: Mayra eet niet van twee walletjes volgens mij, ze heeft al voor Ann gekozen maar kan die 12 jaar met Guy niet van de ene op
Wallanderjunior schreef:natuurlijk is het juist boeiend dat we hier allemaal een eigen(zinnige) mening hebben![]()
ik heb de relatie tussen Guy en Mayra altijd vreemd gevonden, bij Mayra heb ik nooit veel geestdrift gezien naar Guy toe
als ze hem kust, dan is dat vlug en oppervlakkig (misschien zou ze met meer geestdrift haar kat kussen) en na die sex met Guy was vooral Guy blij want dat was volgens hem toch echt te lang geleden dat ze nog zoiets gedaan hadden
niet echt typisch voor een gelukkig koppel ...
ik vind het wel normaal dat Mayra aarzelt om de knoop door te hakken, scheiden en een relatie met een vrouw beginnen zet heel haar leven op zijn kop!!
jessie V. schreef:Dat maakt die relatietherapie in mijn ogen nogal overbodig. Als ze in haar hart al gekozen zou hebben voor An.