Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door interrupted »

Luc schreef:Misschien kan iemand ns verwittigen als Mayra een beslissing genomen heeft. Hoef ik die scenes in tussentijd niet te bekijken 8) .
Thuis kennende zal het waarschijnlijk nog eventjes duren :D
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Mayra heeft wel een rare manier van afscheid nemen van Guy :crazy:
Gaat ze hem wat zitten ophemelen tijdens de therapie waardoor hij natuurlijk weer hoop kreeg.
Eigenlijk vraag ik me af waarom ze in therapie gaat met Guy.
Kan begrijpen dat ze in de war is maar dan ga je toch niet in therapie met je man? want nu lijkt het er nog altijd op dat ze terug bij hem wil gaan :crazy: En Guy denkt daardoor natuurlijk dat haar lesbische gevoelens wel zullen overwaaien. Nee in mijn ogen is ze niet goed bezig. Twijfelen kan je ook op een andere manier en dan laat je volgens mij je man los en haal je hem niet aan met in relatie therapie te gaan wat toch als doel heeft het goed te maken ja toch? De logica van de thuismakertjes is hier toch maar ver te zoeken hoor :razz:
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Ja, dat snap ik dus ook niet. Ze maakt geen keuze.

Ze gaat regelmatig met Ann op stap, maar gaat daarnaast gewoon met Guy naar de therapie.
Ik bedoel, je kiest toch het ene of het andere, niet beide.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Misschien is ze bang voor het nieuwe en onbekende?
Een relatie van 12 jaar eindigen doe je ook niet zomaar van de ene dag op de andere.

En het siert haar eigenlijk wel dat ze die therapie serieus neemt, ze heeft gezegd dat ze het nog een kans zou geven en dat doet ze ook, hoe verward ze verder ook is qua gevoelens.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:Misschien is ze bang voor het nieuwe en onbekende?
Een relatie van 12 jaar eindigen doe je ook niet zomaar van de ene dag op de andere.

En het siert haar eigenlijk wel dat ze die therapie serieus neemt, ze heeft gezegd dat ze het nog een kans zou geven en dat doet ze ook, hoe verward ze verder ook is qua gevoelens.
Juist, ze komt haar belofte na. Ann moet nog wat geduld oefenen, dat zou haar ook sieren, helaas is ze niet gewoon van echt rekening te houden met iemand anders dan zichzelf. :whistle:
Arme Mayra!
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

satine schreef:Misschien is ze bang voor het nieuwe en onbekende?

Kan het hier niet mee eens zijn.
Als je uw relatie nog een kans wil geven dan ga je niet zitten/staan kussen met iemand anders.
Ondertussen heeft ze Ann al een keer of drie, vier gekust. Dat noem ik geen tweede kans geven aan Guy. Eigenlijk is dat gewoon twee mensen aan het lijntje houden. Naar mijn gevoel kan je twijfels hebben zonder daarbij twee mensen tegelijkertijd hoop te geven. Als ze écht de relatie met Guy een kans wil geven moet ze niet zitten kussen met Ann. Dat is gewoon van twee walletjes willen eten :crazy:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

relatietherapie kan ook dienen om een relatie in respect af te sluiten, ik denk dat Mayra en Guy door deze therapie zullen beseffen dat ze net niet bij mekaar passen
Mayra eet niet van twee walletjes volgens mij, ze heeft al voor Ann gekozen maar kan die 12 jaar met Guy niet van de ene op de andere dag afsluiten
lang zal het wel niet meer duren, ook Guy zal dat uiteindelijk wel beseffen
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik ben het eens met Ganja. Ze gaat in relatietherapie. Maar blijft ook An ontmoeten. Dat klopt niet.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Wallanderjunior schreef: Mayra eet niet van twee walletjes volgens mij, ze heeft al voor Ann gekozen maar kan die 12 jaar met Guy niet van de ene op
Sorry dat begrijp ik niet hoor. En sorry dat ik mss over kom als een moeilijke enzo...
Maar Mayra ging recent nog wel naar bed met Guy en toen had ze Ann al twee keer gekust.
Dat noem ik van twee walletjes eten net zoals Leo doet met Jenny (al is dat nog iets anders met Yvette) maar het komt op hetzelfde neer mijn gedacht. En oké kan zijn dat de therapie voor Mayra afscheid nemen is van Guy maar dat is voor mij dan toch een rare manier van doen, zeker als je nog seks hebt met je man en hem nog af en toe een kus geeft en hem nog hoop geeft en zwijgt in de therapie over de lesbische gevoelens. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze doen blijken of Mayra toch nog voor Guy zal kiezen en Ann is dan de lesbische vrouw die een hetero vrouw pusht wat mijns inziens stereotype meningen verstevigd bij bepaalde mensen (kan zowel hetero als holebi zijn). Nu ja ieder denkt het er het zijne of hare over hé - en dat mag - dat maakt het ook leuk om samen op een forum te zijn ;) Ja toch!!!
0 x
Wallanderjunior
x 435

natuurlijk is het juist boeiend dat we hier allemaal een eigen(zinnige) mening hebben :lol:
ik heb de relatie tussen Guy en Mayra altijd vreemd gevonden, bij Mayra heb ik nooit veel geestdrift gezien naar Guy toe
als ze hem kust, dan is dat vlug en oppervlakkig (misschien zou ze met meer geestdrift haar kat kussen) en na die sex met Guy was vooral Guy blij want dat was volgens hem toch echt te lang geleden dat ze nog zoiets gedaan hadden
niet echt typisch voor een gelukkig koppel ...
ik vind het wel normaal dat Mayra aarzelt om de knoop door te hakken, scheiden en een relatie met een vrouw beginnen zet heel haar leven op zijn kop!! :think:
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Wallanderjunior schreef:natuurlijk is het juist boeiend dat we hier allemaal een eigen(zinnige) mening hebben :lol:
ik heb de relatie tussen Guy en Mayra altijd vreemd gevonden, bij Mayra heb ik nooit veel geestdrift gezien naar Guy toe
als ze hem kust, dan is dat vlug en oppervlakkig (misschien zou ze met meer geestdrift haar kat kussen) en na die sex met Guy was vooral Guy blij want dat was volgens hem toch echt te lang geleden dat ze nog zoiets gedaan hadden
niet echt typisch voor een gelukkig koppel ...
ik vind het wel normaal dat Mayra aarzelt om de knoop door te hakken, scheiden en een relatie met een vrouw beginnen zet heel haar leven op zijn kop!! :think:

Ik denk dat de sex met Guy haar net heeft doen beseffen dat ze voor Ann moet kiezen. Uit alles wat Mayra uitstraalt merk je gewoon dat het bij haar op is. Ze wou haar huwelijk wel redden, maar ik denk dat ze in haar hart al lang voor Ann gekozen heeft.
0 x
Jealously in technicolor

(Arctic Monkeys)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat maakt die relatietherapie in mijn ogen nogal overbodig. Als ze in haar hart al gekozen zou hebben voor An.
0 x
Wallanderjunior
x 435

ook de reactie van Mayra op de vraag van Guy waarom ze haar "tijdelijke lesbische gevoelens" niet aangekaart had bij de theapeut sprak toch boekdelen, ze moest ineens weg en had duidelijk geen zin om op de vraag in te gaan
bij Guy moet er toch een belletje rinkelen en Mayra heeft zichzelf op dat moment ook bevestigd dat haar gevoelens voor Ann niet zullen voorbijvliegen zoals de vlindertjes, ik vond dit een heel confronterend moment voor alle twee!
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

jessie V. schreef:Dat maakt die relatietherapie in mijn ogen nogal overbodig. Als ze in haar hart al gekozen zou hebben voor An.

Ik denk dat het een excuus is, die therapie. In de zin van 'we hebben alles geprobeerd' en 'we kunnen ons niets verwijten'.
0 x
Jealously in technicolor

(Arctic Monkeys)
Wallanderjunior
x 435

in de praktijk krioelt het in onze maatschappij van dergelijke excuses en "paraplupolitiek", ik ben er ook van overtuigd dat die therapie alleen nog een "blijk van goede wil" was, met kleine kans op slagen (op voorhand ingecalculeerd)
zo zit ons apeplaneetje nu eenmaal in mekaar :mrgreen: :lol:
0 x
Gesloten