Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door jessie V. »

Het zou nog een hele toer zijn om precies na te vertellen wat er allemaal gebeurd is (=mis gegaan is) sinds de terugkeer van Peggy en Tom en Bianca. Een onvoorstelbare kluwen van onbegrijpelijk gedoe.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ik vind het absurd snel hoe Peggy heeft uitgedokterd dat Tom naar Marokko is en van plan Robin te ontvoeren. Wat had ze heel: gekonkel tussen Tom en zijn ma, een waarschuwing van Marianne 'wees voorzichtig' en een kaartje van een detective buro.
Je kunt dan wel weer stellen dat het voor Thuis snel moet gaan, dingen niet te lang moeten duren, maar de verzuchtingen hier op het forum geven wel aan dat sommige dingen veel te lang slepen naar onze zin. Dus de konsekwentie is ver te zoeken.
Wat mij vooral opvalt is dat als Peggy het zo snel doorheeft dat dat aangeeft dat ze Tom te goed kent en hem overal voor aan kan zien. Zet daarnaast het feit dat ze meteen de fam waarschuwt ... wat is dan in godesnaam de basis van die relatie? Ik hou van jou, ik blijf je trouw, maar ik vertrouw je voor geen meter en ik zal altijd de andere kant kiezen!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

de fam??? :)
ze voorkomt ook heel wat problemen door Bianca te waarschuwen hé.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ja precies, aan de kant van haar fam. Je kunt wel zeggen dat ze daarmee Tom missch uit de gevangenis kan houden, maar dan nog, is er nog genoeg reden om bij hem te willen blijven? Als ik mijn fam moest gaan waarschuwen voor mijn man en zijn akties kontinu verafschuw wat moet ik dan nog met hem? Zeker als elke keer blijkt dat hij ook tegen mij liegt en bedriegt. Wat mij betreft mag ie gaan zitten hoor!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ik geloof zelfs niet dat ze ook maar 1 seconde aan de risico's voor Tom gedacht heeft toen ze iedereen ging waarschuwen. Niks wees daar namelijk op en doordat ze Bianca meteen heeft gewaarschuwd, loopt Tom alleen maar meer risico om gearresteerd (of op heterdaad betrapt) te worden. Dit bewijst nog maar eens dat ook Peggy altijd haar familie op de eerste plaats stelt.
Inderdaad heel onlogisch dat zij en Tom bij elkaar blijven, helemaal na deze acties van hen allebei. :doh:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
eileenemien
Nog geen rang

Bericht door eileenemien »

ik denk niet dat die twee hierna nog samen zullen blijven. peggy heeft tom altijd het voordeel van de twijfel gegeven, maar dat zal nu wel gedaan zijn! Dat hoop ik toch voor haar...
0 x
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

Ik vond de manier waarop Peter reageerde anders ook wel een reden om toch wat achterdochtig te worden...
Als je alles optelt...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Da's waar... Ze leek het al niet helemaal meer te vertrouwen nadat Tom zei dat ze beter niet mee kon gaan, en als je dan inderdaad de rest van de hints daarbij optelt...
Peter kon niet vaak genoeg zeggen dat hij het helemaal niks voor Tom vond om op zo'n congres te gaan zitten... Van je vrienden moet je het blijkbaar hebben! :razz:
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

OK, maar Peter wist niet beter of hij was echt op congres, he. Dit keer had Tom hem niet in vertrouwen genomen.
Ik hoop zo dat het over is tussen Peggy en Tom. Peggy mag van mij blijven, vind het wel een leuke pittige tante en vind haar acteren ook erg naturel, maar dan moet Tom maar in de bak ofzo of terug naar Canada.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

eileenemien schreef:ik denk niet dat die twee hierna nog samen zullen blijven. peggy heeft tom altijd het voordeel van de twijfel gegeven, maar dat zal nu wel gedaan zijn! Dat hoop ik toch voor haar...
Vandaag liet ze weten dat ze Tom niet gaat laten vallen :crazy: Iets wat ik al zag aankomen.
Maar ze zal hem wel een ferme peer stoven met hulp van Jenny dat is al duidelijk :mrgreen:
Begrijp ook niet waarom die twee samen blijven maar ik denk dat de schrijvertjes van Thuis dat bewust doen hen laten samen blijven zodat er altijd spanning kan blijven bestaan tussen de families - want zonder het koppel Peggy & Tom is er niet veel meer te zeveren tussen de twee families!!! Al zou men altijd wel iets anders kunnen verzinnen natuurlijk...
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Tja, als dat het scenario moet zijn ... maar het is echt te gek voor woorden. Tom die zoiets flikt, liegen, bedriegen, kidnapplannen etc., en Peggy die hem niet wil laten vallen, maar hem wel te grazen nemen .... Het meest stomme is dat ze zegt dat dat niet kan, omdat ze zogenaamd van niets weet. Uh halloooooo, alsof het nog iets uitmaakt bij zo'n misdadige aktie. Nu moeten de dames Verbeek weer gaan konkelen samen. Diepe zucht. Het verhaal gaat echt van kwaad tot erger. Partner en schoonmoeder die gaan samenspannen met ex-schoonmoeder met een of ander dom plan, omdat Tom flink op zijn nummer zetten voor zo'n aktie niet kan. Wie kan het nog wat schelen hoe het is uitgekomen, Tom is toch degene die met de broek op de knieen staat? Ze doen net alsof het over een of ander akkefietje van een bekende gaat i.p.v. een grove misdraging van een 'geliefde'.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ganja schreef:want zonder het koppel Peggy & Tom is er niet veel meer te zeveren tussen de twee families!!! Al zou men altijd wel iets anders kunnen verzinnen natuurlijk...
Dat is in het verleden, nog ruim voor de her-introductie van Peggy, Tom en Bianca, inderdaad altijd prima gelukt. En dat gezever was heel wat realistischer dan de flauwekul waar ze nu ruzie over maken. ;)

Inderdaad belachelijk dat Peggy niet wil dat Tom erachter komt dat zij van alles afwist (en het zelfs fout heeft doen lopen). Van de andere kant zal ze waarschijnlijk schrik hebben dat dan alles uitkomt, dus ook dat zij er mee voor gezorgd heeft dat Bianca Robin heeft kunnen "ontvoeren" naar Marokko...
Al bij al hebben ze elkaar gewoon dingen aangedaan die je een partner niet aan hoort te doen, en dat zal toch vroeg of laat opbreken...
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

En zo hebben de dames Verbeek dus gezorgd dat Tom niet weet dat Peggy het doorhad en Bianca gewaarschuwd heeft. I.p.v. dat iedereen, met goed recht, verafschuwd wat hij van plan was is het belangrijker dat het andere slachtoffer, Peggy, wordt ingedekt. Stel je voor dat iemand erachter komt dat je je man hebt betrapt op leugens en bedrog, dat is toch veeeeel erger dan het liegen en bedriegen? Bovendien, zo'n man wil je toch ook niet kwijt, dus moet je er alles aan doen om je relatie goed te houden. Ai ai ai ai.
En dan de reaktie van Geert ... weten dat er nog iemand aan de tafel zit die er mee te maken had/heeft en alleen maar tut-tut-tutten en hoofdschudden. Foei, stoute Marian, mag niet! Maar jij en ik hebben nog steeds een volwaardig volwassen huwelijk hoor.
Oeps, word ik te cynisch?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond altijd al dat Peggy en Tom niet bij mekaar passen. Peggy de alternatieve rockchick zonder tafelmanieren en Tom, de advokaat uit een doktersfamilie.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Voor wie zich zorgen maakt, ik neem het echt niet serieus hoor! Is af en toe lekker te mopperen op iets wat niet echt belangrijk is en de dames Verbeek geven daar zo lekker munitie voor! :lol:
0 x
Gesloten