Mayra Magiels (Muriel Bats)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Maar ze belt wel zelf naar Ann om af te spreken - als ze meer tijd nodig heeft, moet ze die nemen.
Als ze weet wat ze wil, tenminste.
Als ze weet wat ze wil, tenminste.
0 x
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Ik blijf het toch een beetje vreemd vinden hoe dat is gelopen.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
-
- x 435
En 't is bijlange nog niet afgelopen!Matthi schreef:Ik blijf het toch een beetje vreemd vinden hoe dat is gelopen.

0 x
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Vond het ook een erg vreemde scène. Mayra's reactie is zeker te begrijpen maar ze had toch zelf gebeld? Dus het was normaal dat Ann verbaasd was. Vond het wel grappig in beeld gebracht, de focus op die vacature. Ook nogal raar als je dringend iemand zoekt. 

0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
- Luc
- Poster rang 4
Ann en Mayra worden een koppel alleen gaan ze het een heel seizoen rekken. Typisch!
0 x
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Dat denk ik ook. Het is heel voorspelbaar !
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
-
- x 435
ik hoop dat ze de knoop wat sneller doorkapt, voor Ann is het ook niet plezant om weer eens aan het lijntje gehouden te wordenLuc schreef:Ann en Mayra worden een koppel alleen gaan ze het een heel seizoen rekken. Typisch!
t is geen gemakkelijke keuze voor Mayra maar ze is toch oud genoeg om te weten wat ze wil, nietwaar?

0 x
-
- x 435
Ik zie niet in waarom ze Guy zou inwisselen voor Ann...Wallanderjunior schreef:ik hoop dat ze de knoop wat sneller doorkapt, voor Ann is het ook niet plezant om weer eens aan het lijntje gehouden te wordenLuc schreef:Ann en Mayra worden een koppel alleen gaan ze het een heel seizoen rekken. Typisch!
t is geen gemakkelijke keuze voor Mayra maar ze is toch oud genoeg om te weten wat ze wil, nietwaar?

Moeten ze in "Thuis" een hetero-vrouw lesbisch laten worden om subsidies te krijgen?
Nee, serieus, die Guy lijkt mij geen misse gast.

0 x
-
- x 435
zo had ik het nog niet bekeken
van een hetero verwacht ik wel niet dat die een vrouw met zo veel passie kust
we zien wel hoe dit verder evolueert
die Guy is anderzijds een sympatieke kerel, dat is Nancy ook niet ontgaan, slurfke is dan toch uit het oog en uit het hart?

van een hetero verwacht ik wel niet dat die een vrouw met zo veel passie kust

die Guy is anderzijds een sympatieke kerel, dat is Nancy ook niet ontgaan, slurfke is dan toch uit het oog en uit het hart?

0 x
-
- Poster rang 1
Ik denk dat Guy en Nancy een relatie gaan aangaan en Slurfke hen gaat betrappenWallanderjunior schreef:zo had ik het nog niet bekeken![]()
van een hetero verwacht ik wel niet dat die een vrouw met zo veel passie kustwe zien wel hoe dit verder evolueert

0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss
(Arctic Monkeys)
(Arctic Monkeys)
- idvenyns
- Nog geen rang
-
- Poster rang 1
0 x
Jealously in technicolor
(Arctic Monkeys)
(Arctic Monkeys)
- Ganja
- Poster rang 3
Rieka schreef: Moeten ze in "Thuis" een hetero-vrouw lesbisch laten worden om subsidies te krijgen?

Ik denk te menen begrijpen dat ze weeral voor een hetero vrouw kiezen die lesbische gevoelens krijgt omdat dit in werkelijkheid steeds meer en meer voorkomt - dat vrouwen die gehuwd zijn met een man na jaren eindelijk voor zichzelf durven toegeven dat ze eigenlijk lesbisch zijn. Het komt veel in de media dus de schrijvertjes van Thuis volgen...
Zelf vindt ik het een afgezaagd thema omdat het al is gebruikt.
Maar ja het gebeurd wel meer in Thuis dat dingen worden herhaald. Daarom is het een soap zekers!!!
Maar nu zal ze (Mayra) denk ik er pas aan toegeven wanneer hare Guy vreemd gaat.
Wat ze zelf wel uitlokt Mayra want ze zegt dat ze haar huwelijk een nieuwe kans wil geven maar de manier waarop ze reageert op Guy zijn pogingen om het goed te maken doen mij dan de wengbrouwen fronsen omdat ze naar mijn gevoel altijd nogal negatief reageert op zijn liefdesverklaringen en bedoelingen - zoals met dat etentje hoe kwam die daar nu van terug

0 x
- Luc
- Poster rang 4
Die Ann loopt echt goed zot van Mayra. Ze duikt overal op waar Mayra is, terwijl ze toch min of meer is afgewezen. Begint wat op stalking te lijken
.

0 x