Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door satine »

Maar ze belt wel zelf naar Ann om af te spreken - als ze meer tijd nodig heeft, moet ze die nemen.
Als ze weet wat ze wil, tenminste.
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Ik blijf het toch een beetje vreemd vinden hoe dat is gelopen.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Matthi schreef:Ik blijf het toch een beetje vreemd vinden hoe dat is gelopen.
En 't is bijlange nog niet afgelopen! :lol:
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Vond het ook een erg vreemde scène. Mayra's reactie is zeker te begrijpen maar ze had toch zelf gebeld? Dus het was normaal dat Ann verbaasd was. Vond het wel grappig in beeld gebracht, de focus op die vacature. Ook nogal raar als je dringend iemand zoekt. :-)
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ann en Mayra worden een koppel alleen gaan ze het een heel seizoen rekken. Typisch!
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Dat denk ik ook. Het is heel voorspelbaar !
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dus jullie denken dat het nog voor dit seizoen gaat zijn? :mrgreen:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Luc schreef:Ann en Mayra worden een koppel alleen gaan ze het een heel seizoen rekken. Typisch!
ik hoop dat ze de knoop wat sneller doorkapt, voor Ann is het ook niet plezant om weer eens aan het lijntje gehouden te worden
t is geen gemakkelijke keuze voor Mayra maar ze is toch oud genoeg om te weten wat ze wil, nietwaar? :eh:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Wallanderjunior schreef:
Luc schreef:Ann en Mayra worden een koppel alleen gaan ze het een heel seizoen rekken. Typisch!
ik hoop dat ze de knoop wat sneller doorkapt, voor Ann is het ook niet plezant om weer eens aan het lijntje gehouden te worden
t is geen gemakkelijke keuze voor Mayra maar ze is toch oud genoeg om te weten wat ze wil, nietwaar? :eh:
Ik zie niet in waarom ze Guy zou inwisselen voor Ann... :lol:
Moeten ze in "Thuis" een hetero-vrouw lesbisch laten worden om subsidies te krijgen?
Nee, serieus, die Guy lijkt mij geen misse gast. 8)
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

zo had ik het nog niet bekeken :lol:

van een hetero verwacht ik wel niet dat die een vrouw met zo veel passie kust :think: we zien wel hoe dit verder evolueert

die Guy is anderzijds een sympatieke kerel, dat is Nancy ook niet ontgaan, slurfke is dan toch uit het oog en uit het hart? :mrgreen:
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

Wallanderjunior schreef:zo had ik het nog niet bekeken :lol:

van een hetero verwacht ik wel niet dat die een vrouw met zo veel passie kust :think: we zien wel hoe dit verder evolueert

die Guy is anderzijds een sympatieke kerel, dat is Nancy ook niet ontgaan, slurfke is dan toch uit het oog en uit het hart? :mrgreen:
Ik denk dat Guy en Nancy een relatie gaan aangaan en Slurfke hen gaat betrappen :). Anderzijds vind ik Mayra en Ann ook wel een mooi koppel, alleen is het te hopen dat ze eerlijk is met Ann en niet zomaar iets met haar begint omdat ze 'eens wil weten hoe het voelt om met een vrouw samen te zijn'.
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
idvenyns
Nog geen rang

Bericht door idvenyns »

Spoiler: Bekijk
Op de stamboom op één.be staan Ann & Mayra al als koppel, erg lang zal het dus niet meer duren...
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

idvenyns schreef:
Spoiler: Bekijk
Op de stamboom op één.be staan Ann & Mayra al als koppel, erg lang zal het dus niet meer duren...
Oh :) I like :)
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Rieka schreef: Moeten ze in "Thuis" een hetero-vrouw lesbisch laten worden om subsidies te krijgen?
:lol:
Ik denk te menen begrijpen dat ze weeral voor een hetero vrouw kiezen die lesbische gevoelens krijgt omdat dit in werkelijkheid steeds meer en meer voorkomt - dat vrouwen die gehuwd zijn met een man na jaren eindelijk voor zichzelf durven toegeven dat ze eigenlijk lesbisch zijn. Het komt veel in de media dus de schrijvertjes van Thuis volgen...
Zelf vindt ik het een afgezaagd thema omdat het al is gebruikt.
Maar ja het gebeurd wel meer in Thuis dat dingen worden herhaald. Daarom is het een soap zekers!!!

Maar nu zal ze (Mayra) denk ik er pas aan toegeven wanneer hare Guy vreemd gaat.
Wat ze zelf wel uitlokt Mayra want ze zegt dat ze haar huwelijk een nieuwe kans wil geven maar de manier waarop ze reageert op Guy zijn pogingen om het goed te maken doen mij dan de wengbrouwen fronsen omdat ze naar mijn gevoel altijd nogal negatief reageert op zijn liefdesverklaringen en bedoelingen - zoals met dat etentje hoe kwam die daar nu van terug :crazy: zo chagerijnig als iets terwijl ze dan haar huwelijk een tweede kans wil geven :crazy: ze had dan wel terug kunnen komen met een glimlach en vleugeltjes in plaats van met een chagerijnige kop zoals nu. En vandaag ook weer toen Guy haar uitnodigde om mee te gaan naar het feestje - daar had ze duidelijk geen zin in en ze wilde er zelfs onder uit muizen door te zeggen dat ze taxi moet rijden - dat noemt men dan zijn huwelijk redden :crazy: Het is duidelijk het kind weet niet wat ze wil :crazy: :razz: bij mij kon die al den boom in :lol:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Die Ann loopt echt goed zot van Mayra. Ze duikt overal op waar Mayra is, terwijl ze toch min of meer is afgewezen. Begint wat op stalking te lijken :).
0 x
Gesloten