jaja, dat had ik ook gezien nu.Sandertje schreef:Spoilers nee. Net gezien in de preview voor morgen.

Maar je schreef al voor de aflevering van vandaag dat je eerste conclusie was dat hij bij Max zat.

jaja, dat had ik ook gezien nu.Sandertje schreef:Spoilers nee. Net gezien in de preview voor morgen.
hij zit daar ook al een tijdje te vissen hé.Omega schreef:^^Natuurlijk zal hij niet dood zijn. Dit is trouwens geen spoiler maar een vermoeden.
Leuk dat ze de acteur die Herman speelde even teruggehaald hebben. Hij zag er alleen erg bruin uit.
Het is niet alleen dat maar ook het feit dat ze het verborgen hebben gehouden. Dat Franky de schuld op zich had genomen.satine schreef:Het spijtige is dat Frank (en Simonne en alle anderen blijkbaar ook) dat het mes in zijn rug eigenlijk al oog om oog, tand om tand was.
Hij hoeft geen wraak meer te nemen, wat hij gedaan heeft (zeer bewust) is zoveel malen erger dan iemand die iets in een opwelling doet, nadat hij verbaal uit zijn 'kot' gelokt is.
Ik vind het vreemd dat niemand hier ooit op terug komt, dat Frank een heel vies spelletje gespeeld heeft.
Bram ook, maar die was toen nog minderjarig én had pas zijn vader verloren.
Ik heb het toch niet over goedpraten? Ik heb het over begrijpen.Omega schreef:^^Dan nog. Het is geen vrijgeleide om iemand neer te steken noch om het te kunnen goedpraten.