Bram Schepers (Bert Verbeke)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)

Bericht door lord F. »

Sandertje schreef:Spoilers nee. Net gezien in de preview voor morgen. :P
jaja, dat had ik ook gezien nu. :)
Maar je schreef al voor de aflevering van vandaag dat je eerste conclusie was dat hij bij Max zat. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Ik had een flauw vermoeden. :P
0 x
**eveline**
Nog geen rang

Bericht door **eveline** »

ja heb daar ok al ze vermoeden
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Prachtige scène aan het water. Kreeg kippenvel met dat beeld van Herman.
Spoiler: Bekijk
Ik schrok ook wel even toen Bram aangevallen werd. Maar in 1000 zonnen zagen we Bert Verbeke al scènes filmen voor later dit jaar dus sterven zal hij niet.
Laatst gewijzigd door Sandertje op do 01 sep 2011, 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Cazalina
Nog geen rang

Bericht door Cazalina »

Please laat hem niet dood zijn?! Hij is de enige reden dat ik naar thuis kijk. Dus dat zou een jammere zaak zijn :P
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

^^Natuurlijk zal hij niet dood zijn. Dit is trouwens geen spoiler maar een vermoeden.

Leuk dat ze de acteur die Herman speelde even teruggehaald hebben. Hij zag er alleen erg bruin uit. :lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Omega schreef:^^Natuurlijk zal hij niet dood zijn. Dit is trouwens geen spoiler maar een vermoeden.

Leuk dat ze de acteur die Herman speelde even teruggehaald hebben. Hij zag er alleen erg bruin uit. :lol:
hij zit daar ook al een tijdje te vissen hé. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Ik vond het ook een mooie scene met Herman.

Ik denk nu wel dat Frank hem niet wou "vermoorden", ik denk eerder dat hij Bram wou laten voelen wat een bijna-dood-ervaring is. "Oog om oog, tand om tand" zoals Frank in het begin van de week zei.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Het spijtige is dat Frank (en Simonne en alle anderen blijkbaar ook) dat het mes in zijn rug eigenlijk al oog om oog, tand om tand was.
Hij hoeft geen wraak meer te nemen, wat hij gedaan heeft (zeer bewust) is zoveel malen erger dan iemand die iets in een opwelling doet, nadat hij verbaal uit zijn 'kot' gelokt is.
Ik vind het vreemd dat niemand hier ooit op terug komt, dat Frank een heel vies spelletje gespeeld heeft.
Bram ook, maar die was toen nog minderjarig én had pas zijn vader verloren.
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

Vond het een mooie scene met Herman.
En dat Frank wraak neemt is nogal logisch. Frank is Frank en als Frank hem niet had aangepakt had het gewoon niet geloofwaardig geweest. Al had ik een goede 'mot op zijn bakkes' wel iets meer geapprecieerd. Vond het wat een vreemde scène maar bon :)
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
Omega
x 435

Bericht door Omega »

satine schreef:Het spijtige is dat Frank (en Simonne en alle anderen blijkbaar ook) dat het mes in zijn rug eigenlijk al oog om oog, tand om tand was.
Hij hoeft geen wraak meer te nemen, wat hij gedaan heeft (zeer bewust) is zoveel malen erger dan iemand die iets in een opwelling doet, nadat hij verbaal uit zijn 'kot' gelokt is.
Ik vind het vreemd dat niemand hier ooit op terug komt, dat Frank een heel vies spelletje gespeeld heeft.
Bram ook, maar die was toen nog minderjarig én had pas zijn vader verloren.
Het is niet alleen dat maar ook het feit dat ze het verborgen hebben gehouden. Dat Franky de schuld op zich had genomen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Jammer dat Simonne niet weet wat Frank toen allemaal gezegd heeft, vlak voor de messteek - misschien zou ze dan alles een beetje beter kunnen plaatsen.

Wat Paulien betreft: Bram had geen slechter moment kunnen kiezen om van gedacht te veranderen.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

^^Dan nog. Het is geen vrijgeleide om iemand neer te steken noch om het te kunnen goedpraten.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Omega schreef:^^Dan nog. Het is geen vrijgeleide om iemand neer te steken noch om het te kunnen goedpraten.
Ik heb het toch niet over goedpraten? Ik heb het over begrijpen.
Nu weet Simonne niet eens weet wat er toen gezegd is en ze vindt hare Frank geweldig en wil er weer 'helemaal voor gaan', terwijl ze haar zoon links laat liggen.
En ja, de wet zegt dat degene die het eerst geweld gebruikt in fout is - verbaal geweld telt niet mee, jammer genoeg soms....

Moest Franky niet voor Bram in de bres gesprongen zijn, zou een rechter echt wel rekening houden met het feit dat een volwassen man een minderjarige die pas zijn vader verloren had gewoon heeft staan treiteren, duidelijk met de bedoeling om hem helemaal neer te halen.
Zeker na het pikken van het geld dat niet van Frank was, maar van Bram - Frank had it coming.

Dan zou Simonne misschien toch nog eens nadenken?
0 x
Fifieke
Nog geen rang

Bericht door Fifieke »

Bram is tot het uiterste gedreven door Frank, Frank kàn iemand tot het uiterste tergen. En als er geen mes op tafel had gelegen had Bram nooit gestoken maar 'm met de vuisten bijgewerkt of zo. Frank zijn verdiende loon eigenlijk. Je kan het steken niet goedpraten maar een uitstekend advocaat zou Bram kunnen vrijpleiten dmv het wetsartikel dat berwijst naar de onweerstaanbare drang. Zoals destijds Jenny de hersens van Neil insloeg toen die Bianca verkrachtte.
Ik vind het heel erg voor Bram wat hem nu allemaal overkomt. Hij was aan het twijfelen over het kindje maar Paulien' s reacties kan ik ook niet volgen... (en even off topic: die was amper 3 dagen over tijd toen ze vreesde zwanger te zijn :s )
0 x
Gesloten