Een lekkere kus is een lekkere kus....Wallanderjunior schreef:Mayra vond de kus van Ann toch niet onaangenaam, niet echt de reactie die je verwacht van een "gelukkig getrouwde vrouw met man"

deze kus smaakt precies wel naar meerRieka schreef:Een lekkere kus is een lekkere kus....Wallanderjunior schreef:Mayra vond de kus van Ann toch niet onaangenaam, niet echt de reactie die je verwacht van een "gelukkig getrouwde vrouw met man"
ze heeft ook al meer dan eens aan gegeven dat ze niet echt gelukkig getrouwd was met haar manWallanderjunior schreef:Mayra vond de kus van Ann toch niet onaangenaam, niet echt de reactie die je verwacht van een "gelukkig getrouwde vrouw met man"
het hoeft niet alles miserie te zijn, voor mij mogen Ann en Mayra een heel gelukkig koppel wordenBlokje schreef:'t Was inderdaad vooral Mayra die het heel leuk vond.Ze zal genieten van het gevoel om bij Ann te zijn, want verliefdheid voelen dat laat je opleven natuurlijk, ook al ben je niet van plan er op in te gaan. Nu Ann gewone vriendschap ni meer wil ... zal ze er wel voor gaan. En Ann
die speelt gewoon hard to get. Ze zag toch ook wel hoe Mayra reageerde. Hihi.
Soit, ook al las ik hier soms dat sommigen niet zitten te wachten op een nieuwe liefdes-verhaallijn voor Ann, en dat Mayra een man heeft en dat het niet zou mogen. Toch vind ik dan Ann dat verdient, en net voor Mayra Thuis kwam binnengewandeld, dacht ik nog ... Ann moet een nieuw lief hebben. Die heeft een goed hart en te veel tijd doorbrengen in het rigide huishouden van Bastiaens en Peggy die daar de boel even gaat omdraaien ... nou, dan verdien je wel wat afleiding.
Blokje schreef:Hard to get als in:
Vriendschap afbreken omdat ze dat niet kan, terwijl het voor Mayra duidelijk ook méér als vriendschap was. Achja, we'll see!
omdat ze even niet weet waar haar kop staat en Ann aan het pushen is.Ganja schreef:Amai die Mayra kan ook wel het serpent uit hangen zeg![]()
Waarom deed die nu ineens zo grof tegen Ann![]()
Ze kuste eerder nogthans deftig mee - en dan ineens doet ze zo grof![]()
Die kon bij mij al den boom in(enfin ik was er nooit aan begonnen als ik Ann was geweest)
Maja ons Anneke zal wel blijven hopen...zeker wanneer Mayra terug lief doet tegen haar...
Toch wel. Geeft gewoon aan dat Mayra zelf nog niet weet wat ze wil.Matthi schreef:Wat ik ook heel vreemd vond is dat Mayra en Ann de volgende dag gewoon lekker zitten te eten. Als Ann die dag daarvoor verteld dat ze verlieft is op Mayra (en elkaar zelfs kussen) is het toch niet zo gewoon dat je daarna doet alsof dat moment nooit heeft plaatsgevonden ?