Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
Rieka
x 435

Re: Mayra

Bericht door Rieka »

Wallanderjunior schreef:Mayra vond de kus van Ann toch niet onaangenaam, niet echt de reactie die je verwacht van een "gelukkig getrouwde vrouw met man"
:)
Een lekkere kus is een lekkere kus.... :lol:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Rieka schreef:
Wallanderjunior schreef:Mayra vond de kus van Ann toch niet onaangenaam, niet echt de reactie die je verwacht van een "gelukkig getrouwde vrouw met man"
Een lekkere kus is een lekkere kus.... :lol:
deze kus smaakt precies wel naar meer :lol: vraag me niet welk aroma deze kus had, maar t moet toch een verrassend smaakje geweest zijn ;)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

ze heeft ook al meer dan eens aan gegeven dat ze niet echt gelukkig getrouwd was met haar man
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

't Was inderdaad vooral Mayra die het heel leuk vond. :D Ze zal genieten van het gevoel om bij Ann te zijn, want verliefdheid voelen dat laat je opleven natuurlijk, ook al ben je niet van plan er op in te gaan. Nu Ann gewone vriendschap ni meer wil ... zal ze er wel voor gaan. En Ann :P die speelt gewoon hard to get. Ze zag toch ook wel hoe Mayra reageerde. Hihi.
Soit, ook al las ik hier soms dat sommigen niet zitten te wachten op een nieuwe liefdes-verhaallijn voor Ann, en dat Mayra een man heeft en dat het niet zou mogen. Toch vind ik dan Ann dat verdient, en net voor Mayra Thuis kwam binnengewandeld, dacht ik nog ... Ann moet een nieuw lief hebben. Die heeft een goed hart en te veel tijd doorbrengen in het rigide huishouden van Bastiaens en Peggy die daar de boel even gaat omdraaien ... nou, dan verdien je wel wat afleiding.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
Wallanderjunior
x 435

Blokje schreef:'t Was inderdaad vooral Mayra die het heel leuk vond. :D Ze zal genieten van het gevoel om bij Ann te zijn, want verliefdheid voelen dat laat je opleven natuurlijk, ook al ben je niet van plan er op in te gaan. Nu Ann gewone vriendschap ni meer wil ... zal ze er wel voor gaan. En Ann :P die speelt gewoon hard to get. Ze zag toch ook wel hoe Mayra reageerde. Hihi.
Soit, ook al las ik hier soms dat sommigen niet zitten te wachten op een nieuwe liefdes-verhaallijn voor Ann, en dat Mayra een man heeft en dat het niet zou mogen. Toch vind ik dan Ann dat verdient, en net voor Mayra Thuis kwam binnengewandeld, dacht ik nog ... Ann moet een nieuw lief hebben. Die heeft een goed hart en te veel tijd doorbrengen in het rigide huishouden van Bastiaens en Peggy die daar de boel even gaat omdraaien ... nou, dan verdien je wel wat afleiding.
het hoeft niet alles miserie te zijn, voor mij mogen Ann en Mayra een heel gelukkig koppel worden
Ann hebben we eigenlijk van de ene naar de andere relatie zien zwalpen en lang heeft het nooit mogen duren
laat die twee eens genieten
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door jessie V. »

Ik heb An zich hier nou niet direct hard to get zien gedragen.
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Hard to get als in:
Vriendschap afbreken omdat ze dat niet kan, terwijl het voor Mayra duidelijk ook méér als vriendschap was. Achja, we'll see! :P
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat ik wel weet wat Hard to get is.
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Ge hebt gelijk dat Ann niet echt hard to get speelde ... alleen op't einde vond ik het wat grappig dat ze wegliep, ze kon evengoed blijven zitten. Ik wou je niet verbeteren hoor Jessie. Gewoon hoe ik dat zag op die moment. ;)
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

Blokje schreef:Hard to get als in:
Vriendschap afbreken omdat ze dat niet kan, terwijl het voor Mayra duidelijk ook méér als vriendschap was. Achja, we'll see! :P

Kan niet wachten op het vervolg :) & Dan Limit To Your Lover eronder. Nice.
Oh ik wou dat het September was :)
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
Wallanderjunior
x 435

voor mij mag Mayra alvast nog lang blijven
ik vind haar sympatiek en een uitstekende partner voor Ann
gelukkig is Ann zelf niet meer de preutse trien die ze vroeger was ... intussen zit er ook wel pit in en is ze mee met haar tijd
eindelijk nog eens een mooi koppel in thuis
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Amai die Mayra kan ook wel het serpent uit hangen zeg :crazy:
Waarom deed die nu ineens zo grof tegen Ann :crazy:
Ze kuste eerder nogthans deftig mee - en dan ineens doet ze zo grof :crazy:
Die kon bij mij al den boom in :mrgreen: (enfin ik was er nooit aan begonnen als ik Ann was geweest)
Maja ons Anneke zal wel blijven hopen...zeker wanneer Mayra terug lief doet tegen haar...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ganja schreef:Amai die Mayra kan ook wel het serpent uit hangen zeg :crazy:
Waarom deed die nu ineens zo grof tegen Ann :crazy:
Ze kuste eerder nogthans deftig mee - en dan ineens doet ze zo grof :crazy:
Die kon bij mij al den boom in :mrgreen: (enfin ik was er nooit aan begonnen als ik Ann was geweest)
Maja ons Anneke zal wel blijven hopen...zeker wanneer Mayra terug lief doet tegen haar...
omdat ze even niet weet waar haar kop staat en Ann aan het pushen is.
is ergens wel een logische reactie. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Wat ik ook heel vreemd vond is dat Mayra en Ann de volgende dag gewoon lekker zitten te eten. Als Ann die dag daarvoor verteld dat ze verlieft is op Mayra (en elkaar zelfs kussen) is het toch niet zo gewoon dat je daarna doet alsof dat moment nooit heeft plaatsgevonden ?
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Matthi schreef:Wat ik ook heel vreemd vond is dat Mayra en Ann de volgende dag gewoon lekker zitten te eten. Als Ann die dag daarvoor verteld dat ze verlieft is op Mayra (en elkaar zelfs kussen) is het toch niet zo gewoon dat je daarna doet alsof dat moment nooit heeft plaatsgevonden ?
Toch wel. Geeft gewoon aan dat Mayra zelf nog niet weet wat ze wil.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten