En ook dat ze zich daar niet meer zo laat door doen er niet meer zo sip om is en het meer met humor bekijkt.
Zoals ze zei Topie en dan haar

Hihi ja. Peggy heeft al 2 keer op exact dezelfde toon gezegd: Ja Marianne, ik moet gaan wérken hé. Alsof ze erachter denkt (in tegenstelling tot u). Ik begin Peggy steeds leuker te vinden.Ganja schreef:Weldat Peggy steeds meer in gaat tegen Marianne.
En ook dat ze zich daar niet meer zo laat door doen er niet meer zo sip om is en het meer met humor bekijkt.
Zoals ze zei Topie en dan haaropstak naar Marianne over dat die met Sandrine zou afkomen naar trouw.
En ik denk dat je ze nu nog leuker gaat vindenBlokje schreef: Ik begin Peggy steeds leuker te vinden.
mét champagne!Ganja schreef:En ik denk dat je ze nu nog leuker gaat vindenBlokje schreef: Ik begin Peggy steeds leuker te vinden.![]()
Want het mag wel duidelijk zijn dat Peggy zich niet meer laat doen door Marianne![]()
En morgen is het feest
en toch, een vrouw van haar standing sla je niet in het gezicht, Peggy zal er niet goedkoop van af komeneddy en nancy schreef:Echt schitterend, Marianne verdient het ook !
Crackers schreef:en toch, een vrouw van haar standing sla je niet in het gezicht, Peggy zal er niet goedkoop van af komeneddy en nancy schreef:Echt schitterend, Marianne verdient het ook !
Crackers schreef:Peggy geeft Marianne gewoon een klap recht in haar gezicht
dat is lef hebben
eddy en nancy schreef:Echt schitterend, Marianne verdient het ook !
Dat hoort bij de aflevering van vandaag vind ik. Of zap jij onmiddelijk naar Canvas als je het eindliedje hoort?Ganja schreef:Crackers schreef:Peggy geeft Marianne gewoon een klap recht in haar gezicht
dat is lef hebbeneddy en nancy schreef:Echt schitterend, Marianne verdient het ook !
zeggg goed zene. Ik maar zwijgen over dit voorval omdat het eigenlijk nog niet is gebeurd maar in het voorstukje zat voor morgen. Dus ik dacht ik zeg niets want dat mag niet
en nu zien ik het hier staan en ik maar zwijgen
![]()
![]()
en toen ik schreef morgen feest daar mee bedoelde ik dan dus dat Peggy ons Marianne een ferm mot gaf
![]()
![]()
Ik vond niet dat dit bij vandaag hoorde daarom hield ik ook mijn mondje toeCrackers schreef:
Dat hoort bij de aflevering van vandaag vind ik. Of zap jij onmiddelijk naar Canvas als je het eindliedje hoort?
Tja dat bedoelde ik dus hee.satine schreef:Strikt genomen zijn het spoilers![]()
Gelieve daar in het vervolg rekening mee te houden.