Stijn De Belder (Kwinten Van Heden)

Gesloten
Rieka
x 435

Re: Stijn

Bericht door Rieka »

jessie V. schreef:Een goede acteur dus.
Ja, dat denk ik ook.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Maar wat een nurd! Hij mag daar gratis verblijven, is enkel aan het werk voor zichzelf, maar steekt geen poot uit om een ander te helpen en snoept dan nog Tim z'n lief af. Van dankbaarheid gesproken! :crazy:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

daffy duck schreef:Maar wat een nurd!
een nerd. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

shit wat ziet katrien daar toch in...

werd hij nog agressief ook toen hij hoorde over die date.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Ik denk echt niet dat het de bedoeling is van Stijn een onsympathiek personage te maken. Waarschijnlijk hadden de makers gehoopt dat we nu volop aan het duimen waren voor Stijn dat hij ondanks zijn handicap toch nog iemand als Katrien kan veroveren.

Mooi niet dus, een gluiperig ventje is het.

De slechtste acteur die momenteel in Thuis rondloopt. Al zijn dialogen komen er veel te 'gespeeld' uit.
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

wat een CREEP !!
Kan echt zo kwaad worden van die Stijn eh ...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Katrien gaat hier ook niet vrijuit he.
Zij is wel degene met de relatie en Stijn heeft haar toch duidelijk gemaakt waar het hem om te doen is?

Om Tim te bedriegen moeten ze wel met twee zijn.

Wat niet wegneemt dat Stijn toch wel de indruk geeft heel slecht om te kunnen met frustraties.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

lord F. schreef:
daffy duck schreef:Maar wat een nurd!
een nerd. :)
Dat ook ja! :auto-driving:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Katrien is hier inderdaad ook de schuldige. Maar dit is het topic van Stijn , dus uiten we hier onze frustratie voor hem. :D

Maar Katrien jaagt mij de laatste tijd ook op hoor !
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Je kiest ook niet op wie je wel of niet verliefd wordt. Als het iemand zou zijn die écht gelukkig is in haar relatie, moet je je daar kunnen bij neerleggen. Maar als je zulke signalen terug krijgt, denk je niet met je verstand maar luister je naar je hart. Ik zie Stijn eerder als een slachtoffer van Katrien omdat ze niet weet wat ze wil, dan als een dader!
Logisch dat hij een beetje gefrustreerd was!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

hannanaske schreef:Je kiest ook niet op wie je wel of niet verliefd wordt. Als het iemand zou zijn die écht gelukkig is in haar relatie, moet je je daar kunnen bij neerleggen. Maar als je zulke signalen terug krijgt, denk je niet met je verstand maar luister je naar je hart. Ik zie Stijn eerder als een slachtoffer van Katrien omdat ze niet weet wat ze wil, dan als een dader!
Logisch dat hij een beetje gefrustreerd was!
PFFF, Katrien is een kieken, maar Stijn had moeten zijn verstand gebruiken, en al zeker niet verder gaan met zijn avances terwijl ie gastvrijheid geniet bij Tim.
Als er een slachtoffer is, dan heet dat Tim, de andere spelers(Stijn en Katrien) zijn dat zeker niet! Toch niet volgens mij.
Ik heb door Stijn's reacties, tegenover Jens en Katrien, wanneer zijn wensen niet ingewilligd worden, eerder de idee dat ie karaktergestoord is.
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Ik denk dat Quinten een extreem jaloers en hebberig personage wou neerzetten en daar is hij in geslaagd. Soms was wat er over maar het was misschien bewust. Ik wacht gewoon af.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

afbeeldingen en berichtjes . verwijderd, gelieve je te beperkingen tot de smiley's die hier ter beschikking staan.
En als je ergens een mooie smiley vind, kun je altijd aan matthi vragen om die toe te voegen aan de al uitgebreide voorraad die je hier al vind(links van dit dialoogvenster) En ook wat on-topic blijven, aub mvg Rieka

Dit is hier het topic van Stijn
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik hoop dat die Stijn niet te lang in Thuis blijft, tot vrijdag mag nog. Hoef die in september niet meer terug te zien. Brengt niets leuks bij aan Thuis, de acteur niet door zijn slechte acteerprestaties en het personage ook niet.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Sasha schreef:Katrien is hier inderdaad ook de schuldige. Maar dit is het topic van Stijn , dus uiten we hier onze frustratie voor hem. :D

Maar Katrien jaagt mij de laatste tijd ook op hoor !
Afbeelding(filmpje) verwijderd door moderator, er zijn smiley's om aan te geven hoe je je voelt/denkt. mvg rieka
0 x
Gesloten