Heb ik nu scheel gekeken? Ik had de indruk dat Stijn gehandicapt is - of heb ik dat mis?
Niet dat het verschil uitmaakt natuurlijk

en ze zouden ook niet zo goed scoren bij beide minderheidsgroepen door gehandicapte homo's op te voeren.Shabba schreef:ik heb dat nog al horen vallen dat smurf en franky iets zouden beginnen.
Lijkt me niet dat Stijn iets zou beginnen met Franky, een verhaallijn waar Franky en homo en iets begint met een gehandicapte lijkt me beetje zware kost voor "thuis".
Er bestaan nog vele taboes, voor mij moeten die niet allemaal aan bod komen in "Thuis", hoor!Ganja schreef:lord F. schreef:
en ze zouden ook niet zo goed scoren bij beide minderheidsgroepen door gehandicapte homo's op te voeren.
Een voorbeeld van een taboe dat nog doorbroken moet worden![]()
En nu terug naar Stijn: ik vind het ergerlijk dat die nu ook bij Tim gaat wonen, of 't nu tijdelijk is of niet.Rieka schreef:Er bestaan nog vele taboes, voor mij moeten die niet allemaal aan bod komen in "Thuis", hoor!Ganja schreef:lord F. schreef:
en ze zouden ook niet zo goed scoren bij beide minderheidsgroepen door gehandicapte homo's op te voeren.
Een voorbeeld van een taboe dat nog doorbroken moet worden![]()