Amiche schreef:Zo net aflev. 81 gezien en ik krijg steeds meer tabak van Jenny. En wat kunnen zij en Rosa samen toch heerlijk stoken! Onaardig doen over Femke en vragen of Yvet weer beslag gaat leggen op Leo, alsof die daar niet het volste recht toe heeft?
Ooit waren de zussen mijn meest favoriete typjes, maar ik geloof dat ik nu zelfs Marian meer zie zitten!
Dat is niet iets van de laatste tijd vind ik...
Ze doen dat al jaren, tegen elkaar klagen over allerlei "dorpsgenoten" en vervolgens in diegenes gezicht poeslief doen. Hoewel dat tussen zussen tot op zekere hoogte wel normaal is, vind ik dat die 2 dat soms echt op een valse manier kunnen doen. Dat is voor mij altijd dé reden geweest dat ik meer met Marianne op heb dan met Jenny en Rosa. Marianne kan soms ongelofelijk bot zijn, maar mensen weten tenminste wel wat ze wat dat betreft aan haar hebben. Dat kun je van Jenny en Rosa niet zeggen.
En inderdaad, ook ik vind Jenny's plotselinge interesse een beetje vreemd. Zij en Leo schoten altijd al goed op, maar ineens gaan bij Jenny precies alle remmen los..