Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Jenny

Bericht door Christel »

satine schreef:
Amiche schreef: Dus ja als Jenny dat ziet zitten is haar tijd wel rijp. Vond de man van de (was het dat?) stomerij veel meer zitten. Heb nooit gesnapt dat ze die zo makkelijk weg liet gaan.
Je bedoelt Vieze Victor? :lol:
Dat vond ik een echte griezel, blij dat ze daar van af is!
Pfoeh, ik ook hoor! :wtf: Laat Vieze Victor maar mooi waar hij tegenwoordig is... :lol:

En Smeekens bij Jenny zou ik totaal geen match vinden eigenlijk...
Leo is in mijn ogen echt wel de beste optie. Misschien ook dat hij bij Jenny weer wat plezieriger wordt, ipv de gierige zeurpiet die hij nu wel eens is. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dat laatste valt mij wel op: Leo is in de buurt van Jenny toch altijd veel vrolijker dan bij Yvette.
Begrijpelijk, maar toch...
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat vind ik ook, dat hij dan veel vrolijker is. Wat dat betreft halen Yvette en Frank vaak wel het slechtste in Leo boven. Inderdaad begrijpelijk, de een zeurt nog harder dan de ander! :lol:
Ik ben wel benieuwd naar Yvettes reactie, mocht Leo haar verlaten voor Jenny. Nog meer drama! Misschien kan Frank haar rug dan insmeren... :mrgreen:
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

denk dat de wereld te klein is als leo zou kiezen voor jenny.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Shabba schreef:denk dat de wereld te klein is als leo zou kiezen voor jenny.
Waarom?
Ik denk niet dat Yvette er blij mee zou zijn en Simonneke ook niet, alleen voor het gezaag van haar Make.
Maar voor de rest?
Het is natuurlijk wel een beetje een raar idee dat Leo iets zou beginnen met de ex van zijn 'schoonzoon' - maar buiten dat denk ik niet dat er veel tegenkanting zou komen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Shabba schreef:denk dat de wereld te klein is als leo zou kiezen voor jenny.
Waarom?
Ik denk niet dat Yvette er blij mee zou zijn en Simonneke ook niet, alleen voor het gezaag van haar Make.
Maar voor de rest?
Het is natuurlijk wel een beetje een raar idee dat Leo iets zou beginnen met de ex van zijn 'schoonzoon' - maar buiten dat denk ik niet dat er veel tegenkanting zou komen.
Het zou zelfs nog best kunnen dat Frank er plezier in heeft. Alles om Yvetje dwars te zitten.. :lol: ;)
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Haha, Yvette die haar territorium afbakent. Hoewel ik vrees dat het geen nut zal zijn hoop ik toch dat Jenny de boodschap doorheeft.
0 x
Petieke
Nog geen rang

Bericht door Petieke »

Ik ben niet zo'n fan van Yvette, maar in de aflevering van vandaag was ze fenomenaal!!
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Vond ik ook. Geweldig!
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Jenny moet het arme schaap niet uithangen. Leo hoort bij Yvette, knorpot bij knorpot. Jenny heeft mannelijk volk genoeg in haar café als ze een relatie wil.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Zo net aflev. 81 gezien en ik krijg steeds meer tabak van Jenny. En wat kunnen zij en Rosa samen toch heerlijk stoken! Onaardig doen over Femke en vragen of Yvet weer beslag gaat leggen op Leo, alsof die daar niet het volste recht toe heeft?
Ooit waren de zussen mijn meest favoriete typjes, maar ik geloof dat ik nu zelfs Marian meer zie zitten!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Wel beetje stomme verhaallijn. Leo komt toch al supper lang in ter smissen en op 1 - 2 weken tijd wordt het dan heeeeeeeel duidelijk dat ze 'verliefd' zijn.

Normaal komt dat geleidelijk en is dat niet vanaf die week dat het plots zo is.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Amiche schreef:Zo net aflev. 81 gezien en ik krijg steeds meer tabak van Jenny. En wat kunnen zij en Rosa samen toch heerlijk stoken! Onaardig doen over Femke en vragen of Yvet weer beslag gaat leggen op Leo, alsof die daar niet het volste recht toe heeft?
Ooit waren de zussen mijn meest favoriete typjes, maar ik geloof dat ik nu zelfs Marian meer zie zitten!
Dat is niet iets van de laatste tijd vind ik... :)
Ze doen dat al jaren, tegen elkaar klagen over allerlei "dorpsgenoten" en vervolgens in diegenes gezicht poeslief doen. Hoewel dat tussen zussen tot op zekere hoogte wel normaal is, vind ik dat die 2 dat soms echt op een valse manier kunnen doen. Dat is voor mij altijd dé reden geweest dat ik meer met Marianne op heb dan met Jenny en Rosa. Marianne kan soms ongelofelijk bot zijn, maar mensen weten tenminste wel wat ze wat dat betreft aan haar hebben. Dat kun je van Jenny en Rosa niet zeggen. ;)

En inderdaad, ook ik vind Jenny's plotselinge interesse een beetje vreemd. Zij en Leo schoten altijd al goed op, maar ineens gaan bij Jenny precies alle remmen los.. :?
Laatst gewijzigd door Christel op di 03 mei 2011, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tja, Jenny en Leo konden eigenlijk altijd al goed met elkaar opschieten.
't Is nu ook niet dat ze vroeger niet met elkaar spraken.
Ze zijn toch samen op date geweest? :mrgreen:
En nu Rosa gaat trouwen, komt bij Jenny ook wel het besef dat ze al lang alleen.
0 x
charlie
Nog geen rang

Bericht door charlie »

ik vind niet dat dat iets is dat plots op gekomen is, ik zag dat eigenlijk al lang aan komen!
0 x
Gesloten