Het zal misschien ook schelen dat Franky behoorlijk wat schrik heeft dat zijn geheim uit gaat komen. Hij had misschien beter net gedaan alsof zijn neus bloedde. Niet dat Jens dan niks door gehad zou hebben, maar misschien had hij er dan niet meer aan gedacht achteraf, of zou hij er toch niet meteen iets achter gezocht hebben. Hoe dan ook, Jens blijkt echt een man van zijn woord te zijn...lord F. schreef:Nee, ik denk dat je dat verkeerd geïnterpreteerd hebt.Ganja schreef:Franky deed idd wat gek want Jens had volgens mij niets door. Hij zegde toch dat is Max die had vele meisjes achter hem. Dus hij had het nog geen eens door!! pas toen fien iets zegde wist hij het.jessie V. schreef:Franky pakt het niet erg slim aan, want wat heeft Jens nu eigenlijk gezien?
Ze stonden toch gewoon te praten of heb ik iets gemist. Enfin, Jens kan zijn mond houden, dat hebben we net gezien
Jens zei dat Max goed scoorde bij de meisjes en hij ging er nog aan toevoegen dat het probleem was dat het wel overduidelijk is dat Max een homo is. Maar Franky onderbrak hem omdat hij wel begrepen had dat Jens hem betrapt had (hij stond daar immers alleen, zonder werkmateriaal en hij had duidelijk een serieus gesprek gehad met Max).
Jens mag dan wel een leegaard enzo zijn, hij kan situaties wel goed inschatten.

Ik hoop voor Franky dat Jens tegenover anderen wel zijn mond kan houden.