Franky Bomans (Braam Verreth)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Franky

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
Ganja schreef:
jessie V. schreef:Franky pakt het niet erg slim aan, want wat heeft Jens nu eigenlijk gezien?
Ze stonden toch gewoon te praten of heb ik iets gemist. Enfin, Jens kan zijn mond houden, dat hebben we net gezien :roll:
Franky deed idd wat gek want Jens had volgens mij niets door. Hij zegde toch dat is Max die had vele meisjes achter hem. Dus hij had het nog geen eens door!! pas toen fien iets zegde wist hij het.
Nee, ik denk dat je dat verkeerd geïnterpreteerd hebt. :)
Jens zei dat Max goed scoorde bij de meisjes en hij ging er nog aan toevoegen dat het probleem was dat het wel overduidelijk is dat Max een homo is. Maar Franky onderbrak hem omdat hij wel begrepen had dat Jens hem betrapt had (hij stond daar immers alleen, zonder werkmateriaal en hij had duidelijk een serieus gesprek gehad met Max). :)

Jens mag dan wel een leegaard enzo zijn, hij kan situaties wel goed inschatten. :)
Het zal misschien ook schelen dat Franky behoorlijk wat schrik heeft dat zijn geheim uit gaat komen. Hij had misschien beter net gedaan alsof zijn neus bloedde. Niet dat Jens dan niks door gehad zou hebben, maar misschien had hij er dan niet meer aan gedacht achteraf, of zou hij er toch niet meteen iets achter gezocht hebben. Hoe dan ook, Jens blijkt echt een man van zijn woord te zijn... :roll:
Ik hoop voor Franky dat Jens tegenover anderen wel zijn mond kan houden.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Maar Franky mag niet té lang wachten om uit de kast te komen.
En dan gaan er sommigen zeggen ik wist dat al :P
En anderen gaan flippen en weg lopen :lol: zoals Bram :P maar daarna zal die wel bij draaien.
En dat Franky maar wacht tot na de vakantie om het te vertellen anders durft Bram niet meer mee :P
0 x
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

Ganja schreef:Maar Franky mag niet té lang wachten om uit de kast te komen.
En anderen gaan flippen en weg lopen :lol: zoals Bram :P maar daarna zal die wel bij draaien.
En dat Franky maar wacht tot na de vakantie om het te vertellen anders durft Bram niet meer mee :P
*kuch* lees spoilers dan weet je het :p
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Dyl957 schreef:
Ganja schreef:Maar Franky mag niet té lang wachten om uit de kast te komen.
*kuch* lees spoilers dan weet je het :p
Maar eigenlijk is het toch veel leuker dat je niets op voorhand weet.
Maar jammer genoeg kom je het vaak te weten zonder dat je het niet wil weten omdat overal waar je op internet komt er over gepraat wordt wat er op televisie komt. Ben al blij dat ik niet altijd alles weet en regelmatig op tijd probeer weg te flippen wanneer ik iets tegen kom over Thuis.

Ik weet nu alleen door het voorstukje van volgende week dat Franky niet blij gaat zijn met de reactie van Paulien. Waarom dat zullen de kijkertjes wel zien als het zover is want verklappen mag niet, al weet ik ook niets meer :lol:
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Oeps had Franky daar vijf seconden een probleem in het bubbelbad? wie van de mannen hier heeft dat ook Geïnterpreteerd?

En dan die reactie van die hotelboy tegen Franky ik had het direct gezien toen hij de kamer binnen kwam dat hij homo was ;)

En Franky durft duidelijk niet aan Bram vertellen dat hij homo is. (Jaaa beste vrienden zijn moeilijk).

Maar Franky had zich beter bezig gehouden met de hotelboy :mrgreen: want aan Bram gaat hij niets hebben.
;)
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Amai, Franky heeft goed opgelet tijdens de lessen Frans op het school.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Volgende week ga ik niet blij zijn en boos op de schrijvers van Thuis.
Ze krijgen alvast een :boo: naar hune schone kop :mrgreen:
0 x
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

Ganja schreef:Volgende week ga ik niet blij zijn en boos op de schrijvers van Thuis.
wrm ben je boos ganja?
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Dyl957 schreef:
Ganja schreef:Volgende week ga ik niet blij zijn en boos op de schrijvers van Thuis.
wrm ben je boos ganja?
Dat kan ik echt niet zeggen
Want hier mag je niets verklappen als je al iets weet wat er gaat gebeuren
Meestal weet ik niets of weinig
Maar ik kijk wel soms naar het overzicht voor volgende week na de vrijdag afl van thuis
en daarmee weet ik al iets
ik kom het wel vertellen als het is gebeurd anders is het voor de andere mensen niet meer tof
doei
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

iedere kijker kijkt toch naar "het wat volgende week gebeurt" filmpje de vrijdagavond? Ik kan mij niet inbeelden dat de kijker dan vlug weg zapt.

En je mag het wel in de spoiler topic vertellen, daar lezen enkel zij die het willen lezen de inhoud

en zeggen wat er zal gebeuren als het al gebeurd is, dat kan iedereen, dan moet je hier ook niet meer komen vertellen :lol:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Dyl957 schreef:jahwol her fuhrer!

ik vond toch dat franky met de hoteljongen had moeten in een lege kamer belanden ;)
Ja die had mee in het bubbelbad moeten springen en dan zou Bram in zijne pure flippend weg lopen dat zou jij wel graag zien heeeeee :mrgreen: :mrgreen: Het had een schoon koppel kunnen zijn Frankyboy en Hotelboy :mrgreen:
0 x
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

waneer gaat die dat nu eigenlijk zeggen aan zen pa?
ze zijn het wel een beetje ant rekken hoor
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Dyl957 schreef:waneer gaat die dat nu eigenlijk zeggen aan zen pa?
welja, t klikt nu goed met z'n pa. Door de reactie van Bram heeft ie wellicht schrik dat die op dezelfde manier zal reageren.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

lord F. schreef:
Dyl957 schreef:waneer gaat die dat nu eigenlijk zeggen aan zen pa?
welja, t klikt nu goed met z'n pa. Door de reactie van Bram heeft ie wellicht schrik dat die op dezelfde manier zal reageren.
In het begin dacht ik dat Frank slecht zou reageren maar nu begin ik te vermoeden dat hij niet slecht gaat reageren, denk wel dat hij zich een bult zal verschieten omdat hij het niet verwacht. Pas later zal hij zich mss de opmerking van Eline van destijds herinneren. Denk dat hij even van zijn melk gaat zijn maar dat hij Franky niet zal laten vallen. Kweet nie waarom ik dat denk het is maar een gevoel.

Verder maken ze het Franky eigenlijk wel moeilijk door het hem twee keer te laten vertellen.
Terwijl het toch eenvoudiger is om het bv tegen mama te zeggen en die zegt het dan tegen papa :mrgreen: ;)
Maja mss wou Franky het zo?
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Frank heeft een dochter die samen is met een marokkaan, die nota bene nog samen is geweest met simonne. Hij had het moeilijk, maar is bijgedraaid.
Ik denk eerder dat Frank het moeilijk gaat hebben naar de buitenwereld toe en minder naar Franky.
0 x
Gesloten