Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Peter Vlerick

Bericht door Crackers »

Dat zal nog wel uit komen dat hij gelogen heeft. Wacht tot die bankdirecteur nog eens op het kantoor van Peter langss komt en Nina hem vraagt: is het gelukt veranderen van bank? Dan zal hij uit de lucht vallen en komt Peters leugen uit.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Alvast benieuwd wie er wie gaat dumpen. Peter Nina of Nina Peter.
Ik gok op het eerste en dat hij dat doet omdat hij beseft dat zijn hart bij Femke ligt.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Hij speelt met :violence-torch: straks is em :happy-cheerleaderkid: kwijt ;)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ganja schreef:Hij speelt met :violence-torch: straks is em :happy-cheerleaderkid: kwijt ;)
Dat is uiteindelijk ook zijn wens, hij wil Femke terug
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Zou Peter nu de trouw alleen uitstellen voor zijn moeder of zou er toch meer achter zitten?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2571

Bericht door satine »

Hij leek toch niet echt blij toen Nina zei dat Femke een nieuwe vriend heeft.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

satine schreef:Hij leek toch niet echt blij toen Nina zei dat Femke een nieuwe vriend heeft.
Maar hij zal er wel vlug achter komen dat dat niet haar vriend is maar haar halfbroer.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2571

Bericht door satine »

Crackers schreef:
satine schreef:Hij leek toch niet echt blij toen Nina zei dat Femke een nieuwe vriend heeft.
Maar hij zal er wel vlug achter komen dat dat niet haar vriend is maar haar halfbroer.
Ja, maar als antwoord op je vraag: ik denk niet dat het ALLEEN de operatie van de mama is die Peter doet beslissen om het huwelijk uit te stellen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Crackers schreef:
Ja, maar als antwoord op je vraag: ik denk niet dat het ALLEEN de operatie van de mama is die Peter doet beslissen om het huwelijk uit te stellen.
Ik denk zelfs dat het er weinig mee te maken heeft. Peter is allesbehalve dol op zijn moeder, en in eerste instantie zou hij haar niet eens uitgenodigd hebben.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ja maar misschien zit er toch een deel waarheid in wat hij zei, zijn moeder is niet meer van de jongste en je huwelijk is toch een belangrijke dag. Je moet al erg in de clinch liggen met je vader of moeder om hem of haar niet uit te nodigen op je huwelijk, toch?
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Crackers schreef:Ja maar misschien zit er toch een deel waarheid in wat hij zei, zijn moeder is niet meer van de jongste en je huwelijk is toch een belangrijke dag. Je moet al erg in de clinch liggen met je vader of moeder om hem of haar niet uit te nodigen op je huwelijk, toch?
Een heel klein deeltje waarheid, als je't mij vraagt.
Ik kan mij niet voorstellen dat zijn moeder het niet eigenaardig zou vinden, moest ze van dat uitstel afweten.
Ik denk dat hij haar nog niet eens van zijn huwelijk heeft verteld.
0 x
kristien
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kristien »

Peter stelt het huwelijk zeker niet voor zijn moeder uit, volgens mij. Het is gewoon Femke dat hem (nog altijd) dwarszit.
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

kristien schreef:Peter stelt het huwelijk zeker niet voor zijn moeder uit, volgens mij. Het is gewoon Femke dat hem (nog altijd) dwarszit.
Volgens mij ook :) Peter was ook eerst nogal jaloers op die broer van femke omdat hij dacht dat het haar vriend was.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Matthi schreef:
kristien schreef:Peter stelt het huwelijk zeker niet voor zijn moeder uit, volgens mij. Het is gewoon Femke dat hem (nog altijd) dwarszit.
Volgens mij ook :) Peter was ook eerst nogal jaloers op die broer van femke omdat hij dacht dat het haar vriend was.
Het zal ook haar vriend worden denk ik (tussen haakjes: ook al hebben ze dezelfde vader (en tussen dubbele haakjes: als Rafael al de waarheid spreekt over het feit dat Mike zijn vader is, hij zegt dat maar is het wel zo? enkele haakjes dicht) dubbele haakjes dicht)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2571

Bericht door satine »

Zolang Femke denkt dat Rafael haar broer is, zal er niet veel gebeuren denk ik - 1 keer incest per personage is genoeg.
Als blijkt dat hij haar (half)-broer niet is en haar belogen heeft, zal het ook niet lang meer duren of hij is retour richting zuiden.
0 x
Plaats reactie