Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Peter Vlerick
Dat zal nog wel uit komen dat hij gelogen heeft. Wacht tot die bankdirecteur nog eens op het kantoor van Peter langss komt en Nina hem vraagt: is het gelukt veranderen van bank? Dan zal hij uit de lucht vallen en komt Peters leugen uit.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Ganja
- Poster rang 3

Alvast benieuwd wie er wie gaat dumpen. Peter Nina of Nina Peter.
Ik gok op het eerste en dat hij dat doet omdat hij beseft dat zijn hart bij Femke ligt.
Ik gok op het eerste en dat hij dat doet omdat hij beseft dat zijn hart bij Femke ligt.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

- Crackers
- Poster rang 5

Dat is uiteindelijk ook zijn wens, hij wil Femke terugGanja schreef:Hij speelt metstraks is em
kwijt
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Zou Peter nu de trouw alleen uitstellen voor zijn moeder of zou er toch meer achter zitten?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2571
- Crackers
- Poster rang 5

Maar hij zal er wel vlug achter komen dat dat niet haar vriend is maar haar halfbroer.satine schreef:Hij leek toch niet echt blij toen Nina zei dat Femke een nieuwe vriend heeft.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2571
Ja, maar als antwoord op je vraag: ik denk niet dat het ALLEEN de operatie van de mama is die Peter doet beslissen om het huwelijk uit te stellen.Crackers schreef:Maar hij zal er wel vlug achter komen dat dat niet haar vriend is maar haar halfbroer.satine schreef:Hij leek toch niet echt blij toen Nina zei dat Femke een nieuwe vriend heeft.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik denk zelfs dat het er weinig mee te maken heeft. Peter is allesbehalve dol op zijn moeder, en in eerste instantie zou hij haar niet eens uitgenodigd hebben.satine schreef:Ja, maar als antwoord op je vraag: ik denk niet dat het ALLEEN de operatie van de mama is die Peter doet beslissen om het huwelijk uit te stellen.Crackers schreef:Maar hij zal er wel vlug achter komen dat dat niet haar vriend is maar haar halfbroer.satine schreef:Hij leek toch niet echt blij toen Nina zei dat Femke een nieuwe vriend heeft.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5

Ja maar misschien zit er toch een deel waarheid in wat hij zei, zijn moeder is niet meer van de jongste en je huwelijk is toch een belangrijke dag. Je moet al erg in de clinch liggen met je vader of moeder om hem of haar niet uit te nodigen op je huwelijk, toch?
0 x
-
Rieka
- x 435
Een heel klein deeltje waarheid, als je't mij vraagt.Crackers schreef:Ja maar misschien zit er toch een deel waarheid in wat hij zei, zijn moeder is niet meer van de jongste en je huwelijk is toch een belangrijke dag. Je moet al erg in de clinch liggen met je vader of moeder om hem of haar niet uit te nodigen op je huwelijk, toch?
Ik kan mij niet voorstellen dat zijn moeder het niet eigenaardig zou vinden, moest ze van dat uitstel afweten.
Ik denk dat hij haar nog niet eens van zijn huwelijk heeft verteld.
0 x
- kristien
- Poster rang 1

Peter stelt het huwelijk zeker niet voor zijn moeder uit, volgens mij. Het is gewoon Femke dat hem (nog altijd) dwarszit.
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Volgens mij ookkristien schreef:Peter stelt het huwelijk zeker niet voor zijn moeder uit, volgens mij. Het is gewoon Femke dat hem (nog altijd) dwarszit.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Crackers
- Poster rang 5

Het zal ook haar vriend worden denk ik (tussen haakjes: ook al hebben ze dezelfde vader (en tussen dubbele haakjes: als Rafael al de waarheid spreekt over het feit dat Mike zijn vader is, hij zegt dat maar is het wel zo? enkele haakjes dicht) dubbele haakjes dicht)Matthi schreef:Volgens mij ookkristien schreef:Peter stelt het huwelijk zeker niet voor zijn moeder uit, volgens mij. Het is gewoon Femke dat hem (nog altijd) dwarszit.Peter was ook eerst nogal jaloers op die broer van femke omdat hij dacht dat het haar vriend was.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2571
Zolang Femke denkt dat Rafael haar broer is, zal er niet veel gebeuren denk ik - 1 keer incest per personage is genoeg.
Als blijkt dat hij haar (half)-broer niet is en haar belogen heeft, zal het ook niet lang meer duren of hij is retour richting zuiden.
Als blijkt dat hij haar (half)-broer niet is en haar belogen heeft, zal het ook niet lang meer duren of hij is retour richting zuiden.
0 x
kwijt