Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Peggy Verbeeck

Bericht door johan1969 »

t Ging idd wel heel rap. Dat Bianca en Robin onder hetzelfde dak wonen als Peggy en Tom is natuurlijk ook niet bevorderlijk voor hun beider mentale gezondheid.

Van die sympathieke Tom van vroeger is niet veel overgebleven trouwens.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Peggy heeft zich weer van haar beste kant laten zien :roll:

Wanneer gaat dat meiske nu eens inzien dat alles wat scheef loopt in haar eigen leven NIET door het toedoen van iemand anders is, maar dat ze dat aan zichzelf te danken heeft...
En aan 'haren' Tom, wat een kwal is die jongen toch geworden!!!!!
Zou dat door de Canadese lucht gekomen zijn? :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Peggy heeft zich weer van haar beste kant laten zien :roll:

Wanneer gaat dat meiske nu eens inzien dat alles wat scheef loopt in haar eigen leven NIET door het toedoen van iemand anders is, maar dat ze dat aan zichzelf te danken heeft...
:lol: Je zou het bijna gaan denken!
Van mij mogen ze die Canadese lucht dan ook gerust vandaag nog terug opzoeken. Zo'n egoïstisch en irritant stel dat dat geworden is!
Peggy begint hoe langer hoe meer op een grote kleuter te lijken vind ik. Haar houding alleen al gisteren.. :roll:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef:
satine schreef:Peggy heeft zich weer van haar beste kant laten zien :roll:

:lol: Je zou het bijna gaan denken!
Van mij mogen ze die Canadese lucht dan ook gerust vandaag nog terug opzoeken. Zo'n egoïstisch en irritant stel dat dat geworden is!
Peggy begint hoe langer hoe meer op een grote kleuter te lijken vind ik. Haar houding alleen al gisteren.. :roll:
ja, dat was me de verzoening wel tussen Bianca en Peggy. Toch op voorhand te voorspellen dat dat tot mislukken gedoemd was. Voorgaande voorvallen hebben veel te diepe wonden geslagen en zoiets los je niet op onder een kopje koffie !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Rosa en Jenny hebben er ook geen goed aan gedaan, maar ja, 'mijn kind schoon kind' he.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Nog een die haar eigen gedrag in het verleden even uit het oog verloren is. Loopt daar constant Julia en Simonne te commanderen en als een schooljuf te zeggen dat ze op moeten schieten. Even vergeten dat zij toen Femke er nog was constant verdween om naar Tom te gaan. :evil: :evil:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Nog een die haar eigen gedrag in het verleden even uit het oog verloren is. Loopt daar constant Julia en Simonne te commanderen en als een schooljuf te zeggen dat ze op moeten schieten. Even vergeten dat zij toen Femke er nog was constant verdween om naar Tom te gaan. :evil: :evil:
De baas heeft altijd gelijk. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind haar maar een lelijke ! En Tom een schijnheiligaard toen hij zei dat Peggy hem meer opwindt dan Nina.

Ziet die niet goed of zo ?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Djeeezuuus, Johan! Ik vraag me soms echt af hoe jij naar Thuis kijkt... Zit jij elke avond het uiterlijk van iedereen te analyseren? :shock:
Smaken verschillen! Dus dat Tom zei dat hij Peggy (zijn vriendin!) mooier vindt dan Nina, is niet meer dan normaal. Misschien vinden sommigen jou blind omdat je Nina mooier vindt. En dan is er nog het feit dat er ook mensen zijn die verder kijken dan alleen naar iemands' buitenkant.. :roll:

Wat Peggy betreft; de baas heeft misschien wel altijd gelijk, maar een beetje normaal doen mag van een baas toch ook verwacht worden. Het lijkt inderdaad wel een soort schooljuf de laatste tijd, terwijl zij er voorheen ook maar al te graag de kantjes vanaf liep. En vertrok zij pas ook niet op stel en sprong naar zee met Tom, terwijl ze eigenlijk moest werken? En dat liet ze Julia dan ook nog eventjes tussen de soep en de aardappels door weten via sms... :roll:
Het "bazin zijn" bevalt Peggy kennelijk wel érg goed! :?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:Wat Peggy betreft; de baas heeft misschien wel altijd gelijk, maar een beetje normaal doen mag van een baas toch ook verwacht worden. Het lijkt inderdaad wel een soort schooljuf de laatste tijd, terwijl zij er voorheen ook maar al te graag de kantjes vanaf liep. En vertrok zij pas ook niet op stel en sprong naar zee met Tom, terwijl ze eigenlijk moest werken? En dat liet ze Julia dan ook nog eventjes tussen de soep en de aardappels door weten via sms... :roll:
Het "bazin zijn" bevalt Peggy kennelijk wel érg goed! :?
Ik heb al ergere bazen geweten. :) Niet m'n huidige baas, die is best wel in orde.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat waren dan misschien bazen die zelf wel deden wat ze moesten doen, wat hun eigen werk betrof. Maar dat kun je van Peggy niet zeggen.
En Johan toch, die "rosse sprinkhaan"? :lol:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Momenteel vind ik Nina de knapste vrouw die er momenteel in Thuis meedoet, maar dit terzijde.

En ivm bazen : het personeel apprecieert 'meewerkende bazen' meer dan autoritaire bazen.

En idd : waar is de tijd dat Peggy elke middag weg moest om op hotel te gaan vogelen ?
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

johan1969 schreef:Momenteel vind ik Nina de knapste vrouw die er momenteel in Thuis meedoet, maar dit terzijde.

En ivm bazen : het personeel apprecieert 'meewerkende bazen' meer dan autoritaire bazen.

En idd : waar is de tijd dat Peggy elke middag weg moest om op hotel te gaan vogelen ?
Momenteel heeft Hans Anders brillen in de aanbieding ! :D
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Welke vrouw is er knapper dan Nina ?

De 2 dochters van Julia vind ik ok, maar nu ook niet speciaal.

Peggy vind ik eigl heel lelijk, ik snap niet dat die actrice is geworden ! Nu ja, ze zullen ook 'girls next door' nodig hebben zeker ?

En van haar eetgewoontes moet ik bijna kotsen, hopelijk eet ze in t echt ook niet zo.

Als je dan ziet wat voor vrouwen er in Neighbours of Storm of Love meespelen ! Arm Vlaanderen !

Zelfs Belgische ex-missen komen nog niet aan de enkels van sommige figurantes in die Duitse resp Australische reeks !
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wat een tenenkrommende discussie dit, maar goed...
Johan, dus jij vindt dat iemand alleen actrice kan worden als diegene er "knap" uit ziet?
Ten eerste: wat is knap? Wat jij mooi vindt, hoeft een ander nog niet mooi te vinden.
En bovendien, er zijn actrices die er naar bepaalde maatstaven niet "perfect" uitzien, maar die een fantastische uitstraling hebben en die bovendien ook nog eens geweldig acteren! Uitstraling zegt zoveel meer dan een knap snoetje...
Ik zeg niet dat "Peggy" tot die groep behoort hoor, maar de manier waarop jij over uiterlijkheden praat, vind ik eerlijk gezegd enorm kortzichtig. :?
0 x
Gesloten