Herman

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Herman

Bericht door Christel »

johan1969 schreef:
Christel schreef:Inderdaad...
Bram had in het begin ook al wel een moeilijk karakter, maar wat hij nu doet vind ik toch een behoorlijke graad erger. Een akelig trekje van hem, en ook niet bepaald respectvol naar zijn vader toe.
Hij is nog maar 17 he, en iedereen heeft een andere manier om zo'n overlijden te verwerken. Jongens van 17 zijn nog niet echt volwassen in tegenstelling tot meisjes van die leeftijd.

(mijn pa is ook gestorven toen ik 17 was)
Dat neem ik ook wel aan ja. En ik kan me bovendien voorstellen dat zoiets ook ongelofelijk moeilijk is.
Na de uitleg van Simonne vanavond (ik vond ook dat Simonne het aardig aanpakte), leek Bram het zichzelf ook weer meer aan te trekken. Hopelijk leert hij het allemaal nog wel.. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk dat Simonne vooral bezorgd was dat Bram (edit) het zou verklappen en daarom een toneelstukje opvoerde met de nodige krokodillentranen...
Laatst gewijzigd door johan1969 op za 11 sep 2010, 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

johan1969 schreef:Ik denk dat Simonne vooral bezorgd was dat Franky het zou verklappen en daarom een toneelstukje opvoerde met de nodige krokodillentranen...
Franky? :?

Ik vind Bram hoe langer hoe meer gewoon een verwend ventje - ook al komt hij vaak verbaal grappig uit de hoek, hij kan alleen maar lachen als het ten koste van iemand anders gaat.
Bij zijn moeder kon hij doen wat hij wou waarschijnlijk (door haar drankprobleem) en zijn vader kroop nog net niet op zijn knieën achter hem aan om toch maar een vriendelijk woord van hem te krijgen.
Ook de manier waarop hij tegen Franky praat vind ik tenenkrullend, niet moeilijk dat hij geen andere maten heeft!
Blijkbaar is het nog niet gedaan volgende week
Inderdaad, tot zover zijn schone beloftes dus! :roll:

En ik vind het feit dat hij 'nog maar' 17 is, geen excuus - hij is nog niet meerderjarig, maar ook geen kind meer.
Alleen gewoon van ALTIJD zijn zin te krijgen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef: Bij zijn moeder kon hij doen wat hij wou waarschijnlijk (door haar drankprobleem) en zijn vader kroop nog net niet op zijn knieën achter hem aan om toch maar een vriendelijk woord van hem te krijgen.
Ook de manier waarop hij tegen Franky praat vind ik tenenkrullend, niet moeilijk dat hij geen andere maten heeft!
Inderdaad, tot zover zijn schone beloftes dus! :roll:

En ik vind het feit dat hij 'nog maar' 17 is, geen excuus - hij is nog niet meerderjarig, maar ook geen kind meer.
Alleen gewoon van ALTIJD zijn zin te krijgen.
Het zou ook raar zijn moest hij nu plots helemaal veranderd zijn hé. :)
Hij is niet anders gewoon geweest dat hij thuis de touwtjes in handen had, waarom zou dat nu anders zijn?
Hij moet nog wennen aan de nieuwe gezinssituatie en t feit dat hij zich niet meer alles zal kunnen permitteren zoals vroeger, maar door Simonne te chanteren lukt hem dat anders wel aardig totnogtoe. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Het zou inderdaad raar zijn :lol:
Maar het valt mij altijd op dat iedereen het altijd heeft over 'die arme Bram die zijn vader pas verloren heeft', alsof hij daarvoor wel een aangename en welopgevoede jongen was. :mrgreen:

En het is ook weer typisch Thuis dat dit zomaar kan, een minderjarige die zonder slag of stoot ergens gaat wonen - alsof het in de praktijk zo gaat.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef: En het is ook weer typisch Thuis dat dit zomaar kan, een minderjarige die zonder slag of stoot ergens gaat wonen - alsof het in de praktijk zo gaat.
Herman had dat toch zo in z'n testament gezet?
Enfin, mss is het in werkelijkheid niet zo simpel, maar om het verhaal niet te laten sputteren is het niet slecht dat het wat vlotter gaat dan in werkelijkheid. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Simonne is de voogd van Bram he.

t Is altijd beter dat hij een jaartje bij vrienden blijft dan in een home of zo.

Zolang hij niks mispeutert, zal Kind en Gezin (of wie houdt zich daarmee bezig ?) er niets op tegen hebben.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Notaris moest toch nog uitzoeken of er testament was ofzo...
0 x
Rocky
Nog geen rang

Bericht door Rocky »

satine schreef:
johan1969 schreef:Ik denk dat Simonne vooral bezorgd was dat Franky het zou verklappen en daarom een toneelstukje opvoerde met de nodige krokodillentranen...
Franky? :?

Ik vind Bram hoe langer hoe meer gewoon een verwend ventje - ook al komt hij vaak verbaal grappig uit de hoek, hij kan alleen maar lachen als het ten koste van iemand anders gaat.
Bij zijn moeder kon hij doen wat hij wou waarschijnlijk (door haar drankprobleem) en zijn vader kroop nog net niet op zijn knieën achter hem aan om toch maar een vriendelijk woord van hem te krijgen.
Met wie zit hij altijd op café denk je 8) Niet met brave Francky hoor.
0 x
Gesloten