Herman
-
- Poster rang 4
Re: Herman
Ja dat was haar eerste man. Gaat nog wat geven met Frank als hij dat weet. 

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- x 435
Vooral nu Leo heel subtiel liet weten dat ze(Frank en Cois) niet zoveel praats moeten hebben aangezien hun vrouwen in "De Noorderzon" heel wat mannen zullen kunnen ontmoeten...Mieke schreef:Ja dat was haar eerste man. Gaat nog wat geven met Frank als hij dat weet.

Dus met Herman die daar kookdemonstraties komt geven, is er zeker boel op komst.
Zo voorspelbaar, niet te doen!

0 x
-
- Poster rang 4
voorspelbaar misschien maar daarom niet minder amuzant
En die Herman is best wel een knappe man!

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Vind ik ook. Van mij mag hij blijven, mits er een goed verhaal aan vast zit. Zo hoop ik ook dat Freddie nog een tijdje blijft en voor veel trammelant zorgt.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Als ze de rekening van Herman krijgen, zal Simonnes liefde rap over zijn.
Hij kan wel alle produkten krijgen, levert ze 24/24, maar daar hangt wel een kaartje aan vast !
Hij kan wel alle produkten krijgen, levert ze 24/24, maar daar hangt wel een kaartje aan vast !
0 x
-
- x 435
Simonne zal daar niet van wakker liggen, 't is Femke die de leverancier betaalt...johan1969 schreef:Als ze de rekening van Herman krijgen, zal Simonnes liefde rap over zijn.
0 x
-
- x 435
Een goed verhaal?jessie V. schreef:Vind ik ook. Van mij mag hij blijven, mits er een goed verhaal aan vast zit. Zo hoop ik ook dat Freddie nog een tijdje blijft en voor veel trammelant zorgt.
De zoveelste scheve schaats in "Thuis"!

0 x
-
- x 435
Ja, 't is een schone vent, maar blijkbaar was dat niet genoeg voor Simonne aangezien ze hem verliet voor boertige Frank.Mieke schreef:voorspelbaar misschien maar daarom niet minder amuzant![]()
PS: voor mij is 't ook niet voldoende dat ie(Herman) goodlooking is!

I want more!!!!
0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
En toen was Frank echt een smeerlap (zo is te zien op de dvd's van seizoen 1); wat Simonne toen bezield heeft, maar anders hadden we natuurlijk al die goeie verhaallijnen niet gehadRieka schreef:Ja, 't is een schone vent, maar blijkbaar was dat niet genoeg voor Simonne aangezien ze hem verliet voor boertige Frank.Mieke schreef:voorspelbaar misschien maar daarom niet minder amuzant![]()
PS: voor mij is 't ook niet voldoende dat ie(Herman) goodlooking is!![]()
I want more!!!!
0 x
-
- Poster rang 5
Toen sprak Frank nog ABN.Nickos schreef:En toen was Frank echt een smeerlap (zo is te zien op de dvd's van seizoen 1); wat Simonne toen bezield heeft, maar anders hadden we natuurlijk al die goeie verhaallijnen niet gehadRieka schreef:Ja, 't is een schone vent, maar blijkbaar was dat niet genoeg voor Simonne aangezien ze hem verliet voor boertige Frank.Mieke schreef:voorspelbaar misschien maar daarom niet minder amuzant![]()
I want more!!!!

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Dat zal wel! Iets beschaafder misschien, maar zeker geen ABN!lord F. schreef:Toen sprak Frank nog ABN.Nickos schreef:En toen was Frank echt een smeerlap (zo is te zien op de dvd's van seizoen 1); wat Simonne toen bezield heeft, maar anders hadden we natuurlijk al die goeie verhaallijnen niet gehadRieka schreef:Ja, 't is een schone vent, maar blijkbaar was dat niet genoeg voor Simonne aangezien ze hem verliet voor boertige Frank.Mieke schreef:voorspelbaar misschien maar daarom niet minder amuzant![]()
I want more!!!!
0 x
-
- Poster rang 5
Buiten t feit dat hij z'n vrouw bedroog was ie doodbraaf.Rieka schreef:Dat zal wel! Iets beschaafder misschien, maar zeker geen ABN!lord F. schreef:Toen sprak Frank nog ABN.Nickos schreef:En toen was Frank echt een smeerlap (zo is te zien op de dvd's van seizoen 1); wat Simonne toen bezield heeft, maar anders hadden we natuurlijk al die goeie verhaallijnen niet gehadRieka schreef:Ja, 't is een schone vent, maar blijkbaar was dat niet genoeg voor Simonne aangezien ze hem verliet voor boertige Frank.Mieke schreef:voorspelbaar misschien maar daarom niet minder amuzant![]()
I want more!!!!

Nu is ie toch snediger.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Het is hier al eerder genoemd, maar ik ben zeer benieuwd naar de rekening van Herman. Er komt alweer een kookdemonstratie aan en niemand heeft nog naar zijn prijzen gevraagd. Ik zag Julia wel wat ondertekenen, maar of daar nou prijzen op stonden weet ik niet. Waarschijnlijk een handtekening voor ontvangst van goederen. Hij doet ook erg makkelijk over de rekening: "O, dat komt later wel." Ik zou het niet vertrouwen.
0 x
- Luc
- Poster rang 4