Ook mooi dat Ann gewonnen heeft vind ik, zeker na dat ranzig toneelstukje dat Peggy en vooral Tom daar opvoerden.

Als advocaat stelt hij toch wel weinig voor, meer dan een hulpje van de notaris is hij niet. Echt zwakke vertoning (zeker als hij er dingen bij ging sleuren zoals de lesbische geaardheid van Ann).Rocky schreef:Ik vond Tom grappig
Tom is dan ook geen advocaat.Luc schreef:Als advocaat stelt hij toch wel weinig voor, meer dan een hulpje van de notaris is hij niet. Echt zwakke vertoning (zeker als hij er dingen bij ging sleuren zoals de lesbische geaardheid van Ann).Rocky schreef:Ik vond Tom grappig
Als je zeker wil zijn je zaak te verliezen, moet je zeker Tom als advocaat inschakelen !
Toch wel.Rocky schreef:Tom is dan ook geen advocaat.Luc schreef:Als advocaat stelt hij toch wel weinig voor, meer dan een hulpje van de notaris is hij niet. Echt zwakke vertoning (zeker als hij er dingen bij ging sleuren zoals de lesbische geaardheid van Ann).Rocky schreef:Ik vond Tom grappig
Als je zeker wil zijn je zaak te verliezen, moet je zeker Tom als advocaat inschakelen !
Nee, hij speelt nu gewoon klerkje, maar hij IS advocaat, geen goeie blijkbaar, maar toch...Rocky schreef:Is Tom niet gewoon een notaris?
Ik zou wel niet door zo'n advocaat willen vertegenwoordigd worden op het gerecht. Wat een triestige argumenten en wat een dun dossier waar hij mee afkomt !satine schreef:Nee, hij speelt nu gewoon klerkje, maar hij IS advocaat, geen goeie blijkbaar, maar toch...Rocky schreef:Is Tom niet gewoon een notaris?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_De_Decker
Het was vooral niet slim dat hij zelf als advocaat optrad in die zaak.daffy duck schreef:Ik zou wel niet door zo'n advocaat willen vertegenwoordigd worden op het gerecht. Wat een triestige argumenten en wat een dun dossier waar hij mee afkomt !satine schreef:Nee, hij speelt nu gewoon klerkje, maar hij IS advocaat, geen goeie blijkbaar, maar toch...Rocky schreef:Is Tom niet gewoon een notaris?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_De_Decker