Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Ann De Decker

Bericht door Christel »

Moet zeggen dat ik wel blij verrast was dat we de uitspraak vanavond al te weten zijn gekomen, omdat dat op zich net zo goed een cliffhanger had kunnen zijn. Ik ben eigenlijk wel blij dat dat hele gedoe nu voorbij is.. :oops:
Ook mooi dat Ann gewonnen heeft vind ik, zeker na dat ranzig toneelstukje dat Peggy en vooral Tom daar opvoerden. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Rocky
Nog geen rang

Bericht door Rocky »

Ik vond Tom grappig :twisted:
0 x
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Kon Tom haar niet aanklagen voor slechte acteerprestaties?
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Ik hoopte eerlijk gezegd dat Tom & Peggy zouden winnen, maar met Ann & co als winnaar ben ik uiteindelijk tevredener. Ze zal het goed doen als moeder denk ik, al verwacht ik dat de familie Verbeeck na vele lange maanden tóch 'hun' kind af en toe zullen mogen ontvangen.
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Ja volgens mij zullen Tom en Peggy het vonnis van de rechter nog wel aan vechten hoor.Ik ze ze nog in beroep gaan tegen de uitspraak.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Rocky schreef:Ik vond Tom grappig :twisted:
Als advocaat stelt hij toch wel weinig voor, meer dan een hulpje van de notaris is hij niet. Echt zwakke vertoning (zeker als hij er dingen bij ging sleuren zoals de lesbische geaardheid van Ann).

Als je zeker wil zijn je zaak te verliezen, moet je zeker Tom als advocaat inschakelen !
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Inderdaad zeer zwak hoe hij Ann zo door het slijk haalde. Lesbisch? Ja dat klopt, maar kunnen lesbische vrouwen geen kind opvoeden (los gezien van het feit dat kinderen het liefst een vaderfiguur nodig hebben)? En dat ze nog nooit een serieuze relatie heeft gehad: akkoord, ze heeft vele tegenslagen gehad, maar ik zie Manon en (vooral) Sandrine toch als geslaagde relaties, ook al zijn ze alletwee met een valse noot geëndigd (in Sandrine's geval zelfs verschrikkelijk).
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tom's hele pleidooi hing van de leugens en rotopmerkingen aan elkaar en was inderdaad te zwak voor woorden. Maar ja, dat was ook wel te verwachten als je alleen op basis van leugens je kind eventueel terug kunt krijgen. Als Tom & Peggy eerlijk waren geweest dan hadden ze sowieso nooit gewonnen, want dan hadden ze toe moeten geven dat ze al die maanden dat Ann voor Sandrine gezorgd heeft, geen seconde naar haar om gekeken hebben.

Ik ben wel benieuwd wat Ann nu gaat doen... Blijft dat bezoekrecht van Tom eigenlijk gewoon geldig? :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Ann blijft een saaie trut hoor, of Tom nu geen punt heeft of wel
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
Rocky
Nog geen rang

Bericht door Rocky »

Luc schreef:
Als advocaat stelt hij toch wel weinig voor, meer dan een hulpje van de notaris is hij niet. Echt zwakke vertoning (zeker als hij er dingen bij ging sleuren zoals de lesbische geaardheid van Ann).

Als je zeker wil zijn je zaak te verliezen, moet je zeker Tom als advocaat inschakelen !
Tom is dan ook geen advocaat.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Rocky schreef:
Luc schreef:

Tom is dan ook geen advocaat.
Toch wel.
0 x
Rocky
Nog geen rang

Bericht door Rocky »

Is Tom niet gewoon een notaris?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Rocky schreef:Is Tom niet gewoon een notaris?
Nee, hij speelt nu gewoon klerkje, maar hij IS advocaat, geen goeie blijkbaar, maar toch... :wink:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_De_Decker
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef:
Nee, hij speelt nu gewoon klerkje, maar hij IS advocaat, geen goeie blijkbaar, maar toch... :wink:

Ik zou wel niet door zo'n advocaat willen vertegenwoordigd worden op het gerecht. Wat een triestige argumenten en wat een dun dossier waar hij mee afkomt !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

daffy duck schreef:
satine schreef:

Ik zou wel niet door zo'n advocaat willen vertegenwoordigd worden op het gerecht. Wat een triestige argumenten en wat een dun dossier waar hij mee afkomt !
Het was vooral niet slim dat hij zelf als advocaat optrad in die zaak. :) Hij is er té persoonlijk bij betrokken om objectief die zaak te kunnen pleiten.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten