was dat een slip?Gertj3 schreef:de slip van simmone in zijn valies![]()
Als Bram dit maar voor zich zal kunnen houden :help:

ik dacht dat het een sjaaltje was.....

was dat een slip?Gertj3 schreef:de slip van simmone in zijn valies![]()
Als Bram dit maar voor zich zal kunnen houden :help:
is dat Zuid-Afrikaans?hormos schreef:Simonneke is um om ddottelacche
alekere als ze ne nieuwe poerer eet fleurt ze elemaal op (Mo, ... Herman)
daarna terug naar de frak
en ze is weer een schotelvod
Nee ,hij zit in het verkeerde topic , was bedoeld om in "raad het dialectwoord" te plaatsen...lord F. schreef:is dat Zuid-Afrikaans?hormos schreef:Simonneke is um om ddottelacche
Iedere keer?Sardonis schreef:Nee ,hij zit in het verkeerde topic , was bedoeld om in "raad het dialectwoord" te plaatsen...lord F. schreef:is dat Zuid-Afrikaans?hormos schreef:Simonneke is um om ddottelacche
Jas?Rieka schreef:Iedere keer?Sardonis schreef:Nee ,hij zit in het verkeerde topic , was bedoeld om in "raad het dialectwoord" te plaatsen...lord F. schreef:is dat Zuid-Afrikaans?hormos schreef:Simonneke is um om ddottelacche
was ook niet zo slim van franky om dat aan bram z'n neus te hangen.thuisfan_nl schreef:Ik vond Bram lang een tof personage, jongen met een leuke humor, en je kreeg ook medelijden met hem i.v.m. de situatie met Herman...
Maar ik vind hem de laatste twee afleveringen echt wreed irritant aan 't worden tegen Franky. En kom nu niet af met 'Franky deed arrogant dus hij had dat verdiend' want dat zou toch echt zwaar overdreven zijn...
Interessant personage die Bram, alleen mag het soms wat minder irritant wat mij betreft..
en een lening zal hij ook niet meer krijgen waarschijnlijkjohan1969 schreef:Herman heeft natuurlijk niet lang meer te leven en maar 1 erfgenaam, maar ik denk dat zijn zaak toch niet goed draait.
Zijn (huur)appartement is toch geen luxeloft.
Daar sluit ik me volledig bij aan.satine schreef:en een lening zal hij ook niet meer krijgen waarschijnlijkjohan1969 schreef:Herman heeft natuurlijk niet lang meer te leven en maar 1 erfgenaam, maar ik denk dat zijn zaak toch niet goed draait.
Zijn (huur)appartement is toch geen luxeloft.![]()
Ik zit bijna de dagen af te tellen![]()
ik vind dat vooral heel die hetze rond Frank en Simonne lang genoeg geduurd heeft.
Frank ongerust (en terecht blijkbaar, wat ik ook al zo vreemd vind - S. is indertijd weggegaan bij Herman omdat hij zo oersaai is en nu zou ze twijfelen?er is toch niks veranderd? H. is nog steeds een zachtgekookt ei!) en Simonneke constant klaar om te gaan staan bleiten.
Niet dat ik haar niet graag zie bleiten, ze kan dat heel goedmaar soms is trop gewoon te veel.