die kan toch precies al zo'n beetje voor zichzelf zorgen.maartenB schreef:De vraag is wie Bram in huis gaat nemen als Herman moest sterven dit seizoen.

die kan toch precies al zo'n beetje voor zichzelf zorgen.maartenB schreef:De vraag is wie Bram in huis gaat nemen als Herman moest sterven dit seizoen.
Ja, mss bij Simonne en Frank en dan samen met Franky strijden om Nina.daffy duck schreef:die kan toch precies al zo'n beetje voor zichzelf zorgen.maartenB schreef:De vraag is wie Bram in huis gaat nemen als Herman moest sterven dit seizoen.Maar ik denk dat Simonne sowieso toch een wat bemoederende rol zal krijgen.
Ik zie Bram eerder alleen blijven wonen (inderdaad met Simonne die een oogje in het zeil houdt), en dan misschien samen met Paulien. Vind hem wel bij haar passen eigenlijk.Luc schreef:Ja, mss bij Simonne en Frank en dan samen met Franky strijden om Nina.daffy duck schreef:die kan toch precies al zo'n beetje voor zichzelf zorgen.maartenB schreef:De vraag is wie Bram in huis gaat nemen als Herman moest sterven dit seizoen.Maar ik denk dat Simonne sowieso toch een wat bemoederende rol zal krijgen.
En gij niet alleen: ik heb het wel voor die kwiebusRuneThandy schreef:Bram is nu nog 17 en dat was hij al sinds hij de serie binnen kwam.
Het zal niet lang meer duren voordat hij 18 is en dan kan hij op zichzelf gaan wonen.
Misschien blijft hij daar dan wel wonen waar hij nu woont.
Maar ik heb het bange vermoeden dat hij deze serie niet overleeft en dat hij eruit geschreven gaat worden.![]()
Ik zou dat persoonlijk heel jammer vinden in elk geval.
ja, hij heeft wel iets en is nog niet zo'n kwaaien als hij zelf wil laten uitschijnenRieka schreef:En gij niet alleen: ik heb het wel voor die kwiebusRuneThandy schreef:Bram is nu nog 17 en dat was hij al sinds hij de serie binnen kwam.
Het zal niet lang meer duren voordat hij 18 is en dan kan hij op zichzelf gaan wonen.
Maar ik heb het bange vermoeden dat hij deze serie niet overleeft en dat hij eruit geschreven gaat worden.![]()
Ik voorspel dat Nina vroeg of laat bij hem intrekt.RuneThandy schreef:Bram is nu nog 17 en dat was hij al sinds hij de serie binnen kwam.