Ik vind Herman wel een tof personage!
Alleen hoop ik idd niet dat het weer de zoveelste breuk tussen Frank en Simonne gaat opleveren.

Ah nee, anders kan Femke niet instorten!Christel schreef:Ongelofelijk origineel inderdaad...
En dan Simonne die aan dat bed bivakkeert, snotterend en wel... Moet die niet werken ofzo?
Da's waar ook! Hoe kon ik dat vergeten...satine schreef:Ah nee, anders kan Femke niet instorten!Christel schreef:Ongelofelijk origineel inderdaad...
En dan Simonne die aan dat bed bivakkeert, snotterend en wel... Moet die niet werken ofzo?
Och, :help: :help: :help:Mieke schreef:Wel goed dat we nu te weten gekomen zijn hoe de relatie tussen Bram en Herman zo is kunnen ontstaan.
Ik vind Herman wel een tof personage!
Alleen hoop ik idd niet dat het weer de zoveelste breuk tussen Frank en Simonne gaat opleveren.
Christel schreef: Overigens hartverwarmend ook, hoe Femke met Herman inzit...![]()
dani@home schreef:Christel schreef: Overigens hartverwarmend ook, hoe Femke met Herman inzit...![]()
doodziek of niet, als de groenten maar geleverd worden.
Lekker egoistisch
Deprimo tv gegarandeerd de eerste weken !frankbomans schreef:Net nudat het beter gaat tussen vader en zoon is Herman ten dode opgeschreven (of toch zo goed als). Ik had al zoiets in gedachten.
Dat worden weer héél veel uren Simonne bij Herman en veel jaloerse buien van Frank (alhoewel die goed meevallen qua aantal, Frank houdt zich nog in).
Ik vrees er ook voor...daffy duck schreef:Deprimo tv gegarandeerd de eerste weken !frankbomans schreef:Net nudat het beter gaat tussen vader en zoon is Herman ten dode opgeschreven (of toch zo goed als). Ik had al zoiets in gedachten.
Dat worden weer héél veel uren Simonne bij Herman en veel jaloerse buien van Frank (alhoewel die goed meevallen qua aantal, Frank houdt zich nog in).
Als het daar blij blijft geen probleem maar vrees ervoor ze is nogal heel gevoelig :love:Christel schreef:Ik vrees er ook voor...daffy duck schreef:Deprimo tv gegarandeerd de eerste weken !frankbomans schreef:Net nudat het beter gaat tussen vader en zoon is Herman ten dode opgeschreven (of toch zo goed als). Ik had al zoiets in gedachten.
Dat worden weer héél veel uren Simonne bij Herman en veel jaloerse buien van Frank (alhoewel die goed meevallen qua aantal, Frank houdt zich nog in).![]()
En Frank houdt zich tot nu toe inderdaad nog goed in! Dat valt niks tegen. Het zou wel netjes van hem zijn als hij zich nog eventjes in blijft houden ook, vind ik. Simonne heeft haar goede bedoelingen nu toch wel laten zien, en dat ze medelijden heeft met Herman vind ik wel logisch...