Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Jenny

Bericht door jessie V. »

Ik dacht ook dat ze er met Bianca over had gesproken, maar naderhand bleek dat Bianca nergens van wist en heel boos was.
Wat ik me trouwens voor kan stellen.
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

lord F. schreef:Is Jenny trouwens geen gerante van Ter Smissen ?
maw Rosa's baas.
Volgens mij is het net omgekeerd.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Rosa is de baas, hoor! En daar boven staat Marianne, ook al bemoeit zij zich niet veel meer met Ter Smissen
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Rosa is de baas, hoor! En daar boven staat Marianne, ook al bemoeit zij zich niet veel meer met Ter Smissen
Nee, toen Werner eigenaar was van Ter Smissen was Rosa gerante. Toen Marianne Ter Smissen kocht stelde ze Jenny aan als gerante.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ah, woeps, dan heb ik iets gemist blijkbaar. :)
en dat verklaart meteen ook waarom ze kan vertrekken bij Ter Smissen als ze dat wil.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ons personeel: Rosa (alleen) :lol:

Jenny is er al afgehaald, stond er vroeger wel bij

en op de site van Taxi Ter Smissen is ze ook nog niet te bespeuren: http://www.taxitersmissen.be/chauffeurs
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Luc schreef:
Ons personeel: Rosa (alleen) :lol:

Jenny is er al afgehaald, stond er vroeger wel bij

en op de site van Taxi Ter Smissen is ze ook nog niet te bespeuren: http://www.taxitersmissen.be/chauffeurs
ze hebben wel een snelle webmaster bij Ter Smissen. ;)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
jessie V. schreef:Rosa is de baas, hoor! En daar boven staat Marianne, ook al bemoeit zij zich niet veel meer met Ter Smissen
Nee, toen Werner eigenaar was van Ter Smissen was Rosa gerante. Toen Marianne Ter Smissen kocht stelde ze Jenny aan als gerante.
Dat wilde Marianne wel doen ja, misschien dat je het je daarom zo herinnert. Maar Walter Frans stak daar destijds een stokje voor. Jenny zag dat toen overigens zelf ook niet zitten... ;)
Walter Frans had destijds ook veruit het grootste aandeel in Ter Smissen, en Marianne had eigenlijk niet veel te zeggen. Ik vraag me toch wel af hoe dat tegenwoordig zit, aangezien daar nooit meer over gesproken is verder.. :?

En wat die website van Ter Smissen betreft; Luc zou die zogezegd bijhouden, dus geen wonder dat Jenny er zo snel afgezwierd is :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Christel schreef:
En wat die website van Ter Smissen betreft; Luc zou die zogezegd bijhouden, dus geen wonder dat Jenny er zo snel afgezwierd is :lol:
:lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
lord F. schreef:
Dat wilde Marianne wel doen ja, misschien dat je het je daarom zo herinnert. Maar Walter Frans stak daar destijds een stokje voor. Jenny zag dat toen overigens zelf ook niet zitten... ;)
Walter Frans had destijds ook veruit het grootste aandeel in Ter Smissen, en Marianne had eigenlijk niet veel te zeggen. Ik vraag me toch wel af hoe dat tegenwoordig zit, aangezien daar nooit meer over gesproken is verder.. :?
Een aandeelhouder hoeft niet in de buurt te wonen natuurlijk.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
Christel schreef:
lord F. schreef:
Een aandeelhouder hoeft niet in de buurt te wonen natuurlijk.
Een aandeelhouder normaal gesproken niet, nee. Maar als je een café koopt, en dat is voor zo'n 80% van jou, dan is het normaal gesproken toch wel handig als je de dagelijkse gang van zaken in de gaten houdt af en toe. :)
Maar goed, dat kan natuurlijk ook allemaal gebeurd zijn terwijl wij het niet zagen :razz: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Waarom vraagt aan de dispatch Jenny geen namen van cliënten ?

Station ? Ja, we sturen iemand. Boef... telefoon toe ... :roll: Vond het wel erg kort.
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Luc schreef:Waarom vraagt aan de dispatch Jenny geen namen van cliënten ?

Station ? Ja, we sturen iemand. Boef... telefoon toe ... :roll: Vond het wel erg kort.
Dat was ik dus ook aan 't zeggen. 't Was het eerste dat ik zei tegen m'n zus die meekeek... :D
Nuja, moet wel zeggen, ik heb Simonne ook nog nooit een naam weten vragen hoor.
0 x
Runaway Dreamer
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ligt het aan mij of is Jenny ineens compleet veranderd van mening?
Eerst moest ze toch niks meer van Tom weten, Bianca moest een abortus doen zodat Tom voor altijd hun leven zou verdwijnen. En nu wil ze hun ineens terug samen.... :? :?
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Gesloten