Oud België
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Oud België
Ik vond het anders wel een heel goeie aflevering. Een zalige sfeer dat ze weten te creëren en met zalige personages (zoals die van Warre Borgmans
). Ik hoop toch dat de reeks even goed is als Van Vlees en Bloed vorig jaar.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Rieka
- x 435
Ik hoop het ook, maar "Van vlees en bloed" zat wel meteen goed...lord F. schreef:Ik vond het anders wel een heel goeie aflevering. Een zalige sfeer dat ze weten te creëren en met zalige personages (zoals die van Warre Borgmans). Ik hoop toch dat de reeks even goed is als Van Vlees en Bloed vorig jaar.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Dat vond ik ook, maar toen waren er hier ook nog die twijfelden, zie maar de eerste reacties >> http://www.thuisforum.be/phpbb3/viewtop ... =20&t=3599Rieka schreef:Ik hoop het ook, maar "Van vlees en bloed" zat wel meteen goed...lord F. schreef:Ik vond het anders wel een heel goeie aflevering. Een zalige sfeer dat ze weten te creëren en met zalige personages (zoals die van Warre Borgmans). Ik hoop toch dat de reeks even goed is als Van Vlees en Bloed vorig jaar.
0 x
-
Rieka
- x 435
Daar waren de eerste en meeste eerste reacties voornamelijk positief.lord F. schreef:Dat vond ik ook, maar toen waren er hier ook nog die twijfelden, zie maar de eerste reacties >> http://www.thuisforum.be/phpbb3/viewtop ... =20&t=3599Rieka schreef:Ik hoop het ook, maar "Van vlees en bloed" zat wel meteen goed...lord F. schreef:Ik vond het anders wel een heel goeie aflevering. Een zalige sfeer dat ze weten te creëren en met zalige personages (zoals die van Warre Borgmans). Ik hoop toch dat de reeks even goed is als Van Vlees en Bloed vorig jaar.
0 x
-
Sardonis
- Nog geen rang
Ik vond het zeker niet slecht , zie wel graag nostaligische belgische series , zo ook Lili en Marleen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Da's nu wel een slecht voorbeeld.Sardonis schreef:Ik vond het zeker niet slecht , zie wel graag nostaligische belgische series , zo ook Lili en Marleen.
0 x
-
Rieka
- x 435
't is niet omdat 't goedkoop gemaakt is dat 't slecht is, hé?!lord F. schreef:Da's nu wel een slecht voorbeeld.Sardonis schreef:Ik vond het zeker niet slecht , zie wel graag nostaligische belgische series , zo ook Lili en Marleen.Lili & Marleen is heel goedkoop gemaakt, terwijl bij ze Oud België toch meer op de details gelet hebben >> alleen die verlichting al in dat café waar ze even zitten. Het deed me denken aan de inrichting van de Belvédère van de Boekentoren in Gent.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Van hetgeen ik ooit gezien heb van Lili & Marleen konden ze in ieder geval het tegendeel niet bewijzen.Rieka schreef:'t is niet omdat 't goedkoop gemaakt is dat 't slecht is, hé?!lord F. schreef:Da's nu wel een slecht voorbeeld.Sardonis schreef:Ik vond het zeker niet slecht , zie wel graag nostaligische belgische series , zo ook Lili en Marleen.Lili & Marleen is heel goedkoop gemaakt, terwijl bij ze Oud België toch meer op de details gelet hebben >> alleen die verlichting al in dat café waar ze even zitten. Het deed me denken aan de inrichting van de Belvédère van de Boekentoren in Gent.
Maar enfin, terug naar Oud België!
0 x
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

-
Rieka
- x 435
JA, viel mee, maar 'k zou er toch nog niet speciaal voor thuis blijven.Cataclysm Child schreef:Toch wel genoten van de 2de aflevering eigenlijk
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ervoor thuis blijven doe ik ook niet, maar het opnemen zeker wel. Ook ik heb genoten van de 2e afl.Rieka schreef:JA, viel mee, maar 'k zou er toch nog niet speciaal voor thuis blijven.Cataclysm Child schreef:Toch wel genoten van de 2de aflevering eigenlijk
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Leek me iets beter dan de eerste !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes