Oud België

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Oud België

Bericht door lord F. »

Ik vond het anders wel een heel goeie aflevering. Een zalige sfeer dat ze weten te creëren en met zalige personages (zoals die van Warre Borgmans :)). Ik hoop toch dat de reeks even goed is als Van Vlees en Bloed vorig jaar.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

lord F. schreef:Ik vond het anders wel een heel goeie aflevering. Een zalige sfeer dat ze weten te creëren en met zalige personages (zoals die van Warre Borgmans :)). Ik hoop toch dat de reeks even goed is als Van Vlees en Bloed vorig jaar.
Ik hoop het ook, maar "Van vlees en bloed" zat wel meteen goed...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Rieka schreef:
lord F. schreef:Ik vond het anders wel een heel goeie aflevering. Een zalige sfeer dat ze weten te creëren en met zalige personages (zoals die van Warre Borgmans :)). Ik hoop toch dat de reeks even goed is als Van Vlees en Bloed vorig jaar.
Dat vond ik ook, maar toen waren er hier ook nog die twijfelden, zie maar de eerste reacties >> http://www.thuisforum.be/phpbb3/viewtop ... =20&t=3599 :)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

lord F. schreef:
Rieka schreef:
Dat vond ik ook, maar toen waren er hier ook nog die twijfelden, zie maar de eerste reacties >> http://www.thuisforum.be/phpbb3/viewtop ... =20&t=3599 :)
Daar waren de eerste en meeste eerste reacties voornamelijk positief.
0 x
Sardonis
Nog geen rang

Bericht door Sardonis »

Ik vond het zeker niet slecht , zie wel graag nostaligische belgische series , zo ook Lili en Marleen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Sardonis schreef:Ik vond het zeker niet slecht , zie wel graag nostaligische belgische series , zo ook Lili en Marleen.
Da's nu wel een slecht voorbeeld. ;) Lili & Marleen is heel goedkoop gemaakt, terwijl bij ze Oud België toch meer op de details gelet hebben >> alleen die verlichting al in dat café waar ze even zitten. Het deed me denken aan de inrichting van de Belvédère van de Boekentoren in Gent.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

lord F. schreef:
Sardonis schreef:Ik vond het zeker niet slecht , zie wel graag nostaligische belgische series , zo ook Lili en Marleen.
Da's nu wel een slecht voorbeeld. ;) Lili & Marleen is heel goedkoop gemaakt, terwijl bij ze Oud België toch meer op de details gelet hebben >> alleen die verlichting al in dat café waar ze even zitten. Het deed me denken aan de inrichting van de Belvédère van de Boekentoren in Gent.
't is niet omdat 't goedkoop gemaakt is dat 't slecht is, hé?!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Rieka schreef:
lord F. schreef:
't is niet omdat 't goedkoop gemaakt is dat 't slecht is, hé?!
Van hetgeen ik ooit gezien heb van Lili & Marleen konden ze in ieder geval het tegendeel niet bewijzen. ;)

Maar enfin, terug naar Oud België! :)
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Toch wel genoten van de 2de aflevering eigenlijk 8)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Cataclysm Child schreef:Toch wel genoten van de 2de aflevering eigenlijk 8)
JA, viel mee, maar 'k zou er toch nog niet speciaal voor thuis blijven.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Cataclysm Child schreef:Toch wel genoten van de 2de aflevering eigenlijk 8)
JA, viel mee, maar 'k zou er toch nog niet speciaal voor thuis blijven.
Ervoor thuis blijven doe ik ook niet, maar het opnemen zeker wel. Ook ik heb genoten van de 2e afl. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Leek me iets beter dan de eerste !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gesloten