Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
-
- Poster rang 1
Re: Jenny
Gelukkig heeft ze niet gezwegen, anders had Bianca Tom al zo goed als vergeven en was er niks meer aan.johan1969 schreef:Natuurlijk kon Jenny weer niet zwijgen, maar ik begrijp dat wel. Peggy is tenslotte haar dochter.
0 x
-
- Nog geen rang
Inderdaad goed dat ze niet gezwegen heeft. Ben wel benieuwd wat er verder gaat gebeuren tussen Bianca en Tom. Jenny moet er voor mij niet uitgeschreven worden. Binnenkort word haar personage misschien weer spannend als ze weer een (fouteCataclysm Child schreef:Gelukkig heeft ze niet gezwegen, anders had Bianca Tom al zo goed als vergeven en was er niks meer aan.johan1969 schreef:Natuurlijk kon Jenny weer niet zwijgen, maar ik begrijp dat wel. Peggy is tenslotte haar dochter.

0 x
-
- Nog geen rang
Mag pas sinds 2001 :Rieka schreef:Jenny en Nancy als rivales???Kabilla schreef:Den Waldek hé
Schoonbroer mag voortaan met schoonzus trouwen
woensdag 23 mei 2001Auteur: (mvl) BRUSSEL -- Voortaan mag een man scheiden van zijn vrouw om te trouwen met haar zus. Een vrouw mag scheiden van haar man om te trouwen met zijn broer. Begin deze week is de wetgeving op het huwelijk versoepeld.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Eigenlijk ik ookdani@home schreef:Daar had ik stilletjes op gehooptlord F. schreef:Ik dacht eventjes dat we een catfight gingen krijgen tss Jenny en Rosa.

Vond het wel een mooie scene in elk geval! "Jenny" (Janine) is stukken beter als ze écht iets te doen heeft

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Was wel goed geacteerd. Jenny die eindelijk eens toont wat ze kan .
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 1
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Wat "attent" van Jennie om huize Bastiaans in te gaan lichten over de leugen van haar dochter, zonder daarover ook maar met een woord gesproken te hebben met die dochter. Vanwaar die gedienstigheid? Bovendien lijkt het mij beter dat Bianca zelf de leugens die ze iedereen verteld heeft recht gaat zetten, wordt ze misschien eens volwassen.
En Tom is "totaal opgelucht", hem treft geen enkele blaam meer (vindt hij zelf). Wat een familie!
En Tom is "totaal opgelucht", hem treft geen enkele blaam meer (vindt hij zelf). Wat een familie!
0 x