Marianne ziek

Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Marianne ziek

Bericht door Willy Crevits »

Christel schreef: Maar van de andere kant is ze misschien wel helemaal veranderd nu!
Heb die reportage gezien op de website van de rode loper en ze lijkt me weinig veranderd.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Willy Crevits schreef:
Christel schreef: Maar van de andere kant is ze misschien wel helemaal veranderd nu!
Heb die reportage gezien op de website van de rode loper en ze lijkt me weinig veranderd.
Mooier is ze er nu ook niet op geworden :D

Maar ik hoop inderdaad ook dat ze niet (net zoals Peggy) komt aankloppen en al haar problemen meebrengt. Want momenteel zit in Thuis bijna iedereen in de miserie of in een situatie waar ze liever niet in zouden zitten.

De enigen die niet in de miserie zitten, zijn Frank en Simonne, en Cois en Julia.
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bianca zal in het verhaal komen ivm. vader van Peggy, dus ze keert niet echt terug omwille van een probleem.
0 x
Tuur
Nog geen rang

Bericht door Tuur »

Spannend!
Hopelijk blijft Marianne, maar dat zal wel ;)
0 x
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

Willy Crevits schreef:Bianca zal in het verhaal komen ivm. vader van Peggy, dus ze keert niet echt terug omwille van een probleem.
Misschien had Bianca haar grote liefde gevonden, was ze ermee gertrouwd enzo. En dan... betrapt ze hem met Peggy in eenzelfde bed :o Gevolg: een klein peggytje op komst. Er kwam een kink in de kabel en Peggy is het daar afgestapt. Maar nu heeft ze spijt en komt ze haar nicht/halfzus om vergiffenis vragen :P
0 x
Afbeelding
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Dat zou wel eens heel goed kunnen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Over Marianne's ziekte, en de terugkeer van zowel Bianca als Tom, staat het volgende op Wikipedia:
Marianne wordt in februari ziek. Dokter Geert heeft geen goed nieuws voor haar en ze wil haar mysterieuze ziekte met niemand delen. Voor Jenny gaat dit te ver: Marianne heeft duidelijk nood aan familie. In het begin van maart keert dan ook haar zoon Tom Dedecker terug. Hij brengt ook Bianca met zich mee, de dochter van Jenny en Frank.
Bron

Missschien dat Bianca als dokter in het buitenland, wel meer ervaring heeft met de ziekte van Marianne en daarom met Tom mee komt? :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 9

Bericht door frankbomans »

In de reportage in 'De Rode Loper' zegt Ann: "Dit is mijn broer Tom en zijn vriendin Bianca." Dus ik denk dat ze een koppel zullen zijn.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frankbomans schreef:In de reportage in 'De Rode Loper' zegt Ann: "Dit is mijn broer Tom en zijn vriendin Bianca." Dus ik denk dat ze een koppel zullen zijn.
Inderdaad, die blijken dus samen te zijn :)

Ik vond pas trouwens wel dat Peggy enigzins vreemd reageerde toen Ann het tegen Peggy over Tom had. Het zou nog wat zijn mocht de geschiedenis zich dadelijk zo'n beetje herhalen, en dat Peggy dus zwanger is van Tom :mrgreen: ;)
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

frankbomans schreef:In de reportage in 'De Rode Loper' zegt Ann: "Dit is mijn broer Tom en zijn vriendin Bianca." Dus ik denk dat ze een koppel zullen zijn.
Wat vindt Marianne daar van dat haar zoon vrijt met een "halve" Bomans ? :lol:
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 9

Bericht door frankbomans »

Willy Crevits schreef:Wat vindt Marianne daar van dat haar zoon vrijt met een "halve" Bomans ? :lol:
Haar zoon vrijt met een halve Bomans en haar dochter gaat het kind van een Verbeeck opvoeden :lol: :lol:
Het zijn sombere tijden voor Marianne!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

frankbomans schreef:
Willy Crevits schreef:Wat vindt Marianne daar van dat haar zoon vrijt met een "halve" Bomans ? :lol:
Haar zoon vrijt met een halve Bomans en haar dochter gaat het kind van een Verbeeck opvoeden :lol: :lol:
Het zijn sombere tijden voor Marianne!
:roll2:
Als je alles zo op een rij zet en daarbij nog optelt dat Marianne ziek wordt, dan is het inderdaad een doffe ellende :lol: ;)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Tom en Bianca waren toch ooit al eens een koppel ? En Marianne was daar toen heel tevreden mee. :)
Ter heropfrissing >> toen Werner destijds verlamd was aan z'n benen had hij het uitgemaakt met Bianca, die dan als reactie iets begonnen was met Tom (die net ervoor een blauwtje opgelopen had bij Valérie). Maar Bianca was eigenlijk nog verliefd op Werner en is dan weer teruggekeerd om dan te ontdekken dat Werner iets begonnen was met Valérie, waarna ze naar Canada verhuisd is.
En daarna was er die rechtzaak waarbij Tom een vroegere vriend van hem verdedigde die afgeranseld geweest was door Werner omdat hij te handtastelijk geworden was bij Valérie. Als dat alles opgelost was is Tom dan naar Belize vertrokken. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

dat zou allemaal goed kunnen, ik denk dat ik dat zelfs ooit gezien heb maar alles van bianca heb ik altijd proberen zo snel mogelijk uit mijn memorie te bannen en het is tot nu toe redelijk goed gelukt :lol:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Willy Crevits schreef:dat zou allemaal goed kunnen, ik denk dat ik dat zelfs ooit gezien heb maar alles van bianca heb ik altijd proberen zo snel mogelijk uit mijn memorie te bannen en het is tot nu toe redelijk goed gelukt :lol:
zijn we geen fan dan van ons Biancatje ? :lol:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gesloten