Heb die reportage gezien op de website van de rode loper en ze lijkt me weinig veranderd.Christel schreef: Maar van de andere kant is ze misschien wel helemaal veranderd nu!
Marianne ziek
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

Re: Marianne ziek
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Mooier is ze er nu ook niet op gewordenWilly Crevits schreef:Heb die reportage gezien op de website van de rode loper en ze lijkt me weinig veranderd.Christel schreef: Maar van de andere kant is ze misschien wel helemaal veranderd nu!
Maar ik hoop inderdaad ook dat ze niet (net zoals Peggy) komt aankloppen en al haar problemen meebrengt. Want momenteel zit in Thuis bijna iedereen in de miserie of in een situatie waar ze liever niet in zouden zitten.
De enigen die niet in de miserie zitten, zijn Frank en Simonne, en Cois en Julia.
0 x
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

Bianca zal in het verhaal komen ivm. vader van Peggy, dus ze keert niet echt terug omwille van een probleem.
0 x
-
Tuur
- Nog geen rang
- kittykattenfan
- Poster rang 1

Misschien had Bianca haar grote liefde gevonden, was ze ermee gertrouwd enzo. En dan... betrapt ze hem met Peggy in eenzelfde bedWilly Crevits schreef:Bianca zal in het verhaal komen ivm. vader van Peggy, dus ze keert niet echt terug omwille van een probleem.
0 x

-
Willy Crevits
- Poster rang 1

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Over Marianne's ziekte, en de terugkeer van zowel Bianca als Tom, staat het volgende op Wikipedia:
Missschien dat Bianca als dokter in het buitenland, wel meer ervaring heeft met de ziekte van Marianne en daarom met Tom mee komt?
BronMarianne wordt in februari ziek. Dokter Geert heeft geen goed nieuws voor haar en ze wil haar mysterieuze ziekte met niemand delen. Voor Jenny gaat dit te ver: Marianne heeft duidelijk nood aan familie. In het begin van maart keert dan ook haar zoon Tom Dedecker terug. Hij brengt ook Bianca met zich mee, de dochter van Jenny en Frank.
Missschien dat Bianca als dokter in het buitenland, wel meer ervaring heeft met de ziekte van Marianne en daarom met Tom mee komt?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
frankbomans
- Poster rang 1

- x 1
- x 9
In de reportage in 'De Rode Loper' zegt Ann: "Dit is mijn broer Tom en zijn vriendin Bianca." Dus ik denk dat ze een koppel zullen zijn.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad, die blijken dus samen te zijnfrankbomans schreef:In de reportage in 'De Rode Loper' zegt Ann: "Dit is mijn broer Tom en zijn vriendin Bianca." Dus ik denk dat ze een koppel zullen zijn.
Ik vond pas trouwens wel dat Peggy enigzins vreemd reageerde toen Ann het tegen Peggy over Tom had. Het zou nog wat zijn mocht de geschiedenis zich dadelijk zo'n beetje herhalen, en dat Peggy dus zwanger is van Tom
0 x
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

Wat vindt Marianne daar van dat haar zoon vrijt met een "halve" Bomans ?frankbomans schreef:In de reportage in 'De Rode Loper' zegt Ann: "Dit is mijn broer Tom en zijn vriendin Bianca." Dus ik denk dat ze een koppel zullen zijn.
0 x
-
frankbomans
- Poster rang 1

- x 1
- x 9
Haar zoon vrijt met een halve Bomans en haar dochter gaat het kind van een Verbeeck opvoedenWilly Crevits schreef:Wat vindt Marianne daar van dat haar zoon vrijt met een "halve" Bomans ?
Het zijn sombere tijden voor Marianne!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
:roll2:frankbomans schreef:Haar zoon vrijt met een halve Bomans en haar dochter gaat het kind van een Verbeeck opvoedenWilly Crevits schreef:Wat vindt Marianne daar van dat haar zoon vrijt met een "halve" Bomans ?![]()
![]()
Het zijn sombere tijden voor Marianne!
Als je alles zo op een rij zet en daarbij nog optelt dat Marianne ziek wordt, dan is het inderdaad een doffe ellende
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Tom en Bianca waren toch ooit al eens een koppel ? En Marianne was daar toen heel tevreden mee.
Ter heropfrissing >> toen Werner destijds verlamd was aan z'n benen had hij het uitgemaakt met Bianca, die dan als reactie iets begonnen was met Tom (die net ervoor een blauwtje opgelopen had bij Valérie). Maar Bianca was eigenlijk nog verliefd op Werner en is dan weer teruggekeerd om dan te ontdekken dat Werner iets begonnen was met Valérie, waarna ze naar Canada verhuisd is.
En daarna was er die rechtzaak waarbij Tom een vroegere vriend van hem verdedigde die afgeranseld geweest was door Werner omdat hij te handtastelijk geworden was bij Valérie. Als dat alles opgelost was is Tom dan naar Belize vertrokken.
Ter heropfrissing >> toen Werner destijds verlamd was aan z'n benen had hij het uitgemaakt met Bianca, die dan als reactie iets begonnen was met Tom (die net ervoor een blauwtje opgelopen had bij Valérie). Maar Bianca was eigenlijk nog verliefd op Werner en is dan weer teruggekeerd om dan te ontdekken dat Werner iets begonnen was met Valérie, waarna ze naar Canada verhuisd is.
En daarna was er die rechtzaak waarbij Tom een vroegere vriend van hem verdedigde die afgeranseld geweest was door Werner omdat hij te handtastelijk geworden was bij Valérie. Als dat alles opgelost was is Tom dan naar Belize vertrokken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

dat zou allemaal goed kunnen, ik denk dat ik dat zelfs ooit gezien heb maar alles van bianca heb ik altijd proberen zo snel mogelijk uit mijn memorie te bannen en het is tot nu toe redelijk goed gelukt 
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
zijn we geen fan dan van ons Biancatje ?Willy Crevits schreef:dat zou allemaal goed kunnen, ik denk dat ik dat zelfs ooit gezien heb maar alles van bianca heb ik altijd proberen zo snel mogelijk uit mijn memorie te bannen en het is tot nu toe redelijk goed gelukt
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes