Ben je een student of een werkmens?

Rieka
x 435

Re: Ben je een student of een werkmens?

Bericht door Rieka »

xenium schreef:Ik ben sinds augustus een werkmens (IT'er) en ga in mijn vrije tijd fotografie studeren. Ben er nog niet uit welke cursus, maar ga er in ieder geval eentje volgen.
Groot gelijk!
Er moet leven zijn na 't werk! :wink:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
xenium schreef:Ik ben sinds augustus een werkmens (IT'er) en ga in mijn vrije tijd fotografie studeren. Ben er nog niet uit welke cursus, maar ga er in ieder geval eentje volgen.
Groot gelijk!
Inderdaad! En een cursus fotografie is ook wel heel erg leuk! :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
xenium
Nog geen rang

Bericht door xenium »

Christel schreef:
Rieka schreef:
Groot gelijk!
Inderdaad! En een cursus fotografie is ook wel heel erg leuk! :)
Ik heb al overal gekeken, NHA, NTI, fotoforce.net. Ik denk dat ik de cursus van fotoforce ga volgen.
Iemand zei me dat ik ook eens naar de academie moest kijken, maar daar duurt dat 5 jaar en dat zie ik niet echt zitten.
0 x
"Ik zie het aan uw ogen dat je met mij op de foto wilt" (quote Geert Hunaerts)...
linda
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door linda »

Ben in 2002 afgestudeerd als vertaler maar nergens de gedroomde vertaaljob gevonden, ik werk nu al 2,6 jaar in een Schouwburg. Ik ben er verantwoordelijk voor de schooladministratie, kunsteducatie en zaalhuur. Wel gezellig om vaak voorstellingen te kunnen meepikken 8)
0 x
Trotse mama van Torben, Tarja, Runa en Svea <3<3<3<3
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

linda schreef:Ben in 2002 afgestudeerd als vertaler maar nergens de gedroomde vertaaljob gevonden, ik werk nu al 2,6 jaar in een Schouwburg. Ik ben er verantwoordelijk voor de schooladministratie, kunsteducatie en zaalhuur. Wel gezellig om vaak voorstellingen te kunnen meepikken 8)
Denk je eens aan mij als je teveel vrijkaarten hebt? :mrgreen:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

xenium schreef: Ik heb al overal gekeken, NHA, NTI, fotoforce.net. Ik denk dat ik de cursus van fotoforce ga volgen.
Iemand zei me dat ik ook eens naar de academie moest kijken, maar daar duurt dat 5 jaar en dat zie ik niet echt zitten.
anders ook eens informeren bij de KISP in Gent-Mariakerke ?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
linda
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door linda »

Rieka schreef:
linda schreef:Ben in 2002 afgestudeerd als vertaler maar nergens de gedroomde vertaaljob gevonden, ik werk nu al 2,6 jaar in een Schouwburg. Ik ben er verantwoordelijk voor de schooladministratie, kunsteducatie en zaalhuur. Wel gezellig om vaak voorstellingen te kunnen meepikken 8)
Vrijkaarten heb ik zelfs niet nodig, ik heb een sleutel van het gebouw, kan altijd binnen en buiten 8) :mrgreen:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

linda schreef:
Rieka schreef:
Vrijkaarten heb ik zelfs niet nodig, ik heb een sleutel van het gebouw, kan altijd binnen en buiten 8) :mrgreen:
Leuk, ik hoef dus enkel te vragen welke deur jij neemt? :mrgreen:
0 x
linda
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door linda »

Zoiets ja 8)
0 x
Gesloten