Groot gelijk!xenium schreef:Ik ben sinds augustus een werkmens (IT'er) en ga in mijn vrije tijd fotografie studeren. Ben er nog niet uit welke cursus, maar ga er in ieder geval eentje volgen.
Er moet leven zijn na 't werk!
Groot gelijk!xenium schreef:Ik ben sinds augustus een werkmens (IT'er) en ga in mijn vrije tijd fotografie studeren. Ben er nog niet uit welke cursus, maar ga er in ieder geval eentje volgen.

Inderdaad! En een cursus fotografie is ook wel heel erg leuk!Rieka schreef:Groot gelijk!xenium schreef:Ik ben sinds augustus een werkmens (IT'er) en ga in mijn vrije tijd fotografie studeren. Ben er nog niet uit welke cursus, maar ga er in ieder geval eentje volgen.
Ik heb al overal gekeken, NHA, NTI, fotoforce.net. Ik denk dat ik de cursus van fotoforce ga volgen.Christel schreef:Inderdaad! En een cursus fotografie is ook wel heel erg leuk!Rieka schreef:Groot gelijk!xenium schreef:Ik ben sinds augustus een werkmens (IT'er) en ga in mijn vrije tijd fotografie studeren. Ben er nog niet uit welke cursus, maar ga er in ieder geval eentje volgen.
Denk je eens aan mij als je teveel vrijkaarten hebt?linda schreef:Ben in 2002 afgestudeerd als vertaler maar nergens de gedroomde vertaaljob gevonden, ik werk nu al 2,6 jaar in een Schouwburg. Ik ben er verantwoordelijk voor de schooladministratie, kunsteducatie en zaalhuur. Wel gezellig om vaak voorstellingen te kunnen meepikken

anders ook eens informeren bij de KISP in Gent-Mariakerke ?xenium schreef: Ik heb al overal gekeken, NHA, NTI, fotoforce.net. Ik denk dat ik de cursus van fotoforce ga volgen.
Iemand zei me dat ik ook eens naar de academie moest kijken, maar daar duurt dat 5 jaar en dat zie ik niet echt zitten.
Vrijkaarten heb ik zelfs niet nodig, ik heb een sleutel van het gebouw, kan altijd binnen en buitenRieka schreef:Denk je eens aan mij als je teveel vrijkaarten hebt?linda schreef:Ben in 2002 afgestudeerd als vertaler maar nergens de gedroomde vertaaljob gevonden, ik werk nu al 2,6 jaar in een Schouwburg. Ik ben er verantwoordelijk voor de schooladministratie, kunsteducatie en zaalhuur. Wel gezellig om vaak voorstellingen te kunnen meepikken
Leuk, ik hoef dus enkel te vragen welke deur jij neemt?linda schreef:Vrijkaarten heb ik zelfs niet nodig, ik heb een sleutel van het gebouw, kan altijd binnen en buitenRieka schreef:Denk je eens aan mij als je teveel vrijkaarten hebt?linda schreef:Ben in 2002 afgestudeerd als vertaler maar nergens de gedroomde vertaaljob gevonden, ik werk nu al 2,6 jaar in een Schouwburg. Ik ben er verantwoordelijk voor de schooladministratie, kunsteducatie en zaalhuur. Wel gezellig om vaak voorstellingen te kunnen meepikken![]()