Jenny Verbeeck (Janine Bischops)
-
- Nog geen rang
Re: Jenny
Waar? Ik wil dat wel eens lezenMieke schreef:Victor komt nooit meer terug heb ik gelezen

'k Heb trouwens gezien dat ze Victor geretoucheerd hebben in de begingeneriek, er staat een glas water voor! :flower:
0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
-
- Poster rang 1
staat alleszins ook op de showbizzsite dat viktor uit de serie is, dus dat is toch ook al vrij definitief, maar hij kan altijd terugkomen he... Hoop eigenlijk maar van niet!maurice schreef:Waar? Ik wil dat wel eens lezenMieke schreef:Victor komt nooit meer terug heb ik gelezen
'k Heb trouwens gezien dat ze Victor geretoucheerd hebben in de begingeneriek, er staat een glas water voor! :flower:

0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Van mij mag hij terugkomen. Als er alleen maar lieve, aardige, goede personages meedoen wordt het
ook maar saai. En slechterikken zijn er niet veel meer. Geen Mathilde meer, geen Jan, geen Isabel (die af en toe eens een kind buiten het balkon houdt of een caravan in brand wil steken).
ook maar saai. En slechterikken zijn er niet veel meer. Geen Mathilde meer, geen Jan, geen Isabel (die af en toe eens een kind buiten het balkon houdt of een caravan in brand wil steken).
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik kan niet zeggen dat ik dat erg vind! :cheer:manon schreef:staat alleszins ook op de showbizzsite dat viktor uit de serie is, dus dat is toch ook al vrij definitief, maar hij kan altijd terugkomen he... Hoop eigenlijk maar van niet!maurice schreef:Waar? Ik wil dat wel eens lezenMieke schreef:Victor komt nooit meer terug heb ik gelezen

En wat de slechterikken betreft; op zich is dat wel zo. Maar van de andere kant vind ik dat Victor, buiten wat leugens rondstrooien af en toe, niet zo heel veel toevoegde eigenlijk..

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
JAAAA!!!!!Rieka schreef:Dat vind ik ook!Christel schreef: En wat de slechterikken betreft; op zich is dat wel zo. Maar van de andere kant vind ik dat Victor, buiten wat leugens rondstrooien af en toe, niet zo heel veel toevoegde eigenlijk..
Laat Victor maar wegblijven.
Of als hij nog terugkomt, dat hij dan maar Jenny komt halen om samen weg te gaan.

0 x
-
- Poster rang 4
maurice schreef:Waar? Ik wil dat wel eens lezenMieke schreef:Victor komt nooit meer terug heb ik gelezen![]()
Ik denk in de story.
Er staat bij dat hij verdwijnt omwille van de besparingen bij de VRT. En dat hij het niet zo heel erg vindt omdat de rit naar de studios toch veel te ver was voor hem.
En ook dat meestal als er een personage vertrekt dat het met veel meer ophef is dan met Victor.
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Nog geen rang
Ik heb over die kwestie ook iets gelezen in het laatste nieuws, denk ik, maar het ging over alle personages die plots weggingen (sandrine, marie en zo) en ook over personages die erbij komen( o.a. dat chris tys (zus van) met leah tys en peter rouffaer opnames in de woestijn heeft???????????? :shock: ). Volgens de producer van thuis gebeurt dat om vaart in het scenario te houden.......Mieke schreef:maurice schreef:Waar? Ik wil dat wel eens lezenMieke schreef:Victor komt nooit meer terug heb ik gelezen![]()
Ik denk in de story.
Er staat bij dat hij verdwijnt omwille van de besparingen bij de VRT. En dat hij het niet zo heel erg vindt omdat de rit naar de studios toch veel te ver was voor hem.
En ook dat meestal als er een personage vertrekt dat het met veel meer ophef is dan met Victor.
0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Even Jenny van onder het stof gehaald. Het is bijna een jaar geleden dat iemand iets over haar heeft gezegd en dat zegt een heleboel. Maar nu vind ik toch dat ze wel heel erg bezorgd is over haar zuster en de scheiding. Eerst gaat ze Rosa vertellen, dat Waldek wil scheiden. Het lijkt mij toch beter dat hij dat zelf zegt. En nu doet ze zoveel moeite om een scheiding te voorkomen, dat het eigenlijk een beetje te zot wordt.
Ze heeft waarschijnlijk toch niet veel meer te doen, dan zich met andermans zaken bemoeien, want toe Peggy en Tom
ruzie hadden rende ze meteen naar Bianca om dat te gaan vertellen.
Ze heeft waarschijnlijk toch niet veel meer te doen, dan zich met andermans zaken bemoeien, want toe Peggy en Tom
ruzie hadden rende ze meteen naar Bianca om dat te gaan vertellen.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Ik zie Jenny dit nog doen: Luc proberen te verleiden en hem proberen te kussen als Rosa het ziet, zodat ze hem laat vallen. Als Luc en Rosa uit elkaar zijn, ze opsluiten in de keuken tot ze het uitgepraat hebben. Dat zou typisch iets voor Jenny zijn denk ik.
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Whooh, moest Jenny dat doen: leve Jennyfrankbomans schreef:Ik zie Jenny dit nog doen: Luc proberen te verleiden en hem proberen te kussen als Rosa het ziet, zodat ze hem laat vallen. Als Luc en Rosa uit elkaar zijn, ze opsluiten in de keuken tot ze het uitgepraat hebben. Dat zou typisch iets voor Jenny zijn denk ik.

0 x
-
- Poster rang 5
Maar aan de andere kant >> het zou toch al heel ver gekomen zijn met Luc als hij zich al laat verleiden door Jenny.Luc schreef:Whooh, moest Jenny dat doen: leve Jennyfrankbomans schreef:Ik zie Jenny dit nog doen: Luc proberen te verleiden en hem proberen te kussen als Rosa het ziet, zodat ze hem laat vallen. Als Luc en Rosa uit elkaar zijn, ze opsluiten in de keuken tot ze het uitgepraat hebben. Dat zou typisch iets voor Jenny zijn denk ik.!!!

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat zie ik toch ook zo snel nog niet gebeurenlord F. schreef:Maar aan de andere kant >> het zou toch al heel ver gekomen zijn met Luc als hij zich al laat verleiden door Jenny.Luc schreef:Whooh, moest Jenny dat doen: leve Jennyfrankbomans schreef:Ik zie Jenny dit nog doen: Luc proberen te verleiden en hem proberen te kussen als Rosa het ziet, zodat ze hem laat vallen. Als Luc en Rosa uit elkaar zijn, ze opsluiten in de keuken tot ze het uitgepraat hebben. Dat zou typisch iets voor Jenny zijn denk ik.!!!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..