Want hoe zat da weer in de tijd, had hij geen zus Beata, die ook zwaner was en ik weet nie mer wat er van haar geworden is

Dat vond ik zeker ook! Maar ik moet zeggen dat ik Rosa ook elke keer onredelijker begin te vinden. Die 2 lijken inmiddels echt volledig langs elkaar heen te praten. Ook niet eerlijk dat ze Waldek nu de schuld geeft van alles..Mieke schreef:Zijn gemeen lachje toen hij Peggy uitmaakte voor moordenaar was er echt wel over. Hij komt nu echt over als een rotzak
Christel schreef:Dat vond ik zeker ook! Maar ik moet zeggen dat ik Rosa ook elke keer onredelijker begin te vinden. Die 2 lijken inmiddels echt volledig langs elkaar heen te praten. Ook niet eerlijk dat ze Waldek nu de schuld geeft van alles..Mieke schreef:Zijn gemeen lachje toen hij Peggy uitmaakte voor moordenaar was er echt wel over. Hij komt nu echt over als een rotzak
Tsja, daar heb je ook wel weer gelijk in...de_moo schreef:Waldek is nu eenmaal ook voor een deel schuldig, nog voor Peggy goed en wel bij hen woonde, deed hij al gemeen tegen haar.
Dat Kasper vertrok is trouwens ook voor een groot deel zijn schuld, de manier waarop hij die jongen de laatste maanden aanpakte, was absoluut niet verstandig: altijd op zijn kap zitten, niks kon hij goed doen - zijn vriendinnetje pestte hij buiten, al wat hij fout kon doen, deed hij fout. Dus komt het niet door Peggy dat Kasper vertrok, maar grotendeels door hemzelf.
johan1969 schreef:Daarnet 'Waldek' (Bart van Aevermaet) op de radio gehoord, en zijn Nederlands is even gebrekkig als dat van zijn personage.
Ik ben er nog niet helemaal over uit eigenlijk.Rieka schreef:Verandering van spijs doet "eten", Kris is ook voor ons, kijkers interessanter dan Rosa.Mieke schreef:Allez ze, Rosa voelt niks meer voor Waldek en Waldek kan goed opschieten met Kris....
Ik zie al waar het naartoe zal gaan
Ik ben er klaar voor!!!