Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Gesloten
Fifieke
Nog geen rang

Re: Waldek

Bericht door Fifieke »

Efkes iets héél anders: ik begrijp diene mens zijn reacties tegenover Peggy echt nie.
Want hoe zat da weer in de tijd, had hij geen zus Beata, die ook zwaner was en ik weet nie mer wat er van haar geworden is :?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vrees dat de breuk tussen Waldek en Rosa niet met Kasper te maken zal hebben, maar wel met Peggy.

Uiteindelijk kiest een moeder altijd voor haar kinderen, en niet voor een (nieuwe) partner.

Kasper is niet het biologische kind van Rosa he.

Waldeks Poolse Katholieke moraal wordt hier weer zwaar op de proef gesteld (vader onbekend, abortus, adoptie...).

De enige oplossing is dat Peggy vertrekt.
0 x
Fifieke
Nog geen rang

Bericht door Fifieke »

Waarom dan heel da gezever om Peggy? HIj heeft al eens zoiets meegemaakt, echt he, ik begrijp diene mens nie
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Zijn gemeen lachje toen hij Peggy uitmaakte voor moordenaar was er echt wel over. Hij komt nu echt over als een rotzak :boo:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Fifieke
Nog geen rang

Bericht door Fifieke »

het zijn net dat soort reacties :?
Enne... je gaat niet licht over leven en dood, maar toch vind ik dat hij overdrijft... K ka n't ni helpen, voral omdat hij eerst eens naar zijn eigen zus kijkt. dat hij het toen moeilijk had ok, maar dit is zijn stiefdochter die hij amper kent.
Ik vind het trouwens niet te begrijpen dat die vrijgevochten, niet op haar mondje gevallen Peggy, dit moest overkomen (maar da's of topic :mrgreen: )
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Zijn gemeen lachje toen hij Peggy uitmaakte voor moordenaar was er echt wel over. Hij komt nu echt over als een rotzak :boo:
Dat vond ik zeker ook! Maar ik moet zeggen dat ik Rosa ook elke keer onredelijker begin te vinden. Die 2 lijken inmiddels echt volledig langs elkaar heen te praten. Ook niet eerlijk dat ze Waldek nu de schuld geeft van alles.. :(
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

Christel schreef:
Mieke schreef:Zijn gemeen lachje toen hij Peggy uitmaakte voor moordenaar was er echt wel over. Hij komt nu echt over als een rotzak :boo:
Dat vond ik zeker ook! Maar ik moet zeggen dat ik Rosa ook elke keer onredelijker begin te vinden. Die 2 lijken inmiddels echt volledig langs elkaar heen te praten. Ook niet eerlijk dat ze Waldek nu de schuld geeft van alles.. :(

Waldek is nu eenmaal ook voor een deel schuldig, nog voor Peggy goed en wel bij hen woonde, deed hij al gemeen tegen haar.

Dat Kasper vertrok is trouwens ook voor een groot deel zijn schuld, de manier waarop hij die jongen de laatste maanden aanpakte, was absoluut niet verstandig: altijd op zijn kap zitten, niks kon hij goed doen - zijn vriendinnetje pestte hij buiten, al wat hij fout kon doen, deed hij fout. Dus komt het niet door Peggy dat Kasper vertrok, maar grotendeels door hemzelf.
0 x
Peggy (tegen Rosa)...

Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

de_moo schreef:Waldek is nu eenmaal ook voor een deel schuldig, nog voor Peggy goed en wel bij hen woonde, deed hij al gemeen tegen haar.

Dat Kasper vertrok is trouwens ook voor een groot deel zijn schuld, de manier waarop hij die jongen de laatste maanden aanpakte, was absoluut niet verstandig: altijd op zijn kap zitten, niks kon hij goed doen - zijn vriendinnetje pestte hij buiten, al wat hij fout kon doen, deed hij fout. Dus komt het niet door Peggy dat Kasper vertrok, maar grotendeels door hemzelf.
Tsja, daar heb je ook wel weer gelijk in... :)
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Daarnet 'Waldek' (Bart van Aevermaet) op de radio gehoord, en zijn Nederlands is even gebrekkig als dat van zijn personage.
0 x
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

johan1969 schreef:Daarnet 'Waldek' (Bart van Aevermaet) op de radio gehoord, en zijn Nederlands is even gebrekkig als dat van zijn personage.

ja als je zo dag in dag uit nen ingeweken pool speelt, dan word je er een he
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

ik dacht ook altijd dat hij waldek zo goed naspeelde, maar in feite spreekt hij in het echt ook zo
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

You proved my point.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Allez ze, Rosa voelt niks meer voor Waldek en Waldek kan goed opschieten met Kris....
Ik zie al waar het naartoe zal gaan :(
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Mieke schreef:Allez ze, Rosa voelt niks meer voor Waldek en Waldek kan goed opschieten met Kris....
Ik zie al waar het naartoe zal gaan :(
Verandering van spijs doet "eten", Kris is ook voor ons, kijkers interessanter dan Rosa.
Ik ben er klaar voor!!! :mrgreen:
Ik ben er nog niet helemaal over uit eigenlijk. :? Van de ene kant ben ik het helemaal met je eens, maar van de andere kant zou ik het wel heel jammer vinden moesten Rosa en Waldek uit elkaar gaan. Het ziet er op dit moment inderdaad wel naar uit dat dat laatste ervan gaat komen.. :(
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

En Waldek en Rosa waren jarenlang hét thuiskoppel. Die waren altijd zo lief voor mekaar en pasten ook heel goed samen.
En nu zal dit stoppen, de laatste zekerheid weg :( :wink:
0 x
Gesloten