Songfestival

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Re: Songfestival

Bericht door satine »

De wildcard was voor Brahim :wink:
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

En wie van de finalisten zou je graag in Istanbul zien ? :)

Voor mij mag het gaan tussen Ishtar en Paranoiacs al zou ik er nog een beetje mee kunnen leven moest Sandrine uiteindelijk winnen.
Brahim is dan zeker niet slecht, maar z'n nummer vond ik niet zo goed als vorige keer.
Moest Nelson winnen dan ga ik toch een tijdje niet meer naar de radio luisteren. :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Tabitha was al heel wat mooier gekleed dan vorige keer.
En de twee winnaars van gisteren was wel te verwachten, al is het toch 99% zeker wie gaat winnen :roll:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door alma »

ze zouden het boeltje beter opdoeken, er is geen enkel nummer bij dat het kan halen in de halve finale in Belgrado :roll:

en Ishtar gaat zó dat spel hier winnen, terwijl het een heel onnozel nummer is met een knikkend wit negerke zonder boventanden...

we gaan ons weer ferm belachelijk maken :mrgreen:
benieuwd hoeveel geld Bert Anciaux er deze keer tegenaan zal zwieren :roll:
0 x
I think this line is mostly filler
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Dat nummer van Ishtar is in ieder geval stukken beter dan dat walgelijk nummer van Kate Ryan vorige keer. :)

t zal in ieder geval wel opvallen.
0 x
Be there at ten.
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Ishtar gaat zeker winnen (is zeker niet mijn favoriet, maar op de site van Eurosong staat er een pol en daar staan ze vér voorop). Ik vind dat Betty moest gaan, daarmee val je op en dat is het enige wat telt. Met Ishtar of The Paranoics helemaal niet, ik zie niet in hoe die zouden opvallen.
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

opvallen in belachelijkheid, maar andere landen doen ook hard hun best daarin met kalkoenen enzo, dan wordt het weer moeilijker natuurlijk
0 x
linda
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door linda »

Ik vrees dat Ishtar zal gaan. Niet echt mijn ding. Die Nelson is saai en geeuw geeuw. Sandrine zingt constant hetzelfde, saai liedje. The Paranoiacs vind ik goed maar niet voor Eurosong. En Brahim vind ik ook niet echt iets ... We zullen wel zien, liever dat ze Ishtar sturen en dat die op hun bek vallen dan dat het The Paranoiacs worden en dat zij afgaan ...
0 x
Trotse mama van Torben, Tarja, Runa en Svea <3<3<3<3
Mario
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Mario »

Ik hoop Brahim. Hij of Nelson moet winnen. Het zijn de beste nummers.

Ik las bovendien net iets in Story bij m'n oma :P:
Soetkin (Ishtar-zangeres):"Ik erger mij soms aan het puberig gedrag van m'n leeftijdsgenoten"
Maar als zij een aflevering wint, is haar gedrag nog erger. Net een klein kindje. Alleen al daarom vind ik dat dat liedje niet naar Servië moet.
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

brahim of nelsen zijn voor mij de minste nummers, samen met de para's, ishtar is ook niet overdreven goed, dus voor mij sandrine van handenhoven
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

ik begrijp niet dat de openbare omroep nog steeds zoveel geld pompt in iets wat reeds op voorhand een verloren zaak gaat zijn - ik kijk dan ook niet, ook al omdat er echt niks in de finale zit dat mij kan bekoren in die zin dat ik het gevoel krijg dat we deze keer wél een kans gaan maken.
de VRT zou er beter aan doen met het geld een aantal fatsoenlijke speelfilms aan te kopen... :P
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

satine schreef:ik begrijp niet dat de openbare omroep nog steeds zoveel geld pompt in iets wat reeds op voorhand een verloren zaak gaat zijn - ik kijk dan ook niet, ook al omdat er echt niks in de finale zit dat mij kan bekoren in die zin dat ik het gevoel krijg dat we deze keer wél een kans gaan maken.
de VRT zou er beter aan doen met het geld een aantal fatsoenlijke speelfilms aan te kopen... :P
Voor de VRT is Eurosong dan ook belangrijker dan het Eurovisiesongfestival zelf. ;)
enfin, ben niet thuis vanavond dus zal het later moeten horen.
0 x
Be there at ten.
Mario
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Mario »

satine schreef:de VRT zou er beter aan doen met het geld een aantal fatsoenlijke speelfilms aan te kopen... :P
Ja, da's waar. Nu moet ik het altijd op VT4 of 2BE (kben al mee met de nieuwe naam :lol: ) maar m'n ouders willen dan naar VRT kijken,...
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

We gaan ons dus echt weer compleet belachelijk maken hè. De reacties van die Serviers gezien toen ze Ishtar toonden :roll2:
Pffff Sandrine was duidelijk de beste; maar ze sturen liever een belachelijk kinderliedje met een zangeres die lispelt en bijna geen tanden meer heeft :evil:

Ja ik erger me, sorry :lol:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

maar wie zegt dat Sandrine daar zou opvallen ? :)
t is niet omdat het een goed liedje is dat het op het songfestival gaat scoren hé.

Enfin, ik vond toch dat ze The PAranoiacs moesten sturen. :) Als was het maar uit nostalgie naar Clement Peerens. 8)
0 x
Be there at ten.
Gesloten