" 't zijn toch echt mensen die het niet gegunt zijn, e" ofwel een Smeekens-vloek...( Smeekens is koud vanbinnen, en maakt mensen koud vanbuiten....)
(Is iemand nog mee met mijn onzinnige redenering? Ik alvast niet....

Inderdaad...frank schreef:Hij heeft zich altijd sterk kunnen houden zeker ? En volgende week gaat hij er dan toch finaal aan onderdoor blijkbaar.
ik vond het ook maar magertjes - zeker voor een klassebak als Peter Rouffaer.maurice schreef:Vandaag the big bang! Alvast sorry voor de mensen die helemaal opgaan in zijn emotionele uitbarsting, ik vond het gewoonweg hilarisch!!!! Dit was zo overgeacteerd, dat het grappig werd, zijn gezicht zat helemaal rood![]()
"Waarom moest ze gaan! Ze had nog zoveel plannen, waarom is dat mijn dochter niet gegund!!!" :roll2: :roll2: :roll2:
komt ervan natuurlijk als je altijd keiharde gangsters moeten spelen hebt in het verleden.satine schreef:zeker voor een klassebak als Peter Rouffaer.
Misschien moeten ze Michael terughalen??Christel schreef:dus dan blijft er op dit moment geen enkele dokter over aangezien Youssef ook nog niet terug is.
Ik stem voor!! :cheer:Mieke schreef:Misschien moeten ze Michael terughalen??Christel schreef:dus dan blijft er op dit moment geen enkele dokter over aangezien Youssef ook nog niet terug is.![]()
Daar sluit ik me helemaal bij aanMieke schreef:En ik vond Geert z'n uitbarsting ook grappig. Peter Rouffaer kan duidelijk niet goed zo'n emoties spelen want toen Geerts vader stierf deed hij ook zo![]()
Maar op één manier was het toch mooi dat hij eindelijk ook eens zijn emoties toont. Ik zie hem wel graag spelen en zeker in samenspel met Marianne![]()
Ik denk dat zijn vader (Senne Rouffaer, voor de lekensatine schreef:zeker voor een klassebak als Peter Rouffaer.
Neen, geen relatie, dat zou alles naar de kl*ten helpen volgens mij, niet op inhoudelijk vlak of zo, maar dat zou gewoon hèt cliché zijn. Laat Marianne en Geert maar een gewone vriendschappelijke relatie hebben,(alsof een man en een vrouw als Geert en Marianne persé een relatie moeten beginnenmanon schreef: Van mij mag Geert nog lang blijven en een relatie met Marianne zou ik super vinden! Een goddelijk duo!
Een soap draait nu eenmaal rond clichés, slechts soms probeert men die te doorbreken. Ik zou het gewoon leuk vinden Marianne en Geert een koppel, niet dat ik iets heb tegen de situatie nu, integendeel...maurice schreef:Neen, geen relatie, dat zou alles naar de kl*ten helpen volgens mij, niet op inhoudelijk vlak of zo, maar dat zou gewoon hèt cliché zijn. Laat Marianne en Geert maar een gewone vriendschappelijke relatie hebben,(alsof een man en een vrouw als Geert en Marianne persé een relatie moeten beginnenmanon schreef: Van mij mag Geert nog lang blijven en een relatie met Marianne zou ik super vinden! Een goddelijk duo!) laat ons Thuis aub geloofwaardig en clichéloos houden, alhoewel ik de laatste tijd vind dat Thuis steeds meer die toer aan het opgaan is. Ik vind de soap de laatste tijd nl erg saai. En voor degenen die zouden opmerken waarom ik dan nog kijk, gewoon, ja, das de traditie/ontspanning/routine 8u 's avonds, en ik zit nog vol hoop dat Thuis ooit weer eens origineler uit de hoek zal komen.........