Club Brugge dat eindelijk eens won van hun zwart beest Lokeren, Standard, Cercle en GBA die gelijkspeelden en de ploeg in vorm Anderlecht dat verloor.
Plots ziet het klassement er voor de "boeren" heel wat beter uit.

frank schreef:en deze keer een schitterend weekend.![]()
Club Brugge dat eindelijk eens won van hun zwart beest Lokeren, Standard, Cercle en GBA die gelijkspeelden en de ploeg in vorm Anderlecht dat verloor.
Plots ziet het klassement er voor de "boeren" heel wat beter uit.

enfin ja, na het zien van de tv-beelden kan je ook de conclusie maken dat Dupré maar zo dom niet moet zijn om Sonck te duwen in het strafschopgebied.Mette Marit schreef:ja iedereen viel uit de lucht, behalve de scheids.
Ze hebben er daar vorig weekend een paar moeten afvoeren zeker tijdens de match ?Mette Marit schreef:Volgende week tegen Charleroi, de ideale ploeg om es goed tegen te verliezen...![]()
Ja, die maken zich momenteel wel populair met hun betonmolenvoetbal.Mette Marit schreef:En wij tegen Roeselare, ik ziet zo weeral voor mij da we tegen zo'n ******ploeg gaan verliezen...![]()

lees : de Buffalo's hebben een tweedeklasser uitgeschakeld die in het begin van de tweede helft tot 10 man herleid was.Mette Marit schreef:DEN BEKER IS VAN ONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

correctie : die Nfor is eigenlijk nog eigendom van AA Gent. Dat verklaart veel over z'n vuile manieren in de tweede helft.Mette Marit schreef:Frankske ge moogt commentaar geven zoveel als ge wilt, mijnen dag kan al niet meer stuk!!!![]()
Ja Mest-Vlaanderen zit vol van de boeren...

OLE OLE OLE OLEfrank schreef:de halve finales overigens :
Standard - AA Gent
Anderlecht - GBA
Nu Standard uit de titelkoers geslagen is vrees ik dat AA Gent het geweten zal hebben in de beker.

tiens tiens, ik wist niet dat jij van Antwerpen afkomstig was.Mette Marit schreef:WA ARE THE CHAMPIONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vitter!!!!!frank schreef:tiens tiens, ik wist niet dat jij van Antwerpen afkomstig was.Mette Marit schreef:WA ARE THE CHAMPIONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!