Het begint vanavond om 19u en hij is als tiende aan de beurt.
Dus ik schat dat het tussen 20u en 20u30 aan hem zal zijn.
Ander sportnieuws : gisteren heb ik de match van Kim Clijsters in het sportpaleis meegemaakt. Wat een spannende wedstrijd.
De die-hard Kimfans naast en voor mij (ik was daar oa samen met mensen van het KimClijsters-forum) stierven bijna van de spanning.
Maar het is dus allemaal goed afgelopen (en ik heb er een fles champagne aan overgehouden)
Vanavond was er alvast de 1-2 overwinning van Barcelona op Chelsea. t zal nog niet voor dit jaar zijn dat Mourinho de beker met de grote flappen mag vastvouden.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Gisteren sedert lang nog eens live een voetbalmatch gaan volgen nl Lokeren - Club Brugge. Beke ontnuchterend als Brugge-sympathisant tss een bende dolgedraaide Lokeren-supporters.
0 x
Be there at ten.
Gisteren voor het eerst sinds lang weer een goede match van Ronse bijgewoond.
Wel enkele keren een hartaanval nabij geweest door enkele scheidsrechterlijke beslissingen, maar het is allemaal goed afgelopen.
zondag opnieuw een gloriedag voor mezelf!!!
Van hier naar daar rijden, bergop bergaf om maar een glimp van de renners op te vangen!
Kzie het helemaal zitten!!!
en Tom Boonen heeft uiteraard (of wat had je gedacht) vandaag voor de tweede keer de Ronde van Vlaanderen gewonnen. Op de duur begin je het al gewoon te worden en zou je zelfs al iets meer sympathie beginnen te krijgen voor "underdog" Leif Hoste, maar hij was natuurlijk weer ns onklopbaar vandaag.
Aan dat tempo zal hij rap beter doen dan Johan Museeuw z'n palmares.
0 x
Be there at ten.
Geen Boonen maar de zwitser Cancelara die Parijs-Roubaix wint voor Hoste en Van Petegem. Eigenaardig moment in de wedstrijd >> de achtervolgers van Cancellara die plots opgehouden worden door een voorbijrazende trein die het parcours doorkruist. En zonet gehoord dat Hoste, Van Petegem en Gusez gedeklasseerd hebben omdat ze de gesloten overweg nog overgestoken hebben.
0 x
Be there at ten.
Op die diskwalificering heb ik maar één ding te zeggen: aaarrrrgggghhhh.
Wat is dat nu voor een onnozele regeling, enkel door een organisatorische fout (als er een auto op de sporen staat kunnen ze een trein ook snel doen stoppen, dus waarom niet voor een belangrijke wedstrijd?). Ze waren maar 20sec achter de eerste, dus die Cancellara zal het belletje van de overweg ook wel gehoord hebben en is ook niet gestopt, dus in feite moeten ze hem dan ook diskwalificeren hé.
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?