Ann en Sandrine

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Ann en Sandrine

Bericht door satine »

Mieke schreef:Maar als ze de zwangerschap van die Karoline zo willen verstoppen, gaat ze lang in coma ofzo liggen denk ik :lol:
Hoever zou ze zijn, 4maand? Dus nog 5m + 2m ouderschapsverlof....

Denk dat ze beter een contract opstellen met hun acteurs om ze te verbieden van zwanger te worden :lol:
kan zijn dat ze haar daar zo lang laten liggen, maar :!: ik vraag mij af waarom er dan in de spoilers staat dat er ten Huize Marianne wordt gerouwd - dan zou er eerder staan 'er wordt bang afgewacht' of 'er wordt gehoopt' of zoiets :!:

Hoe verliefd Ann ook blijkt te zijn, soms hoop ik toch dat ze iemand anders tegen het lijf loopt, iemand die een beetje volwassener overkomt, nu lijkt ze precies met haar kleine zusje op stap. :P
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Mieke schreef:Maar als ze de zwangerschap van die Karoline zo willen verstoppen, gaat ze lang in coma ofzo liggen denk ik :lol:

Denk dat ze beter een contract opstellen met hun acteurs om ze te verbieden van zwanger te worden :lol:
kan zijn dat ze haar daar zo lang laten liggen, maar :!: ik vraag mij af waarom er dan in de spoilers staat dat er ten Huize Marianne wordt gerouwd - dan zou er eerder staan 'er wordt bang afgewacht' of 'er wordt gehoopt' of zoiets :!:

Hoe verliefd Ann ook blijkt te zijn, soms hoop ik toch dat ze iemand anders tegen het lijf loopt, iemand die een beetje volwassener overkomt, nu lijkt ze precies met haar kleine zusje op stap. :P
Daar sluit ik me helemaal bij aan! Al zou ik het wel jammer vinden mocht die hele kinder-verhaallijn niet meer doorgaan, want dat had me dan wel weer leuk geleken. :)
Maar dat kan natuurlijk ook met iemand anders, of alleen. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

satine schreef:

Inderdaad Sandrine is nogal kinds soms, ik hoop niet dat Ann iemand anders tegenkomt, maar soms wou ik gwn dat Sandrine iemand anders is. Het lijkt hetzelfde, maar als Ann nu iemand anders zou moeten tegenkomen dan is er weer eerst de periode van verdriet enz, en dat vind ik dan weer niet boeiend. En inderdaad Ann lijkt nu juist zo gelukkig met Sandrine. Nog even over een zwangere vrouw die ook een zwangere vrouw speelt en dat voorval met het doodgeboren kindje. Dat het kindje dood is is niet erg voor de serie, baby's genoeg, maar die actrice en de verwerking ervan vormt dan eerder een probleem. Stel dat er iets met de actrice gebeurt tijdens de zwangerschap of tijdens de bevalling, dan staan ze daar ook mooi. Dus eigenlijk vooral nadelen, echte zwangere vrouwen. :!: Ik vind die gerouwd ook raar, maar aangezien nergens vermeld wordt dat Sandrine uit de serie gaat ofzo, denk ik dat ze erin blijft... De pers kan dat niet een ontslag stilhouden... :!:
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Ivan
Nog geen rang

Bericht door Ivan »

Het is dan toch gebeurd. Sandrine (Karoline) Is duidelijk uit de serie. Er staat (ik kan tekst niet in wit zetten) :!: Ann probeert haar werk te hernemen, maar het gaat niet zo vlot :!: Ik heb zo mijn twijfels of ze nog een zelfmoordpoging gaat doen. Ik vond het wel akelig vrijdag toen Marianne zei: Ann heeft al eens een zelfmoordpoging gedaan! Dat muziekje was toch lekker spannend :)
0 x
Wat ik ook beziel. Ik blijf sterk
Dag Ann, hoe gaat het.
Jenny: Ik wil die Victor kapot maken man!
maurice
Nog geen rang

Bericht door maurice »

Ivan schreef:Het is dan toch gebeurd. Sandrine (Karoline) Is duidelijk uit de serie. Er staat (ik kan tekst niet in wit zetten) :!: Ann probeert haar werk te hernemen, maar het gaat niet zo vlot :!: Ik heb zo mijn twijfels of ze nog een zelfmoordpoging gaat doen. Ik vond het wel akelig vrijdag toen Marianne zei: Ann heeft al eens een zelfmoordpoging gedaan! Dat muziekje was toch lekker spannend :)
Misschien wordt Ann wel emo, dan spreken de makers van Thuis weer een belangrijke groep uit de maatschappij aan :P
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

manon schreef:Ik vind die gerouwd ook raar, maar aangezien nergens vermeld wordt dat Sandrine uit de serie gaat ofzo, denk ik dat ze erin blijft... De pers kan dat niet een ontslag stilhouden... :!:
Wie spreekt er van een ontslag ? De actrice zelf wa misschien een freelancer van wie haar contract afliep ?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

frank schreef:
manon schreef:Ik vind die gerouwd ook raar, maar aangezien nergens vermeld wordt dat Sandrine uit de serie gaat ofzo, denk ik dat ze erin blijft... De pers kan dat niet een ontslag stilhouden... :!:
Wie spreekt er van een ontslag ? De actrice zelf wa misschien een freelancer van wie haar contract afliep ?
Ja, misschien wel. Weg is weg en zeker als het op deze manier is... (behalve als het in een soap zoals 'Familie' is :wink: ) En volgens mij gaat Ann helemaal geen zelfmoord plegen! Ze heeft gewoon wat tijd nodig om alles te verwerken en om even na te denken, wat heel normaal is... Ann komt er wel bovenop! :D
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Ik ben er zeker van dat Ann er terug bovenop zal komen, maar begrijp wel Marianne haar ongerustheid. Als je dochter zo plots verdwijnt nadat ze zoiets heeft meegemaakt en dan die achtergrond heeft, is dat wel begrijpelijk vind ik!
0 x
Runaway Dreamer
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mlies schreef:Ik ben er zeker van dat Ann er terug bovenop zal komen, maar begrijp wel Marianne haar ongerustheid. Als je dochter zo plots verdwijnt nadat ze zoiets heeft meegemaakt en dan die achtergrond heeft, is dat wel begrijpelijk vind ik!
Inderdaad, dan is het wel handig als je even laat weten dat je een tijdje weg gaat bijvoorbeeld. Waar naartoe hoeft ze dan nog niet eens te vertellen, het is maar dat de mensen zich niet nodeloos ongerust maken. :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Christel schreef:
Mlies schreef:Ik ben er zeker van dat Ann er terug bovenop zal komen, maar begrijp wel Marianne haar ongerustheid. Als je dochter zo plots verdwijnt nadat ze zoiets heeft meegemaakt en dan die achtergrond heeft, is dat wel begrijpelijk vind ik!
Inderdaad, dan is het wel handig als je even laat weten dat je een tijdje weg gaat bijvoorbeeld. Waar naartoe hoeft ze dan nog niet eens te vertellen, het is maar dat de mensen zich niet nodeloos ongerust maken. :?
Daar hebben jullie wel zeker een punt! Een briefje leggen zou ik doen denk ik..
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Maar langs de andere kant wil Ann wellicht even alleen zijn. Ergens logisch dan wel dat ze niet laat weten of er niet direct aan denkt om te laten weten waar ze is. Daarvoor is ze wellicht nog wat teveel van slag.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

frank schreef:Maar langs de andere kant wil Ann wellicht even alleen zijn. Ergens logisch dan wel dat ze niet laat weten of er niet direct aan denkt om te laten weten waar ze is. Daarvoor is ze wellicht nog wat teveel van slag.
Ja, maar het is toch niet echt nodig om te zeggen WAAR je bent, gewoon even zeggen dat je even alleen wil zijn en ertussen uit bent... Zou in elk geval veel ongerustheid voorkomen!
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik vind Ann ook heel egoistisch, het minste wat ze kan doen is eventjes iets laten weten en dan vragen of ze haar met rust willen laten.
Verdriet of geen verdriet, mensen zo ongerust maken doet men niet :roll:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Ivan
Nog geen rang

Bericht door Ivan »

Ze probeert haar werk te vernemen maar dat gaat niet lukken, gaat ze nu toch zelfmoord plegen in da chalet.

PS: Ik had even een vrij moment tijdens les informatica, dus kwam ik even inloggen :D
0 x
Wat ik ook beziel. Ik blijf sterk
Dag Ann, hoe gaat het.
Jenny: Ik wil die Victor kapot maken man!
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

ze wil net dat de anderen ongerust worden, het is een roep naar aandacht
0 x
Gesloten